HELGAAAAquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Julia is afentoe net Frau Flick
Met brieven wantrouwt iedereen iedereen. Snap wel dat hij dan de brief wil lezen alleen hoefde ze dat nu niet voor te lezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou er niet eens bij nadenken
hij dus wel
ivm geheime opdrachtenquote:
Krijgen ze nu, een rekstok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gezever daar. Die mensen hebben een hobby nodig
(en ja, ik heb een ongeduldige bui)
Tja... hoort bij het spelletje toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nou ja je kan wel nagaan dat de slangen in de gym wel gaan oefenen
en dan als ze winnen hebben ze dus niks
vind het ietwat lullig op die manier
Vind het wel geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nou ja je kan wel nagaan dat de slangen in de gym wel gaan oefenen
en dan als ze winnen hebben ze dus niks
vind het ietwat lullig op die manier
Ik bedoelde het gezeur over die briefquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijgen ze nu, een rekstok.
En als je maar niet passief agressief tegen ons gaat doen.
Daar binden ze Demi op en dan boven het kampvuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijgen ze nu, een rekstok.
En als je maar niet passief agressief tegen ons gaat doen.
Ik snap je en Demi kan je een hoop van leren op dat gebied.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gezeur over die brief
En ik ben zo actief of passief agressief als ik maar kan! Les bij Demi gehad
Begint mij ook te vervelen, wacht nou maar gewoon af en ga wat anders doen, ruzie maken met een theelepel ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gezeur over die brief
En ik ben zo actief of passief agressief als ik maar kan! Les bij Demi gehad
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar binden ze Demi op en dan boven het kampvuur
Ja sorry! ik zal me weer gedragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je en Demi kan je een hoop van leren op dat gebied.Maar liever niet hoor.
Beetje zo'n "nait soezen"-buiquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begint mij ook te vervelen, wacht nou maar gewoon af en ga wat anders doen, ruzie maken met een theelepel ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |