Iets zegt me dat deze mood nog wel even blijft hangen, like a fucking Morrisey songquote:
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze mood nog wel even blijft hangen, like a fucking Morrisey song
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.
Ik heb geklikt.
Boks.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:27 schreef Samzz het volgende:
Ik was om 7 uur al op kantoor. Waarom ben ik zo.
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:30 schreef Samzz het volgende:
Collega's die last-minute besluiten thuis te werken verdienen met hun blote voet op een LEGO blokje te staan.
Onze functioneel beheerder heb ik een paar keer gezien, sindsdien werkt ie thuisquote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.
Fijn is datquote:Op woensdag 5 november 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onze functioneel beheerder heb ik een paar keer gezien, sindsdien werkt ie thuis
Ik vind het juist lekker dat dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 5 november 2025 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn is dat
Ik ben helemaal fan van hybride werken, maar sommige mensen maken er gewoon misbruik van. Wetgeving in NL vind ik wat dat betreft ook veel te soft. In andere landen kun je veel makkelijker bijv. minimaal 2 dagen op kantoor afdwingen.
Ja, ik bedoel natuurlijk ook de situatie waarbij je bijv. met elkaar vaste kantoordagen hebt afgesproken, dus dat je weet dat er collega's dan naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker dat dat kan.
Gistermiddag besloten dat ik vandaag thuiswerk.
Al komt het niet vaak voor dat ik dat 's ochtends pas besluit.
En als een collega speciaal voor mij naar kantoor komt dan had ie dat even moeten laten weten
Nou ligt het bij mij sowieso al anders aangezien ik verspreid zit over 2 vestigingen.
Van thuiswerken bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens
Al doe ik soms ook wel eens misbruik van de situatie maken
Dat doe ik 4x per week met goedvindenquote:
Ja, helemaal mooi. Maar niet als het een standaard vaste afspraak op kantoor is.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker dat dat kan.
Gistermiddag besloten dat ik vandaag thuiswerk.
Al komt het niet vaak voor dat ik dat 's ochtends pas besluit.
En als een collega speciaal voor mij naar kantoor komt dan had ie dat even moeten laten weten
Nou ligt het bij mij sowieso al anders aangezien ik verspreid zit over 2 vestigingen.
Kantoor is drama. Lawaai, afgeleid worden, geen plek voor dutjes.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik thuiswerk ben ik veel efficiënter dan op kantoor. Zelfs inclusief middagdutjes.
Ik ben zo vreselijk snel afgeleid op kantoor dat ik daar het liefst alleen ben voor afspraken, voor de rest liever thuis.
Onder je bureau.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoor is drama. Lawaai, afgeleid worden, geen plek voor dutjes.
Ik heb thuis ook een bureau. Twee zelfs.quote:
Toe maar.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een bureau. Twee zelfs.
Showoffquote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Da's de norm toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook twee, eentje voor werk en eentje om te gamenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |