Yeah, uhm, ok, I guess?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.quote:
Een aai over de bol van @AirwiN doet wonderen.quote:
Hm, oke. Even afwachten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.
[..]
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Doe mij ook even danquote:
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe mij ook even danAls ik net zo snel "genezen" ben, moet je je echt als heilige gaan hoereren
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Ok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Maar die zou zo'n opmerking nooit maken naar mij over een ander. En daarom anders.
Ik mezelf ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Nou nouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Hocus Pocus Pilatus Pas,quote:
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.quote:
Het is droog. Terug aan het werk.quote:
Waarom zou je dat denken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.
Wel uitkijken met al dat zand.quote:
Don't tell me what to do, you're not my mumquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is droog. Terug aan het werk.
Kijk. Jijquote:
Met jou? Graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |