Pijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al trillen en zweten van het afkicken.
Schappen leeg?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had misschien iets eerder boodschappen moeten doen.
Hamsteren voor de storm?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had misschien iets eerder boodschappen moeten doen.
Maar goed dat je nog even al die strontkoppen die GEEN 145 op de linkerbaan wilden rijden, de tering in gescholden hebt niewaarquote:
Tijd voor een coopquote:
Had een kortere route genomen. Ik kwam wel telkens spookrijders tegen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog even al die strontkoppen die GEEN 145 op de linkerbaan wilden rijden, de tering in gescholden hebt niewaar
geen bezwaar. Scheelt ook een hoop sprintgeklaag.quote:
Rotonde? Hoezo "driekwart"?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Had een kortere route genomen. Ik kwam wel telkens spookrijders tegen?
"even kijken hoeveel punten die zijn!"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
'Wat handig, zo'n smal rood weggetje. Er staan wel allemaal paaltjes en hekjes op.'
Coup de grace?quote:
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Sla linksaf bij de rotonde.'
Wieeeeee
Dat gevoel had je niet alleen, dat gebeurde waarschijnlijk ook echtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamen
Ja dat klopt wel, maar ze konden allemaal gelukkig op tijd stoppenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gevoel had je niet alleen, dat gebeurde waarschijnlijk ook echt
nee, want ik ben een dino die geen chatgpt gebruiktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Hebbe jullie ook dat als jullie een lange chatgpt chat hebben dat die op de laptop in chrome heeeeeeel traag laadt maar op de telefoon heel snel?
Die storm is toch niet in kwiwiland?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is de storm bij jullie? Hier stond net de snelweg blank en je zag maar weinig. Maar op zich past iedereen zich dan wel netjes aan op de weg en rijdt het alsnog prima door.
Ik ook bijna niet, want hij geeft zo vaak foute antwoorden dat je er eigenlijk niks mee kan. Gebruik het soms alleen voor excel formules, en gergi voor programmeer codes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik ben een dino die geen chatgpt gebruikt
hier waait het wel flink, maar zal aan de kust veel erger zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is de storm bij jullie? Hier stond net de snelweg blank en je zag maar weinig. Maar op zich past iedereen zich dan wel netjes aan op de weg en rijdt het alsnog prima door.
Lekkere woeiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamen
Hier gebeurt nog niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
De wind is hier ietwat opgepikt, maar het is nog wat te vroeg hier voor meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie het probleem niet?quote:
En hoeveel boeken heb je gelezen deze maand?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van tien boeken gekocht de afgelopen maand.
Thaisquote:
Tweequote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoeveel boeken heb je gelezen deze maand?
Je kunt nooit teveel boeken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van tien boeken gekocht de afgelopen maand.
Ze staan op m'n ereader dus kan er niet eens naar loeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit teveel boeken hebben
Heb je morgen ook meteen wat te doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gore vis nog eens bestellen?
Ach ja, rotonde, fietspad.. nog altijd beter dan mensen die de trap op een station af rijden. Hoe je dat voor elkaar krijgt is me altijd een raadselquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft eens bijna het fietspad genomen
Ja dat is wel jammer van een ereader. Maar aan de andere kant hoef je ook niet meer zoveel boeken weg te doen vanwege plaatsgebrek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan op m'n ereader dus kan er niet eens naar loeren.
Hier in Rotterdam enkel wat wind, maar dat zijn we wel gewend in Holland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier waait het wel flink, maar zal aan de kust veel erger zijn.
Mijn collegas die in zeeland zitten worden om 15:00 van het terrein af gestuurd omdat daar de hel los breekt
The fish that keeps on giving.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je morgen ook meteen wat te doen.
Ja vanaf een uur of 6 vanavond begint het hier pasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier is het vooral herfstig. Beetje regen, beetje wind, dat was het wel. Echte storm duurt nog wel even.
Kan je veilig douchenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn douchekop is eindelijk hersteld. Was inderdaad het rubbertje wat ik toen al dacht
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn douchekop is eindelijk hersteld. Was inderdaad het rubbertje wat ik toen al dacht
Sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.
Lekker ijs wel.quote:
en uiteindelijk zo prima opgelost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had overigens niet zelf een douchekop hoeven te kopen, want dat doet de instelling in principe.
Maar
a de oude was echt deaud
b het was een vrijdagavond, dus op een nieuwe zou ik echt een paar dagen moeten wachten
c Ik wilde gewoon douchen, want hygiene e.d.. Ja natuurlijk had ik het met de hand kunnen doen e.d.
d lichte paniek
Doe dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Allemaal rivaltjes die niet meer kunnen rijden met drie druppels regenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen thuis en overleg gehad.![]()
Het leek wel al spits op de weg naar huis.
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen thuis en overleg gehad.![]()
Het leek wel al spits op de weg naar huis.
Het is nog nauwelijks begonnen..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is het weer een storm in een glas water
Over 7 min code geel / oranje dus ik verwacht wel wat ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog nauwelijks begonnen..
Woon je in Zeeland?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over 7 min code geel / oranje dus ik verwacht wel wat ja.
Hier net een paar lekkere windstoten. Als die uit het zuiden komen, klinken die hier in huis harder dan ze zijn omdat ze dan door de ventilatieroosters waaien. WHOOOEEIIII.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog nauwelijks begonnen..
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?
Ja, ik denk het.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?
Hier waait het al wat langer best lekker. Windkracht 6 ongeveer aldus internetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier net een paar lekkere windstoten. Als die uit het zuiden komen, klinken die hier in huis harder dan ze zijn omdat ze dan door de ventilatieroosters waaien. WHOOOEEIIII.
Vanochtend was het nog 1400 voor Gelderland. Nu 1600 zie ikquote:
quote:
quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame en haar band ga ik vanavond zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |