Je bent maar eens een keer aanwezig. Die andere mods mogen ook wel een keer rustquote:

quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik lig wel in m'n nest tijdens vt2.

Och kan dit wel aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent maar eens een keer aanwezig. Die andere mods mogen ook wel een keer rust

Ja want het is echt super druk hier tijden de vt'squote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent maar eens een keer aanwezig. Die andere mods mogen ook wel een keer rust

Stig is er.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]

Dan kan ik heel lang slapen als ik het nu een weekje niet doequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals meneer Bon ooit zei, slapen doe je maar als je dood bent

Niet gekliktquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:34 schreef Jane het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/0-IbjWOflmw

Al besproken.quote:

met een v ipv shorts is mooierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:34 schreef Jane het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/0-IbjWOflmw
Lindbladt

hier nergens last vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
F1TV aan het schokken hier, da's voor het eerst.

Geen last van op mijn 12 jaar oude stoffige pcquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
F1TV aan het schokken hier, da's voor het eerst.

Tnx. Trucje kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een v ipv shorts is mooier
Bekijk deze YouTube-video

hoe ziet de schade staat eruit dit jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef Tijn het volgende:
Lindblad heeft een rondje gereden zonder schade. Hou dit vol.

zag hem toevallig ergens voorbij komen vandaagquote:

Ja benieuwd hoeveel sneller dit gaat worden tijdens kwaliquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In 2022 reed Max nog 44 ronden onafgebroken 1:22s aan elkaar

omdat je de belg hebt geluisterd vandaag. je bent van slagquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had nog niet echt door dat er vandaag VT's zouden zijn. Geen idee waarom niet eigenlijk.

Ja, ik vermoed het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je de belg hebt geluisterd vandaag. je bent van slag

zolang Yuki in de buurt van Pia zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de auto.

Oh, dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je de belg hebt geluisterd vandaag. je bent van slag

prima graadmeterquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Yuki in de buurt van Pia zit
dan weten wij genoeg

De druk wordt opgevoerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Heel de RB familie gaat boven Piastri eindigen

En als Lindblad voor Yuki zit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Yuki in de buurt van Pia zit
dan weten wij genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |