Wat een nachtmerrie… ik haat spinnen. Eigenlijk vind ik sowieso alles eng dat geen poten heeft of meer dan vier poten heeft.quote:
Verdomd weinig tarantula's hier in huis, dus maar 3 dikke huisspinnen in de airfryer gegooidquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
gefrituurde tarantula
[ afbeelding ]
verrassend weinig kcal
Arme beestjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
gefrituurde tarantula
[ afbeelding ]
verrassend weinig kcal
Arme beestjesquote:
ja nouja spinnen eten ook alles wat beweegt en niet veel groter is dan zijzelfquote:
Dat bord vol majestueuze spinnen ziet er toch zielig uitquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja nouja spinnen eten ook alles wat beweegt en niet veel groter is dan zijzelf
Ik ben allergisch voor kiwi's. Ik begrijp ook nooit wat andere mensen fijn aan ze vinden. Felgroene kleur (betekent giftig in het dierenrijk vaak), haren erop, allemaal pitjes erinquote:
Ik ben op dieet (1500 calorieën per dag) en ik eet soms van die suikervrije drop, maar daar moet je ook maar net van houden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is me gelukt om van de troep af te blijven. In plaats daarvan heb ik komkommers en wortels gegeten zoals sommigen hier aanraden. Ik ben meteen een beetje afgevallen vooral in mijn gezicht. Er zijn weer wat lijntjes zichtbaar die normaal door vet opgevuld waren en dat ziet er meteen veel beter uit. Qua gewicht zit ik nu net op het randje van "te dik" Als ik aankom, zie je dat bij mij helaas vooral in mijn gezicht.
Nu is het een kwestie van volhouden. Het kostte me bijna een jaar om volledig van frisdrank met suiker af te kicken dus ik ga ervan uit dat het met snacks net zo zal zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |