Klinkt wel goed zeg! Snel maar weer maken dus, en dan meer cheesecake ratio?quote:Op zondag 2 november 2025 15:49 schreef Magica het volgende:
Heb cheesecake brownies gemaakt.
Wel lekker op zich maar proef te weinig cheescake
Ja misschien welquote:Op zondag 2 november 2025 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel goed zeg! Snel maar weer maken dus, en dan meer cheesecake ratio?
Ohhhhhh die patat en dat ijsje!quote:Op zondag 2 november 2025 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Bram parmezaan truffelmayo
[ link | afbeelding ]
Dubai Sundae (kijk hoe gul) en ijshoorn. Pistachesaus zat onder- en bovenop. Zo lekker
[ link | afbeelding ]
Als het goed is verkoopt bijna elke vestiging deze schuit parmezaan. Maar de andere loaded fries (met stoof enzo) zijn vaak niet in stadscentra te vinden.quote:Op zondag 2 november 2025 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhhhh die patat en dat ijsje!
Welke Bram was dat trouwens? Veel te lang geleden dat ik zo'n bak patat met 'zooi' bovenop had. Wel weer eens zin in maar al lang niet meer gezien ook geloof ik
Aha, kijk, zo leer ik weer iets, dank!quote:Op zondag 2 november 2025 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als het goed is verkoopt bijna elke vestiging deze schuit parmezaan. Maar de andere loaded fries (met stoof enzo) zijn vaak niet in stadscentra te vinden.
Dit was Gouda langs de weg, gezeten in een kas die ze hebben gebouwd. Best gezellig
Parmezaan Bram en Dubai KFC waren echt beide verwennerijen
Dan zou je ook deze eens kunnen proberen, die zijn zo lekkerquote:
Oh ik vind Engelse recepten altijd een beetje lastigquote:Op zondag 2 november 2025 21:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dan zou je ook deze eens kunnen proberen, die zijn zo lekker![]()
https://chichoskitchen.bl(...)ke-brownies.html?m=1
Zo te zien heeft iemand 'm al vertaaldquote:Op zondag 2 november 2025 21:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh ik vind Engelse recepten altijd een beetje lastiglijkt me wel heel lekker!
quote:Op zondag 2 november 2025 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand 'm al vertaald![]()
https://gewoonmooi.wordpress.com/lekkere-dingen/
Lompe? Die aardappelbroodjes?quote:Op maandag 3 november 2025 10:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Noors platbrood met eitje erop.
Bakje griekse yoghurt met walnoot.
Gewokte groentes met kikkererwt burger met kaas en sesamzaad erop.
Drinken: groene thee.
Sinds vandaag 'op dieet' dus weer veel bezig met eten. Vind het wel erg lekker wat ik eet dus dat is geen probleen verder.
quote:Op maandag 3 november 2025 14:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het: eerst gekookte en daarna met olijfolie in de oven gebakken krielaardappels, gebraden tartaartjes en een botersla met een vinaigrette.
quote:
Herinneringen, heerlijkquote:Op maandag 3 november 2025 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
bruine bonen, vetspek, speklapje met rauwe ui, mosterd, augurk en zilveruitjes.
En vanavond hapjes met grillworst en leverworst, koelkast is kapot dus maar leegeten
O nee, Noors platbrood is van pitjes. Pompoen, zonnebloem, lijnzaad, sesamzaad oid. Dit bind je door eieren, kaas oid erdoor te mengen. Allerlei varianten mogelijk. Op plaat in oven uitstrijken. Dit eet ik ipv brood. Heerlijk en vult enorm.quote:Op maandag 3 november 2025 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Lompe? Die aardappelbroodjes?
Hier net broodje met filet americain en eentje met pindakaas op, lekker![]()
En velen koffie want moet wakker blijven![]()
![]()
Oh dat ken ik niet, klinkt als totaal iets anders dan wat ik bedoel. Klinkt goed, mega vullend iddquote:Op maandag 3 november 2025 21:36 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
O nee, Noors platbrood is van pitjes. Pompoen, zonnebloem, lijnzaad, sesamzaad oid. Dit bind je door eieren, kaas oid erdoor te mengen. Allerlei varianten mogelijk. Op plaat in oven uitstrijken. Dit eet ik ipv brood. Heerlijk en vult enorm.
Groene zijn de bakbananen, met pindasaus ook erg lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 14:10 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben jij team bruin of team groen?
Oh lekker dat!quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:17 schreef Karzai het volgende:
vanavond chilibonen met zure room en stokbrood
Bijna een half pak suikerquote:Op zondag 2 november 2025 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand 'm al vertaald![]()
https://gewoonmooi.wordpress.com/lekkere-dingen/
Voor hh vatbaarquote:Op woensdag 5 november 2025 13:32 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik, uit Project Gezond, coq au vin met daarbij pilav-rijst.
Regelmatig. Nu is er weer excellent biefstuk.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:24 schreef junkiesietze het volgende:
vanaf welke datum begint de AH enzo weer van die excellent vlees dingen te verkopen?
Dit las even alsof je gebakken tomaat met rauw ei ging etenquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:36 schreef DWMLion het volgende:
Twee sneden bruin brood met kaas met daarover 3 geklopte eieren met gebakken tomaten en geraspte kaas.
Lekker bezig dame!quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriend kocht spontaan een Social Deal. Lekker, wel erg machtig.
Crème brulée latte en hazelnoot latte.
Amaretto cannoli en warme wafel met pistache ijs en pure chocoladesaus.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vanavond beenhammetjes aan bot, elotes en gebakken aardappels.
Toe pistache pudding en verse mango.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti met een echte Ragù alla Bolognese en een beetje komkommersalade.
Arme Dirk.quote:Op zondag 9 november 2025 11:04 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een kopje koffie
daarna een kopje bright mood thee, kaas/uienbrood en een paar aardbeien
vanavond bij moeders eten, boerenkool met de worst van Dirk![]()
Voor deze vegetarisch opgevoede vrouw ziet die eerste regel er heel bruut uitquote:Op zondag 9 november 2025 15:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een eend
Gaat straks in de oven, appelige rode kool erbij en puree voor mijn man. Maak nog een sinaasappelsaus
Door jou ook boodschappen voor een vga later in de week (bloemkool).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |