Niet vergeten hequote:
Nee nee, ik zal het niet vergeten, gelukkig heb ik geen Videoland meer, stel je voor dat allemaal te moeten zienquote:Op maandag 17 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet vergeten he
Andy & Melisa
Vanaf 19 november
A das nou jammer, ga je dit missenquote:Op maandag 17 november 2025 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee nee, ik zal het niet vergeten, gelukkig heb ik geen Videoland meer, stel je voor dat allemaal te moeten zien
Geluikkig maar 6 delen, dat ga zelfs jij wel uitzingenquote:Op maandag 17 november 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A das nou jammer, ga je dit missen
Denk je dat ik alles zelf kijk wat ik post, heb ik niet eens tijd voor.quote:Op maandag 17 november 2025 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geluikkig maar 6 delen, dat ga zelfs jij wel uitzingen
Ohja zo kan ik het ookquote:Op maandag 17 november 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ik alles zelf kijk wat ik post, heb ik niet eens tijd voor.
Die is altijd een jongetje gebleven, nooit volwassen geworden.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
ZIt eens even te kijken, maar hij is wel plat hoor die Andy
Echt hè. Ik weet nietnof ik het ga volgen. Wat een chaotisch gezin zegquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is altijd een jongetje gebleven, nooit volwassen geworden.
Ordinaire vent die zijn hele leven al profiteert van de inkomsten van zijn hardwerkende vrouw. Zijn eigen inkomsten van de voetballerij had hij er al snel doorheen gejast met hoeren en snoeren. Hij lacht zelf het hardst om zijn eigen goedkope grappen over vrouwen. Zijn kinderen schijnen ook niet al te netjes te zijn en dat verbaast me niets met zulke ouders. Ik sla deze serie over, dank je.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Haha kontgat hihahohahahahaquote:Op woensdag 19 november 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |