abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219076217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Lang verhaal om tot de conclusie te komen dat hij niet lang genoeg verkracht heeft om uitgezet te worden.
Dan lees je verdomd slecht. Dat is dus precies de leugen die sites als Friatider en NieuwRechts je vertellen en die jij kennelijk. klakkeloos gelooft. Waarom geloof je ze eigenlijk kritiekloos?

Er zijn in Zweden verschillende gradaties van ernst bij verkrachting.

quote:
Het hof heeft (anders dan sites als Friatider beweren) NIET geoordeeld dat "de verkrachting niet lang genoeg duurde".
Het hof heeft WEL geoordeeld dat alle omstandigheden en feiten in acht genomen, dit gezien moet worden als een "verkrachting van normale omvang".

Gezien de jurisprudentie in Zweden rechtvaardigt dat uitzetting niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2025 13:32:01 ]
pi_219076226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus iemand die een hoop tijd besteed om even het een en ander uit te zoeken krijgt alleen deze simpele oneliner naar zijn hoofd geslingerd?
Hoe zou jij het vinden als iemand minuten lang met z’n vingers in je hol zit?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 22 oktober 2025 @ 13:32:55 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219076240
feit blijft dat een "verkrachting van normale omvang" schijnbaar niet genoeg is voor uitzetting, daar mogen mensen best wat van vinden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219076244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat je dat prettig moet vinden of zo? Wat is dit voor een vraag? Verkrachting is altijd afschuwelijk. En nu nog een keer mijn post hierboven lezen.
pi_219076256
quote:
16s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:32 schreef FlippingCoin het volgende:
feit blijft dat een "verkrachting van normale omvang" schijnbaar niet genoeg is voor uitzetting, daar mogen mensen best wat van vinden.
Oh ja natuurlijk mag je daar wat van vinden. Maar ik vind er ook wat van dat allerlei radicale onzinsites andermans ellende aangrijpen om met een verdraaid verhaal, halve waarheden en hele leugens hun eigen politieke propaganda te proberen te versterken.

En dat vervolgens de halve wereld die sites nog klakkeloos gelooft zonder zelf eens even te proberen of ze kunnen verifieren wat er wel of niet van klopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2025 13:36:54 ]
pi_219076271
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon even wat moeite doen om te lezen ipv mensen weg te zetten als goedpraters van verkrachting. Verderfelijk ben je dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 22 oktober 2025 @ 13:37:04 #82
28033 Pek
je moet wat
pi_219076282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:31 schreef recursief het volgende:

Er zijn in Zweden verschillende gradaties van ernst bij verkrachting.

Zover was duidelijk. Maar hoe is dat toch mogelijk? Wie verzint die gradaties? :|W :r
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_219076307
quote:
11s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:37 schreef Pek het volgende:

[..]
Zover was duidelijk. Maar hoe is dat toch mogelijk? Wie verzint die gradaties? :|W :r
Een zoen op de mond zonder consent wordt als verkrachting gezien. Anale penetratie met een bezemsteel ook. Het is niet zo gek dat er gradaties van ernst zijn. Dat is vrij normaal in het strafrecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2025 13:38:55 ]
pi_219076313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:38 schreef recursief het volgende:

[..]
Anale penetratie met een bezemsteel ook.
13 Reasons Why :'(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219076318
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:39 schreef RealistAtheist het volgende:
En hij heeft alleen maar zijn vingers in haar vagina gestoken. Dat valt allemaal wel mee toch?
Quote eens wie dat roept hier?
pi_219076329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon even wat moeite doen om te lezen ipv mensen weg te zetten als goedpraters van verkrachting. Verderfelijk ben je dan
Wacht even. Je noemt mij nu verderfelijk, maar je gaat er zelf aan voorbij dat die gore viezerd het leven van een meisje voor altijd veranderd heeft, door met z’n gore tengels in haar vagina te zitten. Nogmaals, hoe zou je het zelf vinden als dit jou of je dochter of moeder zou overkomen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219076336
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:41 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Wacht even. Je noemt mij nu verderfelijk, maar je gaat er zelf aan voorbij dat die gore viezerd het leven van een meisje voor altijd veranderd heeft, door met z’n gore tengels in haar vagina te zitten. Nogmaals, hoe zou je het zelf vinden als dit jou of je dochter of moeder zou overkomen?
Ja, dat noem ik je zeker.

Uiteraard is die verkrachter dat ook.

Gradaties he.
pi_219076344
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 13:43:34 #89
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_219076345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Quote eens wie dat roept hier?
Dat was bedoeld als hyperbool om de absurditeit van de situatie aan te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 22-10-2025 13:49:59 ]
pi_219076348
quote:

[..]
Oh dat dat verschrikkelijk is, daar is denk ik iedereen het wel over eens. Maar volgens mij was dat het punt ook niet dat @Fok-it en ik benoemden. Doe nou niet alsof wij het allemaal een feestje vinden, want dat is gewoon niet waar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2025 13:44:01 ]
pi_219076353
quote:

[..]
Nogmaals, hoe zou je het zelf vinden als dit jou of je dochter of moeder zou overkomen?
Net zo erg als de ouders van dit meisje vermoedelijk. Geeft jou echter geen recht mensen goedprater van verkrachting te noemen omdat mensen wat dieper op de jurisprudentie ingaan
pi_219076385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Net zo erg als de ouders van dit meisje vermoedelijk. Geeft jou echter geen recht mensen goedprater van verkrachting te noemen omdat mensen wat dieper op de jurisprudentie ingaan
Het gaat niet om dieper ingaan op de jurisprudentie. Het gaat erom dat recursief nu doet alsof rechtse partijen het veel erger maken dan het is. Dat doen ze niet.

Dat de Zweedse overheid verschillende gradaties heeft zal me aan me reet roesten. Ga je nu ook doodstraffen in de VS goedkeuren omdat dat in hun wet staat?
pi_219076389
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het gaat niet om dieper ingaan op de jurisprudentie. Het gaat erom dat recursief nu doet alsof rechtse partijen het veel erger maken dan het is. Dat doen ze niet.

Dat de Zweedse overheid verschillende gradaties heeft zal me aan me reet roesten. Ga je nu ook doodstraffen in de VS goedkeuren omdat dat in hun wet staat?
Nogmaals. Hij praat het niet goed. Niemand praat het goed. Hou op met die walgelijke frame als je een normale discussie wilt
pi_219076411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Als je dat er uit haalt dan lees je verdomd slecht.
pi_219076414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nogmaals. Hij praat het niet goed. Niemand praat het goed. Hou op met die walgelijke frame als je een normale discussie wilt
Recursief stelt dat rechtse partijen het erger maken dan het is. Daar is volgens mij geen sprake van. Hoe je het ook wendt of keert, dit is een ernstig misdrijf en moet ook als een ernstig misdrijf gekwalificeerd worden.
pi_219076423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Recursief stelt dat rechtse partijen het erger maken dan het is.
Nee, dat zeg ik niet. Wanneer kap je nou eens met mij dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb? Of te suggereren dat ik verkrachting niet zo erg zou vinden?

Doe je dit met opzet of lees je gewoon verdomde slecht?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2025 13:56:21 ]
pi_219076429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 13:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Recursief stelt dat rechtse partijen het erger maken dan het is. Daar is volgens mij geen sprake van. Hoe je het ook wendt of keert, dit is een ernstig misdrijf en moet ook als een ernstig misdrijf gekwalificeerd worden.
Je leest wat je wilt lezen. Of nou ja. Je leest eigenlijk helemaal niet.
pi_219076444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 09:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit continent gaat helemaal ten onder dankzij de “deugers”.
Eensch
quote:
Wanneer is dit begonnen? Toen we vrouwen stemrecht gingen geven.

Niet eensch. Niet sinds 1922 al.
quote:
Grote fout.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219076453
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 12:13 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat dit de manier is om heel snel alle goodwill onder een ruimhartig asielbeleid te laten verdwijnen.

Valt mij op dat de onderste twee bronnen de etniciteit van de dader niet benoemen. Daar lijkt het gewoon een 'mannenprobleem'. :')

Die Zweedse Radio 1:
[..]
Dit lijkt iets te zijn wat door heel West Europa speelt. Het 'mannenprobleem', en dat niet benoemen van de afkomst van de dader.
Terwijl iedereen weet wat voor 'mannen' dit zijn, behalve de deugers. Blijf het vooral krampachtig niet benoemen. Wuif het vooral maar weg, verzwijg het.
Dan kom je er bij de volgende verkiezingen wel weer achter en dan zitten alle deugende politici weer met een *surprised picachu'-gezicht.
1947-2016
pi_219076466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 12:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je rechts stemt veranderd er ook niks, het maakt totaal geen zak meer uit waar je op stemt, loze woorden en holle kreten grossieren ze in aan beide kanten van het spectrum.
Stem je op links weet je wel 1 ding: het wordt nog kutter.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')