Oeh, spannend. Waarvoor eigenlijk?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh code geel morgen pas vanaf 1800 uur.
Wind.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Waarvoor eigenlijk?
Fijn om te lezen, dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:20 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik dus nog steeds netjes kan kleuren en ook weer netjes kan schrijven met rechts.Er is nu letterlijk niks wat ik niet kan.
Dat voelt echt goed. Ik wist namelijk niet of ik nog netjes kon kleuren of schrijven.
Ja ik vond het een beetje eng om mijn kleur spullen weer op te pakken maar ik kan wel huilen zo blij ben ik dat ik gewoon alles kan en dat ik zelfs weer kan schrijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om te lezen, dat het allemaal goed gaat.
Livestream van Schiphol aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Beetje wind kan leuk zijn
dat scheelt, als het vrijdag voor 9:00 opgerot is dan ben ik ook weer blijquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Zeeland geldt de code geel tot 7 uur vrijdagochtend.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat scheelt, als het vrijdag voor 9:00 opgerot is dan ben ik ook weer blij
het is droog dus nu heb ik geen excuus om niet te gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan gaan we vandaag weer dubbel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is droog dus nu heb ik geen excuus om niet te gaan
ja had voor ontbijt banana pacakes met chocolade sausquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaan we vandaag weer dubbel.
gewoon gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Het druppelt nog een beetje dus ik wacht nog even
dat zijn dan 35000 stapjes aubquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had voor ontbijt banana pacakes met chocolade saus
Ik denk dat het nieuwe mogelijkheden gaat bieden voor cEDH. Kan je lurrus ineens in mono zwart of mono wit proppen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had daar eerder wel eens iets over gehoord, maar daarna niet meer. Ik verwacht niet dat het een grote impact gaat hebben. Dus prima als ze dat gaan doen.
is dat een subdevisie van postNL? PostTH?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik had dus een jurkje besteld. Nu zegt de site dat het bezorgd is met Thailand post en een tracking nummer erbij. Ik heb niks gehad dus net naar de vestiging van de post hier op het eiland. Zeggen ze dat ze niets kunnen met dat tracking nummer
Ja denk de nationale post van Thailand.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een subdevisie van postNL? PostTH?
dan kan dat wel kloppen
oftewel: niks moetquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zet de pc net aan. Melding dat ik nieuwe Windows moet installeren. O ja. Goed, ik maak eerst even dit opdrachtje af en dan doen we dat.
Opdrachtje af.
Melding voor nieuwe Windows weg.
ZZP-leef.quote:We hebben gemerkt dat u uw apparaat vaak gebruikt tussen 08:00 en 01:00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |