geen hedwig meer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb mijn oude UI weer. Ik zat er over te twijfelen maar volgens mij had ik hem niet aangeklikt.
jawel toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn om in bed te liggen.
Na twijfelde al even en schijnbaar had ik iets aangeklikt op de laptop waardoor deze nu weer heb.quote:
snurk zequote:
Last van niet in slaap komen. Verder nergens pijn.quote:
sucksquote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Last van niet in slaap komen. Verder nergens pijn.
Wel toffe set volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
Dat is geen goedemorgen voor jouquote:
Nee, niet bepaald.quote:
Eerst kijken of het probleem er nog steeds is. Daarna garage bellen en laten repareren. Gelukkig is het lease dus kost me niks. En vervangend vervoer.quote:
Kan je wel naar je werk nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
[..]
Eerst kijken of het probleem er nog steeds is. Daarna garage bellen en laten repareren. Gelukkig is het lease dus kost me niks. En vervangend vervoer.
Thuiswerken gelukkig. Al baal ik er wel van.quote:
Ja dat snap ik. Hopelijk fixen ze het snelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 05:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerken gelukkig. Al baal ik er wel van.
Heb je gelezen dat de commander committee de regels rondom colour identity van hybrid mana wil veranderenquote:
Als het is wat ik denk dat het is, dan kan het snel opgelost zijn. Maar eerst even bellen zo meteen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Hopelijk fixen ze het snel
Ik had daar eerder wel eens iets over gehoord, maar daarna niet meer. Ik verwacht niet dat het een grote impact gaat hebben. Dus prima als ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 07:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat de commander committee de regels rondom colour identity van hybrid mana wil veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |