Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had pompoensoep en morgen weer
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.quote:
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.
Heb je gelijk ook weer wat ruimte (zowel fysiek als stikstof) om een flinke hoeveelheid woningen eruit te stampen.
Meer pompoen bij doen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.
Ja want er zit niets tussenin met of de 2e agrarische exporteur ter wereld te zijn of 0 boerderijen en helemaal volgebouwd met woonblokken vol asielzoekers/statushoudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.
dat kan nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik had pizza met spek gemaakt, lag alleen misschien wat vol
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Dus toen heb je er eerst wat spek vanaf gegeten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Jawel, teveel groentenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon in de oven gebakken, niet in de magnetron verwarmdquote:
Boers barbarisme is hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in de oven gebakken, niet in de magnetron verwarmd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had pompoensoep en morgen weer
Doe mij het laatste maar. Krijg je nog eens gratis eten enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.
Ja die vreet spek nog wel uit de kont van een gnoe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van @:bitterbal mag ik er spek op doen
quote:
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegevenquote:
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe mij het laatste maar. Krijg je nog eens gratis eten enzo
Ja ok dat is misschien een wat lage graadmeterquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vreet spek nog wel uit de kont van een gnoe.
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegeven
das erg netjes idd. bolletje regelt de klachten over het algemeen prima. Had destijds eens dat de parfum in dezelfde doos zat als de robo zuigert.. zonder iets van stevigheidjes enzo... kortom een doosje om de parfum dat ook totaal verfrommeld was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegeven
Ja gewoon restjes opmakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.
En daarnaast heeft fusioncooking juist vaak erg lekkere dingen opgeleverd.
Ja. Lekker piraatje samen spelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?
Ja die hebben echt een GROTE lul johquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?
Ja qua service zijn ze daar altijd erg netjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
das erg netjes idd. bolletje regelt de klachten over het algemeen prima. Had destijds eens dat de parfum in dezelfde doos zat als de robo zuigert.. zonder iets van stevigheidjes enzo... kortom een doosje om de parfum dat ook totaal verfrommeld was.
kreeg ik een nieuw luchtje incl heel doosje (ja t was een sintekerstennieuwkado anders had ik niet geklaagd)
mocht de verfrommelde versie ook houden. Had ik die voor mezelf
Precies. Broodje, wrap, pizza, fladenbrood, naan. Allemaal geschikt om vlees en kaas op te gooienquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.
Sommige dingen moet je gewoon met rust laten, erwtensoep met zoete witte wijn, chocolade met broccoli, lever met slagroom en augurken in melk is ook fusion.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje qat kauwen, vrouwen lastig vallen en stelen, supertof.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Lekker piraatje samen spelen
die wilde prof worden dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua service zijn ze daar altijd erg netjesZeker omdat dit door de bezorger kwam die met de doos heeft lopen voetballen
Ik ben gek op vrouwen lastig vallen en een beetje stelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje qat kauwen, vrouwen lastig vallen en stelen, supertof.
Bij FC Urk ofzo danquote:
Goeie vergelijking welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon met rust laten, erwtensoep met zoete witte wijn, chocolade met broccoli, lever met slagroom en augurken in melk is ook fusion.
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Dekbedovertrek is droog!
@:nizno @:CherryLips
dat zou te makkelijk zijnquote:
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wakkerder/energieker dan normaal op dit tijdstip
Oh jij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollen
quote:
Gefeliciteerd dat je ons allen ongelijk hebt bewezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Dekbedovertrek is droog!
@:nizno @:CherryLips
ben nog even op laptop een aflevering serie aan het kijken, daarna ga ik idd naar bovenquote:
*Verbergt knikkersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |