karnevlaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat leest als afval op de 1 of andere manier
Ben bang dat het er op gaat uitdraaien dat je toch je schijf moet gaan vervangen voor een grotere... Of dingen overzetten naar externe disken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat ineens op 99%.
Hij start zich vast vanzelf op terwijl ik midden in een zin zit.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Wat vandaag gedaan moest worden, heb ik gedaan. Wat zal ik nu gaan doen...
quote:
Ik was maandag al vrij en komende week ook weer maandag en dinsdag.quote:
Mijn HEMA bestelling ophalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Wat vandaag gedaan moest worden, heb ik gedaan. Wat zal ik nu gaan doen...
ja we kunnen inderdaad niet gaan overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was maandag al vrij en komende week ook weer maandag en dinsdag.
Nu zegt ie weer dat ik weer 1,8 GB vrij moet maken op C, terwijl hij net zei dat een externe schijf ook goed was. Ik kan echt niet meer verwijderen. Ik snap ook niet dat ik blijkbaar bijna 1TB aan program files heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben bang dat het er op gaat uitdraaien dat je toch je schijf moet gaan vervangen voor een grotere... Of dingen overzetten naar externe disken.
installatiefiles waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu zegt ie weer dat ik weer 1,8 GB vrij moet maken op C, terwijl hij net zei dat een externe schijf ook goed was. Ik kan echt niet meer verwijderen. Ik snap ook niet dat ik blijkbaar bijna 1TB aan program files heb.
Mwah, als je voor ieder type vertaalwerk een eigen werkomgeving nodig hebt, kan het rap gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu zegt ie weer dat ik weer 1,8 GB vrij moet maken op C, terwijl hij net zei dat een externe schijf ook goed was. Ik kan echt niet meer verwijderen. Ik snap ook niet dat ik blijkbaar bijna 1TB aan program files heb.
Heb je veel games geinstalleerd? Dat gaat vermoedelijk ook door als program files. Als ik kijk hoe groot games tegenwoordig zijn niet eens zo gek...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, op C staan alleen program files voor werk. Muziek en foto's etc en het werk zelf staat allemaal op andere schijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je veel games geinstalleerd? Dat gaat vermoedelijk ook door als program files. Als ik kijk hoe groot games tegenwoordig zijn niet eens zo gek...
En de schijfopruiming heeft blijkbaar ook niet geholpen... Dan heb ik verder ook geen opties meer behalve vervangenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, op C staan alleen program files voor werk. Muziek en foto's etc en het werk zelf staat allemaal op andere schijven.
Ben je ingelogd met een online account? Dat is namelijk een vereiste....quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
ESU op je Windows 10-apparaat krijgen:
Ga naar Instellingen > Update en beveiliging > Windows Update. Als je apparaat aan de vereisten voldoet, zie je een link om je in te schrijven voor ESU.
Dat linkje heb ik niet.
M'n bloeddrukmeter wordt zo bezorgd, ben benieuwd.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben je ingelogd met een online account? Dat is namelijk een vereiste....
Dat laatste heb ik een oplossing voorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben drie stappen verwijderd van de fase 'met dingen gooien'.
Dat is vermoedelijk alleen initieel, na installatie zou er weer ruimte vrij moeten komen omdat de oude meuk dan immers weg kan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Er is 17,6GB vrij op C maar er is zeker nog weer extra extra ruimte nodig om überhaupt te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |