SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Behalve dat ik niet vrijwillig bij de Mac eetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:07 schreef Haags het volgende: Had een kind 2 enorme zakken gevuld, beetje vergelijkbaar waar @:dud0r mee aan komt zetten als hij bij de Mac gaat vreten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet vrijwillig bij de Mac eet
Ja behoorlijk wat plekken waar je kon bouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze nog steeds van die grote pleinen waar je zelf met lego en duplo mag spelen?
En zo ja, moet je tegenwoordig nog steeds je zakken en tassen leegkiepen?
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.quote:
Niet haten op Provinciekereltjequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.
Als je hem net pas ophangt gok ik op het tweede.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Dekbed buiten te drogen gehangen.
33% kans dat ie op tijd droog is
33% kans dat ie dat niet is
33% kans dat ie straks weg is gevlogen
1% kans dat het droogrek straks verdwenen is
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.
kunnen we inzetten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
nee ik denk dat ik nu nog niet naar schipholquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?
Dan ga je maar naar Gilze-Rijenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik nu nog niet naar schiphol
iets met planningquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem net pas ophangt gok ik op het tweede.
Hier gaat het ook om 5 uur regenenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 5 uur gaat het regenen en om 6 uur is het donker. Troetelavondje maar weer dus.
1833 gaat de zon onderquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 5 uur gaat het regenen en om 6 uur is het donker. Troetelavondje maar weer dus.
Hier klopt iets niet, dit zijn deels niet-disjuncte gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Iemand bij wie de zon schijnt eind oktoberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
Welke leip hangt eind oktober zijn was nog buiten. @:nattekat
dit zijn de belangrijke vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom niet je vaatwasser aanzetten om de was te drogen?
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
Welke leip hangt eind oktober zijn was nog buiten. @:nattekat
Goed punt, hij kan prima nog nat zijn en verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, dit zijn deels niet-disjuncte gebeurtenissen.
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven staat de vaatwasser aanzetten gelijk aan woestijn temperaturen in de badkamer en kun je dus heel makkelijk je was drogen.
Maar daarvoor was het waarschijnlijk toch te nat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen
Klopt maar ik heb ook gelukkig nog altijd een schone set liggen dus dat heeft ook geen haast bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruiken
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennisquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Ik geloof best dat je er in de woonkamer niks van zal merken als dat ding in de badkamer aanstaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennis
We hebben het hier over een vaatwasser in de badkamer he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.
Ok, ik moet wel recht voor het ding gaan staan, maar details.
Ho ho, dat impliceert een veroordeling. Gewoon PAAZ.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
vaatwasser in de badkamer? Was drogen in oktober? Sowieso denken dat een dekbed OOIT droog wordt? Wat is dit voor TBSkliniek?
Ik denk dat het woordje overtrek mist.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
is het trouwens het hele dekbed wat hangt te drogen of alleen het overtrek?!
belangrijk verschil wel
Dat zeg ik, details.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben het hier over een vaatwasser in de badkamer he.
doe maar even wandelen pietertjequote:
zn matras heeft hij ook op de natte ondergrond van het balkon uitgekloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteKat kennende kan het ook zijn hele bed zijn dat nu nat is.
Oh, maar dan slaap ik al.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet vanavond trouwens de popcorn klaar voor het geklaag dat hij niet kan slapen
Ik hoop dat Wereldgozer bij het plaatsen van die weddenschap in het achterhoofd wel die overtrek erachter plakte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
is het trouwens het hele dekbed wat hangt te drogen of alleen het overtrek?!
belangrijk verschil wel
Ik blijf er speciaal voor op. Maar ik gok dat de eerste opmerkingen al rond 8 uur komen dat het niet droog is.quote:
Heb je een slaapzak? Want die zou ik maar alvast zoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet wachten om straks als laatste te lachen
En dan legt ie hem in de oven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik blijf er speciaal voor op. Maar ik gok dat de eerste opmerkingen al rond 8 uur komen dat het niet droog is.
misschien mag hij de sauna van de buren gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan een fohn aanraden verder, maar die heeft hij niet.
Paar fleecedekentjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een slaapzak? Want die zou ik maar alvast zoeken als ik jou was.
Ja kut ik moet ook een föhn zien te lenen. Rekje van mijn douche zit met plakhaken vast en dat ging goed maar ineens breken ze af (ding hangt er nu zielig bij en zal wel ieder moment naar beneden vallen) maar je krijgt dat schijnbaar alleen van de muur met een föhn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan een fohn aanraden verder, maar die heeft hij niet.
Die hoort bij de witte was, en ik weet dat die niet op tijd droog zou zijn als ik die was nu nog zou draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
is je hoeslaken om je matras wel droog? of hangt die ook te drogen en heb je daar maar 1 van?
Ik vind het fijn als witte kleding wit blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Je pleurt dat niet allemaal gewoon in dezelfde was?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
is er nu wel een wasmachine te winnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
De post was luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oh lol de post van @:kwiwi kwam niet mee
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er nu wel een wasmachine te winnen?
quote:
quote:
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde lettersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zou dus naar (witte) chocoladeganache kijken, even kijken hoeveel room je toevoegt met hoe stevig het moet worden.
En anders kun je misschien kijken naar Zwitserse botercrčme? Maar daar heb ik geen ervaring mee zelf
Ja Zwitserse botercrčme is wel iets anders, dat is met eiwitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde letters
Ik krijg honger van die site.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
die cookie melding is erg toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
Mijn algoritme bestaat uit recepten en patronenquote:
Hier is het nu wel zonnigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt weer donker buiten.
Denk niet dat die zon zich nog gaat laten zien voor zonsondergang
Ik ga even verschillende opties proberen en kijken wat het beste isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
https://sallysbakingaddiction.com/royal-icing
Of anders deze
Deze is meer de standaard koekjes icing
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daar is ie naartoe.
Gun ik jou wel
Ik haat iedereen evenredig.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?
Das niet liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haat iedereen evenredig.
Sommige iets meer dan anderen.
[..]
Geen idee.
hij zal niet toegevenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst van broer en schoonzus een (restorative) yogasessie bij mij thuis cadeau gekregen, voor 2 personen.
Vanmiddag dat gedaan, met mijn moeder.
De dame van de yogaschool had 4 tassen met matjes, dekens, kussens etc. mee.
We hebben in 5 verschillende houding ondersteund door dekentjes en kussens gelegen. Het was erg relaxed
Ik ben immer lief.quote:
Mij een stinkjong noemen is niet lief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben immer lief.
Leer dat nou eens stinkjong
Voel je je erg restored nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst van broer en schoonzus een (restorative) yogasessie bij mij thuis cadeau gekregen, voor 2 personen.
Vanmiddag dat gedaan, met mijn moeder.
De dame van de yogaschool had 4 tassen met matjes, dekens, kussens etc. mee.
We hebben in 5 verschillende houding ondersteund door dekentjes en kussens gelegen. Het was erg relaxed
Jaquote:
Rijst met prei, sperzieboontjes, ui, paprika en krokante oesterzwammenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we straks? Ik heb een AVG'tje.
Is dat je nieuwe ding?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
traybake met kipfilet vandaag. Eens kijken wat dat wordt.
Groente kopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik me ook maar eens in verdiepen.
Nasi met kieeeeeepsaté.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ik ben het hier mee oneensquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij een stinkjong noemen is niet lief.
Om lief te zijn moet je vriendelijk zijn. En mij zo noemen is niet vriendelijkquote:
Ja ik doe het ook wel eensquote:
hehequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
Dat je de droger aanzet met van die droogballen erbij en daarna meteen afvraagt wat toch dat kabaal is
Leuk covidliedje voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Lolquote:
Oké Katja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Nanananaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Dat is jouw mening. En daar heb je recht op ook al is die verkeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om lief te zijn moet je vriendelijk zijn. En mij zo noemen is niet vriendelijk
Ik ga boerenkool makenquote:
mooi op tijd, eten rond half 10?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga boerenkool maken
Met spekjes en rookwhorst
Bohhhhhhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga boerenkool maken
Laat toch gaan die beroepshater johquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om lief te zijn moet je vriendelijk zijn. En mij zo noemen is niet vriendelijk
Is misschien wel beter ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat toch gaan die beroepshater joh
Nee over een kwartiertje ofzoquote:
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga boerenkool maken
quote:
dan kan je snel koken als je nog moest beginnenquote:
Ja, daar is SNorremans ook al enige jaren wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
ik zag van het weekend dat VI tv op Samsung plus als een FAST kanaal werd aangeboden...
was bang dat ze 24/7 Derksen uit wilden zenden.. Maar valt mee, het is van voetbal international. Niet dat ik nu wel ga kijken, maar t klinkt een stuk minder eng
ik zag alleen de tekst VI tv.. das dat tv programma ook in afkortingquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, daar is SNorremans ook al enige jaren weg
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag alleen de tekst VI tv.. das dat tv programma ook in afkorting
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.
Al vind ik Gijp erger dan Derksen. Derksen heeft nog wat cynisch over zich, dat heb ik liever dan dat schijtlollige van Rene
ik heb geloof ik een keer of 5 gekeken omdat ex keek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.
Ik kijk echt heel zelden. Vorige week wel even overgeschakeld tijdens het Televiziergalaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.
Ik vond het in de tijd dat het nog gewoon een voetbalprogramma was prima, en dat was alleen op de maandag en vrijdag. Nu is het over politiek en weet ik het wat, nee daar moeten die mannen lekker van weg blijven. En bovendien is het nu 5 dagen per week, tooooo much.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geloof ik een keer of 5 gekeken omdat ex keek.
meermaals gewoon koptelefoon opgedaan en op de laptop maar iets anders gaan kijken of luisteren.
Fakking hoerenkindquote:Niko Koffeman,één van de oprichters
van de Partij voor de Dieren,heeft uit
onvrede met de koers van de partij zijn
lidmaatschap opgezegd.Tegen NRC zei hij
dat hij de partij zo "niet wil schaden
maar redden.Dan denk ik:beter nu dan na
de verkiezingen."
Koffeman geeft zijn zetel niet terug
aan de partij,maar wil in de fractie
blijven als partijloos senator.Of dat
volgens de partijstatuten ook kan,wordt
volgende week besproken.
Koffeman zegt vooral gekwetst te zijn
door partijleider Ouwehand die zijn
kritiek niet serieus genoeg zou nemen.
Volgens Koffeman is Ouwehand te ver
afgedreven van het thema dierenleed.
Hij wil de partij niet schaden, maar redden, maar houdt vervolgens wel zijn zetel.quote:
ow ik wist niet eens dat het nu dagelijks was....quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het in de tijd dat het nog gewoon een voetbalprogramma was prima, en dat was alleen op de maandag en vrijdag. Nu is het over politiek en weet ik het wat, nee daar moeten die mannen lekker van weg blijven. En bovendien is het nu 5 dagen per week, tooooo much.
gelukkig doet dit kabinet toch niks meer, maar verder eensquote:
Hij is senator dus zit in de eerste kamer, dus blijft nog wel even zitten als het van de partij mag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig doet dit kabinet toch niks meer, maar verder eens
Wokies allemaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu ruzie met Reddit. De haat jegens landbouw zit daar echt heel diep
Goed, op naar NWS.
Ik heb ooit nog een masterclass voetbaljournalistiek gehad van Derksen. Niks mee gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.
Al vind ik Gijp erger dan Derksen. Derksen heeft nog wat cynisch over zich, dat heb ik liever dan dat schijtlollige van Rene
Ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de intensieve vee-sector is ook nogal overkill voor ons landje. Zeker als je het afzet tegen de uitstoot.
ohwquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is senator dus zit in de eerste kamer, dus blijft nog wel even zitten als het van de partij mag.
Sommige mensen hebben een afslag genomen waar ze niet meer van af kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens.
Maar wokies zijn helaas heel slecht in dingen van elkaar los zien.
Aardappelen, worst en boerenkool koken duurt 20 minuten. Ondertussen spekjes bakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan je snel koken als je nog moest beginnen
Vanille vla met hagelslag?quote:
Eind novemberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog op workation?
Waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen hagelslag in huis heb.
je klinkt verbaastquote:
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de intensieve vee-sector is ook nogal overkill voor ons landje. Zeker als je het afzet tegen de uitstoot.
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlanderquote:
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ook geen vlokken en nutellaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ohnoes
Eindafrekening water
Moet bijbetalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kiezersbedrog, volksverlakkerij, verkrachting van de democratie.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had pompoensoep en morgen weer
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.quote:
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.
Heb je gelijk ook weer wat ruimte (zowel fysiek als stikstof) om een flinke hoeveelheid woningen eruit te stampen.
Meer pompoen bij doen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.
Ja want er zit niets tussenin met of de 2e agrarische exporteur ter wereld te zijn of 0 boerderijen en helemaal volgebouwd met woonblokken vol asielzoekers/statushoudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.
dat kan nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik had pizza met spek gemaakt, lag alleen misschien wat vol
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Dus toen heb je er eerst wat spek vanaf gegeten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Jawel, teveel groentenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gewoon in de oven gebakken, niet in de magnetron verwarmdquote:
Boers barbarisme is hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in de oven gebakken, niet in de magnetron verwarmd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had pompoensoep en morgen weer
Doe mij het laatste maar. Krijg je nog eens gratis eten enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.
Ja die vreet spek nog wel uit de kont van een gnoe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van @:bitterbal mag ik er spek op doen
quote:
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegevenquote:
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe mij het laatste maar. Krijg je nog eens gratis eten enzo
Ja ok dat is misschien een wat lage graadmeterquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vreet spek nog wel uit de kont van een gnoe.
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegeven
das erg netjes idd. bolletje regelt de klachten over het algemeen prima. Had destijds eens dat de parfum in dezelfde doos zat als de robo zuigert.. zonder iets van stevigheidjes enzo... kortom een doosje om de parfum dat ook totaal verfrommeld was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb het al met bol geregeld, die waren gelukkig schappelijk. Was het laatste exemplaar dat ze hadden dus konden ook niet meer opnieuw bezorgen dus hebben ze een bon van ¤ 20,- gegeven
Ja gewoon restjes opmakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.
En daarnaast heeft fusioncooking juist vaak erg lekkere dingen opgeleverd.
Ja. Lekker piraatje samen spelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?
Ja die hebben echt een GROTE lul johquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haat alle mannen maar Somaliërs zijn wel leuk en liev?
Ja qua service zijn ze daar altijd erg netjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
das erg netjes idd. bolletje regelt de klachten over het algemeen prima. Had destijds eens dat de parfum in dezelfde doos zat als de robo zuigert.. zonder iets van stevigheidjes enzo... kortom een doosje om de parfum dat ook totaal verfrommeld was.
kreeg ik een nieuw luchtje incl heel doosje (ja t was een sintekerstennieuwkado anders had ik niet geklaagd)
mocht de verfrommelde versie ook houden. Had ik die voor mezelf
Precies. Broodje, wrap, pizza, fladenbrood, naan. Allemaal geschikt om vlees en kaas op te gooienquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza is ook maar gewoon de Italiaanse variant van "brood/deeg met whatever er nog voor handen is”. Snap nooit waarom dat zo gegatekiept moet worden qua smakencombinatie's.
Sommige dingen moet je gewoon met rust laten, erwtensoep met zoete witte wijn, chocolade met broccoli, lever met slagroom en augurken in melk is ook fusion.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje qat kauwen, vrouwen lastig vallen en stelen, supertof.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Lekker piraatje samen spelen
die wilde prof worden dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua service zijn ze daar altijd erg netjesZeker omdat dit door de bezorger kwam die met de doos heeft lopen voetballen
Ik ben gek op vrouwen lastig vallen en een beetje stelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje qat kauwen, vrouwen lastig vallen en stelen, supertof.
Bij FC Urk ofzo danquote:
Goeie vergelijking welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon met rust laten, erwtensoep met zoete witte wijn, chocolade met broccoli, lever met slagroom en augurken in melk is ook fusion.
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Dekbedovertrek is droog!
@:nizno @:CherryLips
dat zou te makkelijk zijnquote:
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wakkerder/energieker dan normaal op dit tijdstip
Oh jij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollen
quote:
Gefeliciteerd dat je ons allen ongelijk hebt bewezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Dekbedovertrek is droog!
@:nizno @:CherryLips
ben nog even op laptop een aflevering serie aan het kijken, daarna ga ik idd naar bovenquote:
*Verbergt knikkersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dan heb jij mijn energie... ik zit hier te knikkerbollen
quote:
Niet verder vertellenquote:
wil je ons daarvan ook overtuigen?quote:
Ik moet maar weer eens het wedstrijd programma van ftc gaan bekijken wanneer ik nog eens moet gaanquote:
Ik hang op mijn zij en hij ligt tegen mijn kontquote:
sleep tight lieverdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
sjow... de laptop gaat uit.
Gute Nacht Freunde
Stinkt die hond niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kiek dan hoe schattig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kiek dan hoe schattig
[ afbeelding ]
geribbelde kont heb jequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kiek dan hoe schattig
[ afbeelding ]
Je eigen hond stinkt nooitquote:
Cellulitis?quote:
Zolang ie niet nat is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen hond stinkt nooit
Edit: tenzij scheetjes
Dat ruikt op een andere manier best lekkerquote:
Natte scheetjes?quote:
Ik dacht al, bij die van ons kwam het behang zowat van de muur als ze liep te ruften.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen hond stinkt nooit
Edit: tenzij scheetjes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al, bij die van ons kwam het behang zowat van de muur als ze liep te ruften.
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Oke ik weet denk ik nu welke LEGO sets ik dit jaar nog wil.
WE'RE LOOKIN AT YOU SWITZERLANDquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?
Valt mee hoeveel het is, meeste wat ik wil wat eruit gaat heb ik al. Zijn een paar dingetjes (waarvan 1 wel een grote set is).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Oke ik weet denk ik nu welke LEGO sets ik dit jaar nog wil.
Laat mij lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?
je kunt best meer met je leven doen ga vooral weg van dit fok en sluit je aan bij mensen die echt om je geven
Deze discussie hebben we al vaker gehad hier. Maar puur omdat jij het niet als valide hobby ziet betekent niet dat anderen dat ook vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?
je kunt best meer met je leven doen ga vooral weg van dit fok en sluit je aan bij mensen die echt om je geven
Oh damn..quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, voor anderen bepalen wat ze als hobby zouden mogen hebben. Volg je eigen advies op ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij loopt vaker te zeuren op andere mensen hun hobbys en dat heeft weinig met HP of LEGO te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
Dat is 90 procent hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |