Die hoort bij de witte was, en ik weet dat die niet op tijd droog zou zijn als ik die was nu nog zou draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
is je hoeslaken om je matras wel droog? of hangt die ook te drogen en heb je daar maar 1 van?
Ik vind het fijn als witte kleding wit blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Je pleurt dat niet allemaal gewoon in dezelfde was?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
is er nu wel een wasmachine te winnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
De post was luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oh lol de post van @:kwiwi kwam niet mee
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er nu wel een wasmachine te winnen?
quote:
quote:
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde lettersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zou dus naar (witte) chocoladeganache kijken, even kijken hoeveel room je toevoegt met hoe stevig het moet worden.
En anders kun je misschien kijken naar Zwitserse botercrème? Maar daar heb ik geen ervaring mee zelf
Ja Zwitserse botercrème is wel iets anders, dat is met eiwitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde letters
Ik krijg honger van die site.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
die cookie melding is erg toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |