quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de fans: kerst updateMaar is het nou opgelost of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ai, niet al te ernstig hoop ik? Bont en blauw en stijf zijn heel vervelend maar gebroken botten zijn wel heel vervelendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is een relevante vraag. Mijn kind remde abrupt, zij toen ook. Met een onbekende fiets en minder fietservaring liep dat niet zo lekker af.
Ja maar ja. Wat is nou heelvervelender dan wat he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, niet al te ernstig hoop ik? Bont en blauw en stijf zijn heel vervelend maar gebroken botten zijn wel heel vervelend
Absoluutquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach dat is vast ook lastig voor een immigrante, die leren vaak later fietsen toch?
Wel zielig. Maar geen langdurig leed?
Had je niet verwacht he, zo jong nog ?quote:
Jij bent gewoon een jonge blomquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he, zo jong nog ?
Rivm zegt dat Rhinovirus en Corona de twee meest gevonden virussen zijn uit zowel de ingestuurde monsters vanuit infectieradar als van de huisartsmonsters. RS maar heel klein aandeel. Misschien anders voor opnames?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:13 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn werk vertelde me vandaag dat alle sloerigheid géén griep is. Maar corona of RS. Ter info.
Verder was er een bomvolle agenda en dito mailbox, een lekkage en (daardoor) niet werkende liften en heb ik thuis een beperkt mobiele vrouw omdat ze van de fiets gekletterd is. Ik ben weer toe aan weekend
Ene was onderhoud, moet elke week. Andere trof ik het met een heel vriendelijke zorgverlener die uitgebreid doorvroeg en volgens mij 3 A4tjes volschreef met mijn antwoorden dus ik voelde me heel serieus genomenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
De niet-broek-uit afspraken ook goed gegaan @Vanyel?
Quote om verwijdering te voorkomen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanavond geen flauwe grapjes posten.
Ah toe?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanavond geen flauwe grapjes posten.
Kom je daar nu speciaal voor vanaf Facebook hiernaartoe?quote:
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kom je daar nu speciaal voor vanaf Facebook hiernaartoe?
Wat goed van de tweedequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ene was onderhoud, moet elke week. Andere trof ik het met een heel vriendelijke zorgverlener die uitgebreid doorvroeg en volgens mij 3 A4tjes volschreef met mijn antwoorden dus ik voelde me heel serieus genomen
Met man en hondjes alles ok ?quote:
Jazeker, nou ja -1 hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nu weer "full"time aan het werk.
Volg jullie lief en leed wel hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Rustigaan, en kleine stapjes dan...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jazeker, nou ja -1 hond.
Alles weer in rustig vaarwater, jaar lang ziek geweest nu weer "full"time aan het werk.
Een psycholoog bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat goed van de tweede
Dat was dan vast een collega van @:Clubsoda, die zijn daar meestal wel goed in![]()
Haha, ik ben geen klinisch psycholoogquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een psycholoog bedoel je?
Eigengeilert![]()
Of specifiek eentje zoals zij?
Ja bingoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen klinisch psycholoog(al vind ik mezelf opzich over het algemeen ook wel goed in mensen serieus nemen en dingen uitvragen). Eentje zoals zij bedoelde ik inderdaad
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen klinisch psycholoog(al vind ik mezelf opzich over het algemeen ook wel goed in mensen serieus nemen en dingen uitvragen). Eentje zoals zij bedoelde ik inderdaad
Hier ook nog niks vernomen. Wind staat gunstig voor als er een dikke eik om waait. Scheelt paar honderd euro die het anders kost om zo'n boom om te laten leggenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef z80 het volgende:
Ik had gehoopt dat de storm hier langs zou komen. Een goede test voor, voor het dak, voordat de winter komt.
Maar helaas het blijft bij een beetje nattigheid.
Oh Rhino kan ook heel goed zijn, dan heb ik gewoon de verkeerd R onthouden. Lezen kan mijn soort dan weer duidelijk nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Rivm zegt dat Rhinovirus en Corona de twee meest gevonden virussen zijn uit zowel de ingestuurde monsters vanuit infectieradar als van de huisartsmonsters. RS maar heel klein aandeel. Misschien anders voor opnames?
Beterschap voor de vrouw, en gelukkig nog maar één dag en daadwerkelijk weekend!![]()
@:Cat-astrophe fijn dat je ouders het toch wel bedachten, ondanks ietwat laat.
Ik was voor/vlak na mn coronaprik een dag of 2-3 wel redelijk beroerd (geen corona), maar verder tot nu toe alles buiten de deur kunnen houden. Hopelijk komende twee weken ook, 6 november griepprik. Op een donderdag, en die zondag hockey waarbij we met niet heel veel zijn, dus ik hoop op weinig en indien wel, erg korte klachten.
De niet-broek-uit afspraken ook goed gegaan @:Vanyel?
Slordigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh Rhino kan ook heel goed zijn, dan heb ik gewoon de verkeerd R onthouden. Lezen kan mijn soort dan weer duidelijk nietZiekenhuis quotte ongetwijfeld het rivm, bedoeld als motivatie om wel een griepprik te halen, ook als je al sloerig bent geweest, want het was dus nog geen influenza.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jazeker, nou ja -1 hond.
Alles weer in rustig vaarwater, jaar lang ziek geweestHeftig UniekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nu weer "full"time aan het werk.
Volg jullie lief en leed wel hoorFijn je hier weer eens langs te zien huppelen
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he, zo jong nog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |