En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.
Het Grim-effectquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopen
Nou nou
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf somsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef Black-Death het volgende:
Och het regent ook nog in London. Dat zal voor onze prinsesjes wel extra lastig zijn.
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf soms
En nog van de Hebreeuwse persuasie ook van moeders kant.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
De bal van die jongen zijn enkelgewricht jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
Johnny kan zo weer vertellen dat Ajax goed is gestart.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef William_Papadin het volgende:
Dat waren 17 hele leuke minuten
Nu Kroes nog naar de kleedkamer om Johnny te steunenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johnny kan zo weer vertellen dat Ajax goed is gestart.
Je ziet de bal van richting veranderen voordat er contact is met die speler van Chelsea. Dus geen rood.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De bal van die jongen zijn enkelgewricht ja
Het ken nog hèquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
Toch 53 seconden de 0 gehouden met een man minder!
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef TennethKaylor het volgende:
wanneer is de nieuwe kale kokkie??
Past dus wel bij hem.. wat een figuurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef The-BFG het volgende:
En daar verspeelde Sjon ook nog even het respect van de eigen fans... Mokerdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |