Ik heb mijn argumenten gegeven, maar die antwoorden verdring jij uit jouw beperkte geheugen. Lees alle discussies tussen mij en rechtse users nog maar eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen enkel argument meer.
Oftewel, je lulde wat in de ruimte.

De simpele vraag welke partij je bedoelt kon je niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb mijn argumenten gegeven, maar die antwoorden verdring jij uit jouw beperkte geheugen. Lees alle discussies tussen mij en rechtse users nog maar eens.

Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik durf te wedden dat als hij een ruime woning kreeg toegewezen in een grote stad, hij psychisch niks zou mankeren.

Blijf toch eens inhoudelijk in plaats van persoonlijk te worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
De simpele vraag welke partij je bedoelt kon je niet beantwoorden.
Dit verplaatste je de doelpalen naar een of andere algemene oproep i rechtse partijen die hun broederpartijen zouden moeten aanspreken op iets dat je niet weet te definiėren.
Kortom, een slappe hap.
En je gehuil over rechts maakt het alleen maar erger voor je.

Dat moet je eerst 10 x tegen jezelf zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Blijf toch eens inhoudelijk in plaats van persoonlijk te worden.

Dat kan ook als hij een woning heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan moet er een psycholoog bij.

Nee, dat gaat fout.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 01:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kan ook als hij een woning heeft.

Niet alleen dat. Helemaal alleen in een ander land met een volledig andere cultuur. Dat kan er in hakken, vooral als je uit een cultuur komt waar mensen gewoon zijn om met andere mensen op te trekken, ipv onze individualistische maatschappij.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Helemaal alleen op de wereld geen familie niks. Is wel triest

Dat is enkeltje GGZ met een ambulant kader.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij weigert die woning omdat hij niet alleen kan wonen, klinkt mij als iemand die professionele hulp nodig heeft.

Spreek voor jezelf, je projecteert nu teveel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:34 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is heel anders in onze maatschappij, waarbij we allemaal naar rijke mensen kijken en depressief worden omdat we het met minder moeten doen.

Een klooster klinkt wel als een geschikte plek.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Helemaal alleen op de wereld geen familie niks. Is wel triest

Dat is wat de Afghaan tegen me zei.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:04 schreef recidivist het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, je projecteert nu teveel.

Ik laat me door jou geen schuldcomplex aanpraten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat moet je eerst 10 x tegen jezelf zeggen.

Je weet dus dat je fout zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik laat me door jou geen schuldcomplex aanpraten.

Jij evenals een aantal andere users worden toch iedere keer persoonlijk tegen mij als ik wat inhoudelijks bijdraag aan de discussie?quote:

Jij noemt mij extreem rechts, en je loopt vervolgens te janken dat het persoonlijk wordt...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij evenals een aantal andere users worden toch iedere keer persoonlijk tegen mij als ik wat inhoudelijks bijdraag aan de discussie?

Jij begon toch met je bewering dat ik dat alles uit mijn grote duim zuig? Terwijl het gewoon een oproep aan de rechtse partijen was om te gaan praten met de buitenlandse rechtse partijen, omdat de buitenlandse rechtse partijen veel van hun landgenoten op de vlucht jagen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij noemt mij extreem rechts, en je loopt vervolgens te janken dat het persoonlijk wordt...
Je gaat niemand vinden die overtuigd wordt door je argumenten.
Niet op die manier.

Ah, en daardoor werd je getriggerd en begon je op de man te spelen...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij begon toch met je bewering dat ik dat alles uit mijn grote duim zuig? Terwijl het gewoon een oproep aan de rechtse partijen was om te gaan praten met de buitenlandse rechtse partijen, omdat de buitenlandse rechtse partijen veel van hun landgenoten op de vlucht jagen.

Loop de boel eens niet te verdraaien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Prima huizen. Daar zou een Nederlandse woningzoekende zo 7 jaar voor op een wachtlijst moeten staan. Zelfs in krimpregio's als Friesland, Drenthe en Groningen is dat al het geval.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |