quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is gewoon fucking triest.
Het is rechts een doorn in het oog dat statushouders een sociale huurwoningen krijgen. Als die voorrang afgeschaft wordt en statushouders zelf verantwoordelijk worden voor hun huisvesting, dan zal het gevolg zijn dat een deel dat ook wel zelf lukt, en een ander deel dat niet lukt en achter blijft in de AZCs. Wat mensen in bepaalde rechtse contreien ook niet zo'n probleem vinden, want dan kunnen er immers geen nieuwe asielzoekers meer bij in dat AZC.
En dan zegt een statushouder; 'ik hoef die woning niet en blijf liever in het AZC' (en dus een plek bezet houden, wat ook precies een van de argumenten van het COA is waarom dat niet kan) en dan zijn diezelfde mensen uit bepaalde prinsenvlag-zwaaiende contreien nog steeds over de zeik. Huh? WTF?
Want he, de asielzoeker moet en zal de ondankbare boeman gemaakt worden, dus zelf de eigen standpunten mbt asiel gaan compleet het raam uit. Zelfs als hij een toegewezen woning afwijst waarvan rechts vindt dat hij hem sowieso niet dient te krijgen.
Deze asielzoeker moet en zal die woning accepteren, zijn bek houden en dankbaar zijn, en niet meer onnodig een plek in een AZC bezet houden! Aldus mensen uit bepaalde rechtse contreien. Blijkbaar.
Je bent niet de enige. Dit blijft de grote vraag.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zullen best asielzoekers zijn met mentale problemen die we dan moeten helpen, maar ik snap sowieso niet waarom een klein en vol Europees landje als Nederland bootladingen Syriërs, Somaliërs en Afghanen op zou moeten vangen.
Natuurlijk is dit velen in rechts en conservatieve contreien een doorn in het oog.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is rechts een doorn in het oog dat statushouders een sociale huurwoningen krijgen. Als die voorrang afgeschaft wordt en statushouders zelf verantwoordelijk worden voor hun huisvesting, dan zal het gevolg zijn dat een deel dat ook wel zelf lukt, en een ander deel dat niet lukt en achter blijft in de AZCs. Wat mensen in bepaalde rechtse contreien ook niet zo'n probleem vinden, want dan kunnen er immers geen nieuwe asielzoekers meer bij in dat AZC.
En dan zegt een statushouder; 'ik hoef die woning niet en blijf liever in het AZC' (en dus een plek bezet houden, wat ook precies een van de argumenten van het COA is waarom dat niet kan) en dan zijn diezelfde mensen uit bepaalde prinsenvlag-zwaaiende contreien nog steeds over de zeik. Huh? WTF?
Want he, de asielzoeker moet en zal de ondankbare boeman gemaakt worden, dus zelf de eigen standpunten mbt asiel gaan compleet het raam uit. Zelfs als hij een toegewezen woning afwijst waarvan rechts vindt dat hij hem sowieso niet dient te krijgen.
Deze asielzoeker moet en zal die woning accepteren, zijn bek houden en dankbaar zijn, en niet meer onnodig een plek in een AZC bezet houden! Aldus mensen uit bepaalde rechtse contreien. Blijkbaar.
Over welke Afghaanse broederpartij heb je het?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:25 schreef torentje het volgende:
De Nederlandse rechtse partijen zouden met hun buitenlandse broederpartijen moeten gaan praten om uit te vinden waarom zoveel landgenoten van die buitenlandse broederpartijen niet bij hun in het land willen blijven.
Dat zou tenminste een oplossing kunnen brengen.
Mja, niet elke vluchteling zit tijdelijk in een onveilige situatie en niet elke Afghanistan vluchteling is veilig in een van de buurlanden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Dit blijft de grote vraag.
[..]
Natuurlijk is dit velen in rechts en conservatieve contreien een doorn in het oog.
Die mensen zouden hier als eerste nooit moeten komen. Waarom moet iemand uit Afghanistan (een land op bijna 6000km afstand) naar Nederland toe om hier te gaan wonen? Dit is bespottelijk. En dan krijgt zo iemand ook nog eens voorrang op Nederlanders die hier al acht of tien jaar staan ingeschreven. Dat is een totaal failliet systeem.
Iemand uit Afghanistan heeft hier helemaal niets te zoeken en zou in geval van oorlog in een buurland tijdelijk opvang moeten krijgen en asielzoekers zouden nooit voorrang op een huis moeten krijgen. Zulke mensen sluiten maar netjes aan in de rij, als men naar Nederland wil: aanmelden in het buitenland, huis afwachten in het buitenland.
In Nederland zou de eerste verantwoordelijk van de overheid moeten zijn het zorgen voor Nederlanders, niet als een soort opvanghuis dienen voor de rest van de wereld, waarbij zij ten koste van Nederlanders allerlei privileges krijgen.
Niet alleen rechts, iedereen met een moreel besef is dat een doorn in het oog. Die huizen zijn helemaal niet van de overheid en niet voor dit massa-immigratiebeleid onder het mom van asiel gebouwd. Meneer heeft mensensmokkelaars betaald om hem naar de bestemming Nederland te brengen om aldaar meteen zijn hand op te houden omdat hij hier een huis en een uitkering krijgt. Stel je toch voor dat een bruin persoon verantwoordelijkheid zou moeten nemen voor zijn keuzes.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Grappig, dit artikel gaat over het feit dat dhr geen woning wil, en dan loop jij te mekkeren dat hij hier is omdat hij hier een huis krijgt...quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet alleen rechts, iedereen met een moreel besef is dat een doorn in het oog. Die huizen zijn helemaal niet van de overheid en niet voor dit massa-immigratiebeleid onder het mom van asiel gebouwd. Meneer heeft mensensmokkelaars betaald om hem naar de bestemming Nederland te brengen om aldaar meteen zijn hand op te houden omdat hij hier een huis en een uitkering krijgt. Stel je toch voor dat een bruin persoon verantwoordelijkheid zou moeten nemen voor zijn keuzes.
Het punt is niet dat hij "geen woning wil". Maar hij wil niet in zijn eentje in Markenesse tussen de witte Nederlander zitten. Stel je voor dat ie integreert.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, dit artikel gaat over het feit dat dhr geen woning wil, en dan loop jij te mekkeren dat hij hier is omdat hij hier een huis krijgt...
Ik heb het in het algemeen over de Nederlandse en buitenlandse rechtse partijen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Over welke Afghaanse broederpartij heb je het?
Waarom moeten wij (en andere Westerse landen) mensen van 6000k afstand opvangen, die uit culturen komen die haaks staan op de Westerse? Kun je daar ook een aantal goede redenen voor geven?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, niet elke vluchteling zit tijdelijk in een onveilige situatie en niet elke Afghanistan vluchteling is veilig in een van de buurlanden.
Verder is het natuurlijk raar dat de buurlanden de vluchtelingen wèl moeten kunnen opvangen, terwijl je lijkt te stellen dat Nederland, als een van de rijkste landen ter wereld, daartoe niet in staat is.
Ik vind het allemaal leuk verzonnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het punt is niet dat hij "geen woning wil". Maar hij wil niet in zijn eentje in Markenesse tussen de witte Nederlander zitten. Stel je voor dat ie integreert.
Turkmenistan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom moeten wij (en andere Westerse landen) mensen van 6000k afstand opvangen, die uit culturen komen die haaks staan op de Westerse? Kun je daar ook een aantal goede redenen voor geven?
Om welke redenen zou iemand uit Afghanistan juist naar Nederland moeten komen niet naar bijvoorbeeld Turkmenistan of Oezbekistan kunnen? Want enorme landen met die ook nog eens Islamitisch zijn.
Wat heeft een Afhaanse vluchteling daar aan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het in het algemeen over de Nederlandse en buitenlandse rechtse partijen.
Ik ben inderdaad al langere tijd op de hoogte van jouw trackrecord feiten negeren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leuk verzonnen.
Nou, wijs eens aan op welke regel dit staat:quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al langere tijd op de hoogte van jouw trackrecord feiten negeren.
Het valt namelijk allemaal in de OP terug te lezen.
Ik wacht wel even.quote:Maar hij wil niet in zijn eentje in Markenesse tussen de witte Nederlander zitten
Ja? Kazachstan en Tadzjikistan zijn trouwens ook nog een optie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Turkmenistan?
Dat stel je serieus voor?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom moeten wij (en andere Westerse landen) mensen van 6000k afstand opvangen, die uit culturen komen die haaks staan op de Westerse? Kun je daar ook een aantal goede redenen voor geven?
Om welke redenen zou iemand uit Afghanistan juist naar Nederland moeten komen niet naar bijvoorbeeld Turkmenistan of Oezbekistan kunnen? Wat enorme landen met die ook nog eens Islamitisch zijn.
'Ik kan het niet alleen’quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, wijs eens aan op welke regel dit staat:
[..]
Ik wacht wel even.
Ik zou zeggen, verdiep je eens in Turkmenistan...quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja? Kazachstan en Tadzjikistan zijn trouwens ook nog een optie.
Kortom, al je andere argumenten heb je opgegeven?quote:Bovendien geef je geen antwoord op de vraag:
[..]
Ik zie nergens in jouw typewerk het woordje 'wit' terugkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Ik kan het niet alleen’
Bij de zitting was aanvankelijk geen tolk aanwezig. Via de telefoon werd alsnog een vertaler geregeld. De man vertelde dat hij een zwaar leven heeft gehad. ‘Het enige wat ik heb, zijn vrienden, geen familie. Dat is de reden om verder te kunnen leven.’
Hij zei dat hij mensen om zich heen nodig heeft. ‘Van binnen ben ik gewoon een klein kind. Ik kan het niet alleen. Ik kan niet alles vertellen, dan begin ik meteen te huilen. Die woning was een klap. De locatie is niet slecht, het heeft te maken met mijn innerlijke toestand.’
De Afghaan gaf aan dat hij eind mei een zelfmoordpoging deed door chloortabletten te slikken. ‘Ik ben bang dat ik hetzelfde ga doen als ik in mijn eentje in een huis in een dorp kom te zitten.’"
Dan zul je wel abstracte en genuanceerde teksten moeten kunnen interpreteren en standpunten herkennen. Dus dat zal misschien lastig voor je zijn.
Zoals aangegeven zul je dan tussen de regels door moeten kunnen lezen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie nergens in jouw typewerk het woordje 'wit' terugkomen.
Kortom, dat kwam uit je grote duim.
Geen antwoord dus, dat dacht ik al.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verdiep je eens in Turkmenistan...
[..]
Kortom, al je andere argumenten heb je opgegeven?
Tussen de regels lezen is bij jou kennelijk op basis van je eigen vooroordelen er wat bij verzinnen...quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoals aangegeven zul je dan tussen de regels door moeten kunnen lezen.
Volgens het CBS kent Markenesse een 'blanke bevolking' van 85%. En daar wil hij inderdaad niet wonen.
Hoef ik ook niet te hebben, ik beoordeel de asielaanvragen niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen antwoord dus, dat dacht ik al.
Je hebt geen enkel argument waarom die mensen hierheen zouden moeten komen niet naar Islamitische buurlanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |