*rijgersquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Reigers houden ook van tuinen met een vijver
Scheten vroeger m'n hele raam onder.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind ze altijd wel chill
Zitten lang roerloos langs het water te wachten op een visje.
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheten vroeger m'n hele raam onder.
Heb jij nooit Dumbo gezien/?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegen
Met zulke grote oren kom je een heel eindquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij nooit Dumbo gezien/?
newbiequote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan iemand CL even een FAST-test geven?
Blijkbaar een erg relevante maand als je rijgers/veiver niet kentquote:
En kad.quote:
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Had lasagne voor take away gehaald. Wat een teleurstelling
Die van de hema vond ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Op dag 2 nog beterquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Hendig sjieke slip.quote:
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenMaar ze hebben het blijkbaar nog steeds, ga een keer proberen. Wie weet
waarom toch besteld?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Lasagne bij de Picnic besteld. Ga ik morgen proberen. Verwacht er eigenlijk niet veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |