Ja dat.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef flipsen het volgende:
Tering vosss-oog... hou er eens mee op, doe effe normaal! Het is nu wel mooi geweest hoor
Het is een academisch ziekenhuis wat op dit gebied bovengemiddeld scoort.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
Second opion aanvragen?
Desnoods (of misschien wel juist) in een ander ziekenhuis.
Het zijn wel je ogen.
Dankje! Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee wat te zeggen, wat ongelofelijk naar dat jou dit overkomen is. Ik hoop dat je snel beloond wordt voor alle narigheid die je hebt moeten incasseren. Ik vind het knap wat je doet en hoe je ermee omgaat, jij en je partner
Omg al 20+ bizarquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een academisch ziekenhuis wat op dit gebied bovengemiddeld scoort.
Het enige echte alternatief is Rotterdam. En daar weet ik niet te komen om de haverklap voor controles regulier en on the fly.
Ik ben inmiddels hier zo'n 20x geweest. Dat krijg ik niet geregeld naar Rotjeknor. En ik ga er nog steeds van uit dat ze hier weten wat ze doen.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:27 schreef flipsen het volgende:
Vosss, misschien is het wel heel iets anders
https://www.infobae.com/s(...)?outputType=amp-type
(Haal maar even door google translate)
Ik ga er even van uit dat met alle scans, onderzoeken en operaties van en aan mijn oog evenals de mri van mijn hersenpan dit wel gezien was.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:27 schreef flipsen het volgende:
Vosss, misschien is het wel heel iets anders
https://www.infobae.com/s(...)?outputType=amp-type
(Haal maar even door google translate)
Pijn was gisteren ietsje minder.quote:
Klasse Vosssquote:Op donderdag 27 november 2025 10:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Pijn was gisteren ietsje minder.
Veel belangrijker nog; afgelopen maandag was 4 weken na de 3de operatie en mijn netvlies lag nog keurig op zijn plek! 💪🤓👍
Lyrica?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
Hechtingen blijven voor nu zitten.
Er is door de neuroloog pijnstilling voorgeschreven, maar die wil ik eigenlijk niet pakken als het ff niet per se hoeft, die wordt gebruikt bij zenuwpijn, maar ook bij zware depressies.
Ow maar dat blijft ook nog maanden sowieso. De olie blijft 5 tot 6 maanden na de laatste operatie in mijn oog zitten en moet dan ook weer operatief verwijderd worden.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:17 schreef Hogwarts het volgende:
Ben je er nou nog steeds mee bezig? Sjongejonge 😢
Nortriptyline.quote:
Ach, in het ergste geval (qua oxy en fentanyl) kan ie @vosss straks een tentje kopen en naar Philadelphia verhuizen en daar tussen de rest diep voorover gebukt staan net alsof ie zijn contactlenzen is verlorenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:58 schreef Troel het volgende:
@:vosss ik was ook heel huiverig (ben eigenlijk) over de zware pijnmedicatie. Maar de oxy (in combinatie met de fentanyl) zorgde er wel voor dat ik veel minder pijn had (en dus beter sliep, rustig was en minder nadacht over de gevolgen).
Ikw eet natuurlijk niet hoe verslavingsgevoelig jij bent, maar ik weet dat ik het wel ben en het kostte me geen enkele moeite om te stoppen, omdat ik merkte dat het op een gegeven moment minder nodig was omdat de pijn minder werd.
Een arts schrijft het niet voor niets voor. De pijn verbijten en doorgaan is ook slecht voor je lichaam zeg maar (maar je moet de pijnstillers niet gebruiken om de pijn te verdoven en dan allerlei rare dingen te gaan doen, maar puur om de pijn te verdoven en te kunnen leven).
Klinkt als amitriptyline/nortriptyline. Als dat het is is het onvergelijkbaar met oxycodon of tramadol. Dat zijn namelijk opiaten en amitriptyline/nortriptyline zijn dat niet. Dus ook niet de met opiaten geassocieerde verslavings-/ontwenningsverschijnselen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
Hechtingen blijven voor nu zitten.
Er is door de neuroloog pijnstilling voorgeschreven, maar die wil ik eigenlijk niet pakken als het ff niet per se hoeft, die wordt gebruikt bij zenuwpijn, maar ook bij zware depressies.
Dat dacht ik al. Dat spul werkt goed, maar het duurt ongeveer een week voordat het begint te werken. Heeft dus helemaal geen zin om pas een pil te nemen als je pijn krijgt.quote:
Qua verslaving niet, maar ik snap wel dat men soms angstig wordt van de bijwerkingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:34 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dat spul werkt goed, maar het duurt ongeveer een week voordat het begint te werken. Heeft dus helemaal geen zin om pas een pil te nemen als je pijn krijgt.
Maar het is dus geen opiaat, en je hoeft dus ook niet bang te zijn voor de horrorverhalen die je weleens over opiaten als oxycodon, tramadol of fentanyl hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Zo. Dan is iedereen weer op de hoogte.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef vosss het volgende:
In elk geval positievere signalen en minder pijn.
Hopelijk kan ik binnenkort ook weer plat slapen ipv rechtop. Dat is echt killing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |