Mensen die hoger dan 15 voorspelden neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef DJKoster het volgende:
Actuele stand winter 2025/2026: 15.6
De meteorologische winter is weliswaar voorbij, maar het tijdvak van het Hellman koudegetal loopt tot 31 maart.
Dus er is nog hoop voor de mensen die hoger dan @:SpeedyGJ hebben voorspeld![]()
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die hoger dan 15 voorspelden neem ik niet zo serieus.
Ik zou er ook niet gek van opkijken als we eind maart zo ineens weer een aantal winterse dagen krijgen. April kan ook behoorlijk guur verlopen al is de echte koude dan wel vaak voorbij. Qua weer vind ik mei wel de mooiste maand van het jaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]![]()
Maart roert zijn staart, ik zie nog hoop voor mijn 28.6![]()
Hangt er maar vanaf hoeveel hogerquote:Op zondag 1 maart 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die hoger dan 15 voorspelden neem ik niet zo serieus.
Ik zie er eerlijk gezegd nog weinig punten bijkomen in maart. Dan moet de komende maand echt met een hele grote verrassing komen. SSW. maar dan nog zie ik het niet gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef DJKoster het volgende:
De meteorologische winter is weliswaar voorbij, maar het tijdvak van het Hellman koudegetal loopt tot 31 maart.
Dus er is nog hoop voor de mensen die hoger dan @:SpeedyGJ hebben voorspeld![]()
Dan zit ik wel rete dichtbij zegquote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef DJKoster het volgende:
Het is bijna wel 100% zeker dat er geen punt meer bij gaat komenquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zolang de temperatuur geen hellmannen meer gaat pakken hebben we zelfs gedeelde nummer 2![]()
Maar we moeten nog even geduld hebben, maar de uitslag heb ik inmiddels al gemaakt
Dat lijkt mij ook, voor verandering voor de nummer 1 zou toch minimaal 16,0 punten moeten halen, in dat geval hebben we dan 2 users op 1quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:41 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Het is bijna wel 100% zeker dat er geen punt meer bij gaat komen![]()
De pluim is wat dat betreft wel duidelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |