abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:12:10 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219063103
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:15 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er al meer details bekend? Hoe kon die traplift daar zo staan? Was dit gepland of direct het plan. Waar zijn de camerabeelden?

Hoezo konden de scooters niet direct klemgereden worden ?

Best bizar
Zondagochtend stond er natuurlijk geen verkeer vast in Parijs.
Die zijn er razendsnel vandoor gegaan, dat kan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219063169
Over een paar jaar de cynische franse misdaadfilm met Vincent Cassel als morsige politie inspecteur die teveel rookt en drinkt en huwelijksproblemen heeft.

Putain de la merde, I'm in.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 21:57:01 #103
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219064817
Overal wereldnieuws maar voor FOK! Blijkbaar niet. Maar 100 reacties
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  roze maandag 20 oktober 2025 @ 22:02:51 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219064859
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Overal wereldnieuws maar voor FOK! Blijkbaar niet. Maar 100 reacties
Maar er valt toch ook weinig verder te zeggen want er is ook niet echt nieuws naar buiten gekomen sindsdien.
Your beauty never ever scared me.
pi_219070972
Gestolen juwelen uit het Louvre waren ongeveer 88 miljoen waard

https://www.ad.nl/buitenl(...)joen-waard~a3e25715/

Van onschatbare waarde naar 88 miljoen. :T
pi_219071177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:57 schreef Zipportal het volgende:

En wat zou het nog opleveren op straat
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 19:39:22 #107
438527 MissButterflyy
pi_219071336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:57 schreef Zipportal het volgende:

Om nog niet te spreken over de historische waarde hè. Die is onschatbaar.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 19:46:23 #108
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_219071453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
450.000 kilo saffraan, het is fantastisch!
Robert Moog died for our synths
pi_219073671
Ik heb weinig medelijden met Franse of Britse musea die worden bestolen. Die landen hebben de afgelopen eeuwen scheepsladingen vol waardevolle kunst en artefacten uit de hele wereld geroofd: daar lusten de wolven geen pap van. Desondanks zal ik duimen dat de dieven worden opgepakt. Het lijkt mij een kwestie van tijd met alle Franse overheid- en media-aandacht. Het zijn de voornaamste vormgevers van de nationale publieke opinie dus de dieven lopen niet al te lang meer op vrije voeten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Peppert op 22-10-2025 00:13:56 ]
pi_219073884
Ah. De dame die verantwoordelijk was voor de bewaking in het Louvre was een DIE hire.

Bekijk deze YouTube-video

Dat betekent niet dat vrouwen niet verantwoordelijk kunnen zijn voor bewaking; het betekent dat men niet naar de beste kandidaat heeft gezocht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lyrebird op 22-10-2025 04:37:08 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 oktober 2025 @ 07:32:52 #111
284411 crew  heywoodu
pi_219074109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:02 schreef Peppert het volgende:
Ik heb weinig medelijden met Franse of Britse musea die worden bestolen. Die landen hebben de afgelopen eeuwen scheepsladingen vol waardevolle kunst en artefacten uit de hele wereld geroofd: daar lusten de wolven geen pap van. Desondanks zal ik duimen dat de dieven worden opgepakt. Het lijkt mij een kwestie van tijd met alle Franse overheid- en media-aandacht. Het zijn de voornaamste vormgevers van de nationale publieke opinie dus de dieven lopen niet al te lang meer op vrije voeten.
Ik heb ook geen medelijden met het museum, wel met medewerkers zelf, liefhebbers van kunst en (vooral) historie, en vind het bovenal ontzettend zuur dat historische voorwerpen gewoon de smeltoven in worden getieft. Of dat nou gestolen is of niet, of het nou in Parijs of Moskou of waar dan ook is, historische dingen kapot maken is kut.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 07:54:17 #112
438527 MissButterflyy
pi_219074160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:02 schreef Peppert het volgende:
De gestolen juwelen waren van napoleon en z’n vrouw, die waren Frans.
  roze woensdag 22 oktober 2025 @ 07:58:30 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219074177
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 07:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De gestolen juwelen waren van napoleon en z’n vrouw, die waren Frans.
En hoe kwamen hun daaraan? :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 08:02:19 #114
438527 MissButterflyy
pi_219074182
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 07:58 schreef Ama het volgende:

[..]
En hoe kwamen hun daaraan? :+
Dit is toch een totaal andere discussie? De juwelen horen gewoon in het Louvre.
Het gaat niet om een Egyptische mummie of totempaal uit noord Amerika.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 10:22:17 #115
438527 MissButterflyy
pi_219074860
Geen nieuws trouwens verder over de daders. Die zullen al wel ver weg zijn, waarschijnlijk worden ze over een tijdje wel gepakt maar die juwelen zien we waarschijnlijk nooit meer terug. Zo zonde!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:27:43 #116
438527 MissButterflyy
pi_219101827
quote:
Franse rechercheurs zijn begonnen met DNA-onderzoeken op spullen die de dieven tijdens de overval op het Louvre hebben achtergelaten. Volgens de Franse openbaar aanklager is sprake van "voorzichtige hoop" op het terugvinden van de
juwelen.

De politie analyseert in totaal meer dan honderdvijftig DNA-monsters, vingerafdrukken en andere sporen uit het Parijse museum. De inbrekers lieten onder meer een helm, een slijptol, handschoenen en een vest achter in het Louvre.
De Parijse officier van justitie Laure Beccuau zegt dat ze optimistisch is en "voorzichtige hoop" heeft dat de juwelen kunnen worden teruggevonden. Ze verwacht dat de resultaten in de komende dagen mogelijk aanknopingspunten opleveren. "Vooral als de daders een crimineel verleden hebben", zegt ze tegen Ouest-France.
De inbrekers kwamen zondag het museum binnen via een goederenlift aan de openbare weg. Ze braken vervolgens met de hulp van een haakse slijper binnen in het museum en daarna in de vitrinekasten. Dat gebeurde allemaal binnen enkele minuten.
De acht juwelen die ze stalen zijn samen ongeveer 88 miljoen euro waard. De angst is dat de dieven de stukken ontmantelen en bijvoorbeeld de diamanten los verkopen. De juwelen die achterbleven na de inbraak zijn overgebracht naar de kluis van de Banque de France.
Nu.nl
  Spellchecker zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:49:53 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219102040
Ben hier ook wel nieuwsgierig naar:

Volgens de fotograaf is de foto niet bewerkt.
  zondag 26 oktober 2025 @ 10:44:38 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219108022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 14:49 schreef maily het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een outfit _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219108144
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 14:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nu.nl
Wat een amateurs om zoveel spullen met DNA sporen achter te laten :')
Niet gek dat ze zijn gepakt
  Spellchecker zondag 26 oktober 2025 @ 18:56:51 #121
197773 crew  maily
pi_219112497
Overvallers Louvre kregen mogelijk hulp van binnenuit; er werd info doorgegeven over de beveiliging
quote:
De overvallers die er vorige week met acht kroonjuwelen vandoor gingen uit het Louvre, kregen mogelijk hulp van binnenuit. Dat meldt de Britse krant The Telegraph. ‘Er werd informatie doorgegeven over de beveiligingssystemen van het museum.’

De juwelenroof uit het bekendste museum ter wereld blijft de gemoederen bezighouden. Zondag werd bekend dat de politie in Frankrijk twee verdachten heeft opgepakt voor de roof in het Louvre. Volgens nieuwszender France Info konden rechercheurs de verdachten, die al bekend waren bij de politie, identificeren aan de hand van op de plaats delict aangetroffen dna-sporen. Een van de twee werd aangehouden op het vliegveld. Vermoedelijk was hij van plan naar Algerije te vluchten. De tweede werd opgepakt in de regio Parijs.

Ondanks de arrestatie wordt er ook volop gespeculeerd over de vraag hoe de dieven zo efficiënt en ongemerkt te werk konden gaan. Door verschillende buitenlandse media werd al geopperd dat de inbrekers mogelijk hulp van binnenuit hadden gekregen.

‘Inside job’
De Britse krant The Telegraph meldt nu op basis van bronnen die ‘dichtbij het onderzoek staan’ dat er daadwerkelijk bewijs is dat het gaat om een ‘inside job’. ‘Er was een samenwerking tussen een van de bewakers van het museum en de dieven’, melden de bronnen aan de krant. ‘Er werd gevoelige informatie doorgegeven over de beveiligingssystemen van het museum.’ De bewijsstukken bestaan volgens de krant uit opnames en berichten.

De directeur van het Louvre, Laurence des Cars, gaf kort na de roof toe dat de beveiligingssystemen van het museum verouderd zijn. „De enige camera aan de kant van de Apollogalerij is jammer genoeg gericht naar het westen en heeft dus geen zicht op het balkon waar de inbraak plaatsvond”, zei ze. Het is goed mogelijk dat de dieven daar dus van tevoren van op de hoogte waren.

De Parijse openbaar aanklager Laure Beccuau bevestigde eerder al dat rechercheurs nagaan of een personeelslid van het museum de dieven heeft geholpen. „We onderzoeken alle theorieën. De mogelijkheid van medeplichtigheid binnen het museum zal worden onderzocht, evenals alle andere mogelijkheden.”

Minder dan zeven minuten
De daders hadden vorige week zondag minder dan zeven minuten nodig om binnen te komen en met de waardevolle buit te vertrekken. Twee mannen deden zich voor als professionele verhuizers. Rond half tien reden ze een vrachtwagen met een goederenlift precies onder de Apollo-galerij van het Louvre, waar de kroonjuwelen werden tentoongesteld. Ze zetten de straat af met pionnen en droegen lichtgevende hesjes: de een een gele, de ander een oranje.

Ooggetuigen zagen hoe de inmiddels gemaskerde mannen met de goederenlift naar de eerste verdieping gingen met een draagbare slijptol en daarmee een raam vernielden van het Louvre. Ze klauterden kalmpjes naar binnen en braken twee vitrines open.

Terwijl de alarmbellen loeiden, gristen ze negen juwelen mee en verdwenen via het raam waardoor ze ook binnen waren gekomen. Vliegensvlug vertrokken ze op twee Tmax-motoren, bestuurd door twee handlangers die buiten het Louvre met draaiende motoren op hen wachtten.

In de haast verloren ze één juweel, dat beschadigd werd teruggevonden. Het gaat om een met 1354 diamanten en 56 smaragden ingelegde kroon van keizerin Eugénie.
pi_219136667
Dat is gestolen in opdracht van mafiabazen, als 'ruilmiddel' om gevangenisstraf af te kopen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:45:16 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219136751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:33 schreef LoganRoth85 het volgende:
Dat is gestolen in opdracht van mafiabazen, als 'ruilmiddel' om gevangenisstraf af te kopen.
Wat fijn dat jij deze roof hebt opgelost. Ik neem aan dat de Fransen nu niet verder zullen speuren? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219204085
Louvre heist suspect is social media star and former museum guard, reports say
Man, identified as Abdoulaye N, is one of four accused over theft of historic jewels worth tens of millions of pounds

https://www.theguardian.c(...)ty-guard-reports-say
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FOK!Fotograaf donderdag 6 november 2025 @ 07:30:59 #125
842 Zorro
Z
pi_219204093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:28 schreef Aether het volgende:
Louvre heist suspect is social media star and former museum guard, reports say
Man, identified as Abdoulaye N, is one of four accused over theft of historic jewels worth tens of millions of pounds

https://www.theguardian.c(...)ty-guard-reports-say
"Abdoulaye"... Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219204104
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alsof dit op straat verkocht wordt :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 november 2025 @ 10:15:31 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219204919
Verdachte roof Louvre was beveiliger Centre Pompidou en bekend van sociale media

Een van de verdachten van de juwelenroof in het Louvre-museum vorige maand, heeft bescheiden bekendheid op sociale media en werkte eerder als beveiliger in het beroemde museum Centre Pompidou. Dat schrijft de Franse krant Le Parisien.

De 39-jarige Abdoulaye N. komt uit Aubervilliers, ten noorden van Parijs, en plaatst al sinds eind jaren 2000 video's van straatraces, motorstunts en fitness op onder meer YouTube en TikTok. Hij zou een van de twee mannen zijn die de juwelenroof in het Louvre uitvoerden en begin vorige week werden opgepakt. De 34-jarige Algerijn Ayed G. is de andere verdachte. Beiden hebben gedeeltelijke bekentenissen afgelegd.

Sinds 29 oktober zitten nog twee verdachten vast: een 37-jarige man en een 38-jarige vrouw. De man maakte vermoedelijk deel uit van de groep die de overval uitvoerde, de vrouw is zijn vriendin. Beiden ontkennen betrokkenheid bij de overval.

Drie anderen die dezelfde dag werden aangehouden, zijn zonder aanklacht vrijgelaten. Volgens de Franse justitie wordt nog naar zeker één persoon gezocht.

Geen meesterbreinen
De openbaar aanklager stelde eerder dat het profiel van de verdachten niet overeenkomt met het beeld dat van hen is ontstaan na de roof in het prestigieuze Louvre: dat van door de wol geverfde criminelen. Zo lijkt het erop dat de verdachten niet de meesterbreinen zijn achter de overval, maar dat ze in opdracht handelden. Ook leken ze niet veel moeite te hebben gedaan om te voorkomen dat DNA-materiaal zou achterblijven.

Verder was N. een bekende van de politie vanwege meerdere diefstallen en overvallen. Hij was voor zover bekend niet eerder betrokken bij de georganiseerde misdaad.

Uit het onderzoek blijkt volgens Le Parisien dat N. na een eerdere detentieperiode probeerde te re-integreren in de maatschappij en werkte als orderpicker en als beveiliger in het Parijse museum Centre Pompidou en het Albinet Museum in Aubervilliers.

Juwelen nog zoek
Het Louvre, waar onder meer de Mona Lisa hangt, werd zondag 19 oktober kort na opening beroofd door een groep dieven die binnen enkele minuten via een zelf meegenomen goederenlift een raam van de Apollogalerij forceerde en acht van de Franse kroonjuwelen stal.

De sieraden, waaronder een kroon bezet met 1356 diamanten en 56 smaragden, hebben een waarde van zo'n 88 miljoen euro. De juwelen zijn nog altijd niet gevonden en gevreesd wordt dat de edelstenen uit elkaar zijn gehaald en opnieuw zijn gesneden om ze onherkenbaar te maken.

Eerder werd bekend dat de beveiliging van het Louvre niet op orde was. Zo is de videobeveiliging sterk verouderd. De eerste melding van de roof kwam niet van het alarmsysteem van het museum zelf, maar van een fietser die het alarmnummer belde toen hij buiten het pand mannen in een goederenlift zag.
pi_219205521
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Alsof dit op straat verkocht wordt :')
Dat behoor je niet letterlijk te nemen.
  Spellchecker maandag 10 november 2025 @ 08:07:13 #129
197773 crew  maily
pi_219236529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 14:49 schreef maily het volgende:

[ afbeelding ]

Pedro (15) werd plots wereldberoemd door foto na Louvreroof; mensen zeiden dat ik een ster was
quote:
De foto werd miljoenen keer bekeken en leidde online tot de wildste speculaties: wie was de mysterieuze 'man met de fedorahoed' op een beeld van net na de juwelendiefstal uit het Louvre in Parijs vorige maand? Had hij iets met de roof te maken? Was hij het product van artificiële intelligentie? Niets van dat alles, zo kwam persbureau AP - dat de foto maakte - te weten.

De jongeman blijkt Pedro Elias Garzon Delvaux te heten. Hij is amper 15 jaar en woont met zijn ouders en opa in Rambouillet, ten zuidwesten van Parijs.

Toen hij merkte dat de foto online veel besproken werd, besloot de jonge fan van detectives zoals Sherlock Holmes en Hercule Poirot niet bekend te maken wie hij was, maar gewoon te wachten en te kijken wat er zou gebeuren. ,,Er was mysterie rond de foto, zoiets moet je laten voortduren", vertelde hij nu aan het Amerikaanse persbureau dat hem wist op te sporen.

Naar politiemensen
Pedro was op de ochtend van de juwelenroof met zijn moeder en zijn grootvader naar het Louvre gekomen voor een bezoek. Toen ze merkten dat het museum dicht was, besloten ze aan enkele politiemensen te vragen wat er precies aan de hand was.

Dat was het moment dat AP-fotograaf Thibault Camus hem vastlegde op de gevoelige plaat. Camus was sfeerbeelden aan het maken van de vele politieauto's. ,,Ik was me er niet van bewust dat ik gefotografeerd werd", vertelt Pedro. ,,Ik was daar gewoon toevallig."

Enorme berg berichten
Het meisje vertelde hem dat de foto al vijf miljoen views had op TikTok. Even later belde zijn moeder om te zeggen dat hij in The New York Times stond. Daarop volgde een stortvloed aan berichten en telefoontjes van familie, vrienden en klasgenoten, die hem ook screenshots stuurden.

,,Mensen zeiden dat ik een ster geworden was", vertelt Pedro. ,,Ik was verbaasd dat je met maar één foto in een paar dagen viraal kunt gaan."

Pas enkele dagen later zette hij zijn Instagrampofiel op openbaar, zodat mensen hem konden vinden. De eerste journalisten klopten al gauw aan.

Russisch horloge
Opmerkelijk: de jongen blijkt zich in het gewone leven net zo te kleden als op de foto, waar je hem ziet met een fedorahoed die een beetje scheef staat - een eerbetoon aan de Franse verzetsheld Jean Moulin -, een Yves Saint Laurent-vest geleend van zijn vader, een jasje uitgekozen door zijn moeder, een stropdas, een Tommy Hilfiger-broek en een door de oorlog gehavend Russisch horloge.

Hij begon er iets minder dan een jaar geleden mee, geïnspireerd door oude foto's. ,,Ik hou ervan om er chic uit te zien", zegt hij over zijn filmnoirstijl. ,,Ik ga zo ook naar school. De fedorahoed draag ik alleen in het weekend, tijdens vakanties en als ik musea bezoek."

Hoe hij het nu verder ziet gaan? ,,Ik wacht tot iemand contact opneemt voor een film", glimlacht hij rustig. ,,Dat zou heel grappig zijn."

[ Bericht 33% gewijzigd door maily op 11-11-2025 07:46:50 ]
pi_219359853
quote:
Louvre verhoogt toegangsprijs voor niet-Europese bezoekers met 45 procent

Het Louvre in Parijs gaat de toegangsprijzen voor bezoekers van buiten de EU fors verhogen. Die gaan vanaf 14 januari 32 euro betalen om binnen te komen, 10 euro meer dan bezoekers van binnen de Europese Unie.

Het museum hoopt 20 miljoen euro per jaar extra binnen te halen met de prijsverhoging. Volgens het Louvre is het geld nodig om structurele problemen aan te pakken, zoals de tekortschietende beveiliging.

Na de overval op het museum op 19 oktober werd duidelijk dat die ondermaats is. Onderzoek wees onder meer uit dat er onvoldoende beveiligingsapparatuur was geïnstalleerd.

Discriminatie
Het besluit om de prijzen te verhogen was een voorstel van de Franse regering, meldt persbureau AFP. De verhoging treft naar verwachting vooral Amerikanen. Die vormen de grootste groep buitenlandse bezoekers (13 procent in 2024). Ook komen er relatief veel Britten en Chinezen op het museum af.

De prijsverhoging geldt niet voor IJsland, Liechtenstein en Noorwegen. Die zijn uitgezonderd omdat ze bij de Europese Economische Ruimte horen.

Franse vakbonden hebben kritiek op de beslissing om af te stappen van een standaardtoegangsprijs voor alle nationaliteiten. Ze waarschuwen dat een verhoging alleen voor bezoekers uit bepaalde landen als discriminatie kan worden gezien.

Het Louvre trok vorig jaar 8,7 miljoen bezoekers. Daarvan was 5 procent Brits en 6 procent Chinees.
Lekker de mensen buiten de EU betalen voor je eigen falen. :')

Hoe kom je er op? _O-

quote:
Het Louvre had in 2022 circa 21.370 dagelijkse bezoekers (7,8 miljoen bezoekers in 2022 gedeeld door 365 dagen
Hoe kan je hier in godsnaam geen fatsoenlijke beveiliging mee te betalen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_219359859
Twintig miljoen extra nodig voor je beveiliging. Per jaar _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219359861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 00:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twintig miljoen extra nodig voor je beveiliging. Per jaar _O-
Je zou bijna denken dat die gasten zijn ingehuurd door het Louvre zelf. :')

Ik heb de reconstructie gezien, en please, dat ging wel heel simpel :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_219360560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 00:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe kom je er op? _O-
[..]
Prima! De musea in Europa zijn veel te goedkoop. Zouden ze bij ons ook moeten doen. Doe ze maar naar 50 of 100 euro per ticket.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_219360610
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 00:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe kom je er op? _O-
[..]
Guttegut..
VS verhoogt de prijzen voor parken voor niet VS-burgers dus nu doet het Louvre hetzelfde....
:')
Zoveel bezoekers per jaar maar geen geld voor fatsoenlijke beveiliging?

Een duur en fatsoenlijk beveiligingssysteem is toch meestal 1x een investering voor lange tijd?
Up to date houden zal geen miljoenen per jaar zijn me dunkt...
  vrijdag 28 november 2025 @ 13:41:22 #135
438527 MissButterflyy
pi_219363009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 08:39 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Prima! De musea in Europa zijn veel te goedkoop. Zouden ze bij ons ook moeten doen. Doe ze maar naar 50 of 100 euro per ticket.
Wat een aparte mening.
Musea zouden voor iedereen toegankelijk moeten zijn, in ieder geval voor de inwoners van dat land. En niet dat het een elite dingetje is.
pi_219369399
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 13:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een aparte mening.
Musea zouden voor iedereen toegankelijk moeten zijn, in ieder geval voor de inwoners van dat land. En niet dat het een elite dingetje is.
Goh, en de overheid moet dat subsidiëren zeker?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  zaterdag 29 november 2025 @ 12:22:56 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219369876
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:56 schreef TAmaru het volgende:

Goh, en de overheid moet dat subsidiëren zeker?
Lijkt mij een prima plan. Cultuur is belangrijker dan autorijden.
Het Rijksmuseum in Amsterdam is daarom gratis toegankelijk voor alle leerlingen uit het primair-, voortgezet- en middelbaar beroepsonderwijs. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')