Het is koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het kan dooien, het kan vriezen maar met domme Sjon zullen we blijven verliezen
Je had al twee weken een nieuwe trainer kunnen hebben. Na Sparta hadden ze al afscheid moeten nemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:09 schreef Themeparktommy het volgende:
“We gaan nog even evalueren en nemen een beslissing na FC Twente”
quote:Op maandag 29 september 2025 07:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
In de veronderstelling dat de mod die vorige keer totaal onnodig mijn voorspellingen verwijderde nu wel kan omgaan met een tot dusver nagenoeg 100% kloppende voorspelling:
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Volgens mij mis ik daartussen ergens Heerenveen, dat worden 3 punten.
Fijn voor jullie dat Heitinga daarna wel weg zal zijn
Mochten mensen een nadere onderbouwing willen, kan ik die natuurlijk per wedstrijd geven!
quote:Op maandag 29 september 2025 07:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ben jij als kind vaak op je hoofd gevallen? Oprechte vraag
quote:
Mijn voorspelling is nog steeds knoertheetquote:Op maandag 29 september 2025 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn voorspelling vind ik anders niet heel vreemd...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn voorspelling is nog steeds knoertheet![]()
Inmiddels 6 uit 7. PSV was een fikse anomalie.
Systeembetje gaat heel veel centjes opleveren en ik heb hem hier getipt
Hard gelachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Gordon Sjon tot bloedens aan toe in zijn reet geneukt heeft
Dat is niet hoe ik het begreep. Hij zei dat de beslissing om Gloukh eruit te halen heeft geleid tot het gefluit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:01 schreef TheVulture het volgende:
De NOS denkt ondertussen dat Gloukh werd uitgefloten bij de wissel, die snappen er ook geen reet van
Dat was ook, maar zo stond het niet op de NOS-appquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het begreep. Hij zei dat de beslissing om Gloukh eruit te halen heeft geleid tot het gefluit.
Welke act? Ajax staat vierde, PSV, Feyenoord en AZ staan alle drie boven ons. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax op welke manier dan ook in de top 3 gaat eindigen. Het is de realiteit dit seizoen. Dus doe je Ajax-bril af en hou op met goedkoop scoren door op de man te spelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je act wordt vermoeiend man. Zoek een andere hobby.
Niemand die dat weetquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
De VAR kan toch alleen ingrijpen bij doelpunten, penalty's en rode kaarten? De VAR keurde de goal af vanwege de overtreding van Weghorst, maar de VAR gaat toch niet over een gele kaart? Dus heeft Manschot dat dan zelf besloten en heeft de VAR alleen geconcludeerd dat er een overtreding was en de goal afgekeurd moest worden?
Je zegt het eigenlijk zelf al. De var mag dus na een doelpunt de aanval opnieuw afspelen en wanneer ze iets wat lijkt op een overtreding zien kunnen ze de scheidsrechter inlichten, gezien hij een overtreding gemist heeft. Dwaalhoofd Weghorst had gewoon niet zo gek moeten doen, dan was het gewoon 1-2.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
De VAR kan toch alleen ingrijpen bij doelpunten, penalty's en rode kaarten? De VAR keurde de goal af vanwege de overtreding van Weghorst, maar de VAR gaat toch niet over een gele kaart? Dus heeft Manschot dat dan zelf besloten en heeft de VAR alleen geconcludeerd dat er een overtreding was en de goal afgekeurd moest worden?
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga klinkt in de persconferentie nu ook wel echt als een geslagen hond, dus ik gok en hoop zo maar dat er morgen een persbericht de deur uit gaat.
Fred InterGrimquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?
Ik had persoonlijk niet verwacht dat aquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HMF zit toch wel angstaanjagend dichtbij
Ik verdrijf de boze geesten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HMF zit toch wel angstaanjagend dichtbij
Ik geloof gewoon niet dat Ten Hag terug wil keren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fred InterGrim
En dan zal Ten Hag in de winterstop wel binnen wandelen
Dit is eigenlijk een ideaal moment om in te stappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |