Het is koudquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het kan dooien, het kan vriezen maar met domme Sjon zullen we blijven verliezen
Je had al twee weken een nieuwe trainer kunnen hebben. Na Sparta hadden ze al afscheid moeten nemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:09 schreef Themeparktommy het volgende:
“We gaan nog even evalueren en nemen een beslissing na FC Twente”
quote:Op maandag 29 september 2025 07:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
In de veronderstelling dat de mod die vorige keer totaal onnodig mijn voorspellingen verwijderde nu wel kan omgaan met een tot dusver nagenoeg 100% kloppende voorspelling:
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Volgens mij mis ik daartussen ergens Heerenveen, dat worden 3 punten.
Fijn voor jullie dat Heitinga daarna wel weg zal zijn
Mochten mensen een nadere onderbouwing willen, kan ik die natuurlijk per wedstrijd geven!
quote:Op maandag 29 september 2025 07:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ben jij als kind vaak op je hoofd gevallen? Oprechte vraag
quote:
Mijn voorspelling is nog steeds knoertheetquote:Op maandag 29 september 2025 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn voorspelling vind ik anders niet heel vreemd...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn voorspelling is nog steeds knoertheet![]()
Inmiddels 6 uit 7. PSV was een fikse anomalie.
Systeembetje gaat heel veel centjes opleveren en ik heb hem hier getipt
Hard gelachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Gordon Sjon tot bloedens aan toe in zijn reet geneukt heeft
Dat is niet hoe ik het begreep. Hij zei dat de beslissing om Gloukh eruit te halen heeft geleid tot het gefluit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:01 schreef TheVulture het volgende:
De NOS denkt ondertussen dat Gloukh werd uitgefloten bij de wissel, die snappen er ook geen reet van
Dat was ook, maar zo stond het niet op de NOS-appquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het begreep. Hij zei dat de beslissing om Gloukh eruit te halen heeft geleid tot het gefluit.
Welke act? Ajax staat vierde, PSV, Feyenoord en AZ staan alle drie boven ons. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax op welke manier dan ook in de top 3 gaat eindigen. Het is de realiteit dit seizoen. Dus doe je Ajax-bril af en hou op met goedkoop scoren door op de man te spelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je act wordt vermoeiend man. Zoek een andere hobby.
Niemand die dat weetquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
De VAR kan toch alleen ingrijpen bij doelpunten, penalty's en rode kaarten? De VAR keurde de goal af vanwege de overtreding van Weghorst, maar de VAR gaat toch niet over een gele kaart? Dus heeft Manschot dat dan zelf besloten en heeft de VAR alleen geconcludeerd dat er een overtreding was en de goal afgekeurd moest worden?
Je zegt het eigenlijk zelf al. De var mag dus na een doelpunt de aanval opnieuw afspelen en wanneer ze iets wat lijkt op een overtreding zien kunnen ze de scheidsrechter inlichten, gezien hij een overtreding gemist heeft. Dwaalhoofd Weghorst had gewoon niet zo gek moeten doen, dan was het gewoon 1-2.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
De VAR kan toch alleen ingrijpen bij doelpunten, penalty's en rode kaarten? De VAR keurde de goal af vanwege de overtreding van Weghorst, maar de VAR gaat toch niet over een gele kaart? Dus heeft Manschot dat dan zelf besloten en heeft de VAR alleen geconcludeerd dat er een overtreding was en de goal afgekeurd moest worden?
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga klinkt in de persconferentie nu ook wel echt als een geslagen hond, dus ik gok en hoop zo maar dat er morgen een persbericht de deur uit gaat.
Fred InterGrimquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?
Ik had persoonlijk niet verwacht dat aquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HMF zit toch wel angstaanjagend dichtbij
Ik verdrijf de boze geesten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HMF zit toch wel angstaanjagend dichtbij
Ik geloof gewoon niet dat Ten Hag terug wil keren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fred InterGrim
En dan zal Ten Hag in de winterstop wel binnen wandelen
Dit is eigenlijk een ideaal moment om in te stappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan? Welke coach is dom genoeg om op dit moment in te stappen?
Pfff voorlopig die mafketel in de spits nog…quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Voorlopig geen Dolberg
https://www.espn.nl/voetb(...)-weken-uitgeschakeld
Een trainer met een realistische kijk op de zaak zou gewoon al winst zijn. Je ziet ook gewoon dat die jongens weer persoonlijke fouten gaan maken omdat Heitinga dingen van ze vraagt waar je topkwaliteit en vertrouwen voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een ideaal moment om in te stappen.
Maar goed ik denk niet dat de zoveelste trainerswissel ineens het ei van Columbus is evenals alweer afscheid nemen van de technisch directeur.
Dit is het domste moment in om te stappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een ideaal moment om in te stappen.
Maar goed ik denk niet dat de zoveelste trainerswissel ineens het ei van Columbus is evenals alweer afscheid nemen van de technisch directeur.
https://x.com/zeschijnendaar/status/1979654143062225370quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Voorlopig geen Dolberg
https://www.espn.nl/voetb(...)-weken-uitgeschakeld
Nee het was geen rood, want hij raakt Goes he. Er lijkt mij hier vrij weinig aan de hand.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/zeschijnendaar/status/1979654143062225370
Hiervoor geen rood geven terwijl ajax geen reservespits heeft noemen we ook wel competitievervalsing.
Als het slechter gaat heb je geen afbreukrisico. Trek je het uit het slop ben je een toptrainer.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is het domste moment in om te stappen.
Je zit met een gemankeerde selectie en hebt niet de tijd om te trainer.
Stel je verliest er 4 of 5 in korte tijd, wordt je meteen weer uitgekotst.
Een ellenboogstoot geen rood?quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het was geen rood, want hij raakt Goes he. Er lijkt mij hier vrij weinig aan de hand.
Alsof Ten Hag nog afbreukrisico heeftquote:Op zondag 19 oktober 2025 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het slechter gaat heb je geen afbreukrisico. Trek je het uit het slop ben je een toptrainer.
Kan niet beter.
Geen afbreukrisico? Met dit publiek? De laatste serie trainers is al opgehangen voor de begonnen zijnquote:Op zondag 19 oktober 2025 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het slechter gaat heb je geen afbreukrisico. Trek je het uit het slop ben je een toptrainer.
Kan niet beter.
op deze beelden is het idd wel een rode kaart ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
https://x.com/zeschijnendaar/status/1979654143062225370
Hiervoor geen rood geven terwijl ajax geen reservespits heeft noemen we ook wel competitievervalsing.
Bij Goes knijp ik een oogje dicht.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een ellenboogstoot geen rood?
Al doet hij het bij massaverkrachter Kluivert. Zoiets is objectief rood
Bij staatspsychopaat Weghorst zou dit dubbel zo zwaar bestraft moeten worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Goes knijp ik een oogje dicht.
Als het op dezelfde voet verder gaat presteer je met deze 'gemankeerde' selectie naar verwachting. Krijg je het aan de praat sta je ineens overal op de lijstjes.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen afbreukrisico? Met dit publiek? De laatste serie trainers is al opgehangen voor de begonnen zijn
Dat maakt het een lastige beslissing.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Bij staatspsychopaat Weghorst zou dit dubbel zo zwaar bestraft moeten worden.
Dat is vrij logisch toch?quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen afbreukrisico? Met dit publiek? De laatste serie trainers is al opgehangen voor de begonnen zijn
quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch toch?
Dit zijn de laatste trainers: John Heitinga, Francesco Farioli, John van 't Schip, Maurice Steijn.
Geen van deze trainers heeft ooit wat gewonnen
Ajax kiest vier keer op rij voor een trainer die weinig tot geen prijzen heeft gewonnen. Kortom, je neemt al vier jaar op rij een gok met weinig kans op succes en dat succes dat blijft dan logischerwijs ook uit.
Dat is toch vrij logisch? Met gokken kun je ook winnen. De Boer, Cocu, Van Bronckhorst waren sowieso alle drie een enorme gok die bij de betreffende club goed uitpakte, maar daarna hebben ze overal gefaald en nooit meer wat laten zien.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]wat een geweldig domme take dit
Bosz, Slot, Ten Hag, Cocu, Bronckhorst, De Boer en McClaren waren de laatste zeven trainers die de Eredivisie wonnen.
Allen hadden nog nooit een landskampioenschap of prijzen gewonnen als trainer.![]()
ShreyasGOD
dat je niks gewonnen hebt zegt dan vrij weinig toch?quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch vrij logisch? Met gokken kun je ook winnen. De Boer, Cocu, Van Bronckhorst waren sowieso alle drie een enorme gok die bij de betreffende club goed uitpakte, maar daarna hebben ze overal gefaald en nooit meer wat laten zien.
Bosz, Slot en Ten Hag hadden wel degelijk goed voetbal laten zien bij hun voorgaande clubs. Bosz liet Ajax al goed en aanvallend voetbal spelen maar won niets (wel finale EL), Slot liet AZ ook zeer goed en solide voetballen met de matige spelers die ze toen hadden. Hetzelfde geldt voor Ten Hag bij Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |