We zijn een team in opbouwquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:54 schreef Black-Death het volgende:
9 wedstrijden, 16 punten. Intens triest.
Vind Weghorst echt een irritant mannetje en dit is ook weer echt dom, maar eerlijk is eerlijk, zoveel is er niet aan de handquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Gordon Sjon tot bloedens aan toe in zijn reet geneukt heeft
Toen mensen vroegen aan mij hoeveel Ajax zou spelen zei ik ‘0-3 verlies’. Jullie moeten gewoon realistischer worden.quote:
Ajax-spelers krijgen praktisch nooit roodquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:50 schreef William_Papadin het volgende:
Dit was gewoon rood. Maar wat een debiele actie.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Gordon Sjon tot bloedens aan toe in zijn reet geneukt heeft
Moet jij niet even bij de jongens in de kleedkamer zijn, Sjon?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:58 schreef peaceman het volgende:
Eerste helft was best redelijk. Kutcorner en makkelijke penalty (die je wel kan geven) en een slechte tweede helft. De ingevallen jonkies deden het best leuk.
Maar goed, het moet veeeeeel beter.
En Godts maar eens op de bank. Slechtste man op het veld.
Ging best lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:58 schreef peaceman het volgende:
Eerste helft was best redelijk. Kutcorner en makkelijke penalty (die je wel kan geven) en een slechte tweede helft. De ingevallen jonkies deden het best leuk.
Maar goed, het moet veeeeeel beter.
En Godts maar eens op de bank. Slechtste man op het veld.
Grappig...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet jij niet even bij de jongens in de kleedkamer zijn, Sjon?
Toch maar mooi gelukt! Johngodquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes had weer 0-3 voorspeld. Heitinga overtreft graag deze verwachting, dus wisselt verdedigend om de 0-2 over de streep te trekken. Welk deel snap je niet?
Ik zou de cursus begrijpend lezen overdoenquote:
Kleedkamer 2quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet jij niet even bij de jongens in de kleedkamer zijn, Sjon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |