Kom je terug op je woorden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je weet zelf dat er weinig van terecht komt he?![]()
Gelukkig weet ik wel beter
Van alle reacties pak je mij eruit om je gelijk te halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kom je terug op je woorden?
Ik hield het bij zware storm, ik liet puur de weerkaarten zien. Ik heb wederom een storm juist verwacht, ver van te voren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van alle reacties pak je mij eruit om je gelijk te halen?
Ik pak nog even popcorn erbij en kijk hoe die 140/170 nooit gehaald gaat worden waar je eerst mee kwam![]()
Nah ik ga niks terug nemen, het tis toevallig dat het nu net zo loopt maar in verleden heb je vaker naast gezeten, neem eerst dat maar eens terug ivp je proberen uit te lullen
Ik ga er niet eens op inquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Erg knap ja, een storm verwachten, in de herfst![]()
![]()
Ga je live verslag doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ik zit er klaar voor, hondje is geweest.snacks bij de hand.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:59 schreef yvonne het volgende:
Voor jou of de hont?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:59 schreef yvonne het volgende:
Wij wachten op jouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog niemand met het waanzinnig grappige plaatje gekomen van een omgewaaide tuinstoel?
Zou die tuinstoel nog bestaan na 25 jaar?
Het oog?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:47 schreef Momo het volgende:
Raar genoeg bijna geen wind nu in regio Den Haag terwijl paar uur geleden nog best flink waaide, stilte voor de storm.
ur in the eye...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:47 schreef Momo het volgende:
Raar genoeg bijna geen wind nu in regio Den Haag terwijl paar uur geleden nog best flink waaide, stilte voor de storm.
Ik ga dit keer voor de vliegende koequote:
Kom maar door met die windsnelhedenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:47 schreef Frutsel het volgende:
160 km in Frankrijk
130-140 km in Zwitserland...
Dat zijn de betere waardes..
https://www.srf.ch/news/s(...)usfaelle-und-rekorde
Da's flinkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:47 schreef Frutsel het volgende:
160 km in Frankrijk
130-140 km in Zwitserland...
Dat zijn de betere waardes..
https://www.srf.ch/news/s(...)usfaelle-und-rekorde
Het is windstil hierquote:
Voor Nederland graagquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom maar door met die windsnelheden
Dit dus!quote:
Zeeland windstil, dit was hem weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
Hier in Brabant waait het al minder dan vanmorgen
Vlissingen inmiddels pieken van 60km/h, zal nu wel snel gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:04 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben al op strand. Niet veel wind en de zee is rustig en strand is breed. Zal straks wel anders zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan het zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vlissingen inmiddels pieken van 60km/h, zal nu wel snel gaan.
Edit: Inmiddels 6bft pieken boven de 70km/h.
Zuidlimburg 83km/hquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vlissingen inmiddels pieken van 60km/h, zal nu wel snel gaan.
Edit: Inmiddels 6bft pieken boven de 70km/h.
Ja bizar eigenlijk als je het zo bekijkt. Voor nu nog de hoogste windstoot van Nederland, maar zal niet lang meer duren.quote:
Ik heb met de zeer zware atormr van oktober 2013 de schuttingen los gehaald met de buren om na de storm weer terug te plaatsen. X bedrag aan uitgegeven dus geen zin dat die kapot ging. Maar goed ook want de helft van de schuttingen hier achter huis lagen om in de wijk 🤣quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Als het maar niet zo heftig wordt als Eunice in 2022. Na de storm een tijd zonder schutting gezeten.
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie je dat allemaal vanaf het strand?
Maar de storm is er nog niet in volle gang en dan al 83kmh in het diepe binnenland. Dit gaat wel ellende opleveren denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja bizar eigenlijk als je het zo bekijkt. Voor nu nog de hoogste windstoot van Nederland, maar zal niet lang meer duren.
Ik denk juist dat Limburg zijn porsie hebben gehad, de kern trekt daar namelijk van weg. Daarnaast heeft Limburg een hogere ligging, dat heeft uiteraard ook invloed.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar de storm is er nog niet in volle gang en dan al 83kmh in het diepe binnenland. Dit gaat wel ellende opleveren denk ik
#JeSuisBenjaminquote:
Moet nog komen, zie de post boven je.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:45 schreef Tijn het volgende:
Er gebeurt werkelijk geen fluit hier ('t Gooi). Geen wind of niks. Het regent niet eens.
Ja, maar eerder op de dag zei Buienradar dit:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet nog komen, zie de post boven je.
Zet de zuidwester maar op Yvonne, hier in Zeeland waait het ondertussen flink.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef yvonne het volgende:
"Ik ben thuis @:maily en ik moet zeggen dat de verveling toeslaat oldgirl. De butler bracht net wat cannapés, maar deze kunnen mij niet bekoren. Ik tuur over de Woeste Hoogten waar alle blaadjes stil liggen te murmelen. Door het Huis waart de geest van Grote Verwachtingen."
quote:
@mascara-klodderquote:
Ben ook aan het surfen nuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die surfers liggen er klaar voor!
Kun je nagaan hoe donker het over 6 uur is 😱quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Het wordt hier wat donkerder, en het regent een beetje.
Over een uur is het waarschijnlijk nog donkerder.
Noordwester toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Herhaling: wordt het een westerstorm of…?
Waar woon jij? Zie hier nog niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:18 schreef Starhopper het volgende:
Zo gaat wel flink tekeer ineens! Veel regen ook
We zitten in de auto te schuilen voor de regen op de boulevard in Egmond aan Zee. Het woeit echt veel nu.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waar woon jij? Zie hier nog niksKom zelf uit Zuid-Holland
Misschien zit TS daar wel. Of is dat te MSM voor 'm?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:27 schreef kibo het volgende:
Op kwaliteitsmedium nu.nl wordt de spanning zowat per minuut opgevoerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |