Bij mij in het loopgroepje gaan ze toch ‘gewoon voor VVD’quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Zul je zien dat de VVD doodleuk weer de grootste wordt morgen.
Communistische Poetin-Verstehers zijn NIET welkom in WLRquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die Dijk wel een mooie kerel
Eerst al die Bassie-imitatie en nu even sneaky de camera inkijken om de mensen thuis toe te spreken.
Dat zei ik net ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef Steven184 het volgende:
VVD gaat morgen gewoon de grootste worden hé.
Ik weet wel zeker dat ze beduidend kleiner worden dan de laatste keer.quote:
Ze gaan normaal niet meer pakken dan de vorige keer, dan worden ze niet de grootstequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef Steven184 het volgende:
VVD gaat morgen gewoon de grootste worden hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Gewoon zorgen dat D66 de grootste wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja hier ben ik bang voor, de rest maakt me niet uit.
Ik raad je toch sterk aan op GL PvdA te stemmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat D66 de grootste wordt
Dit is wel erg triest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik dacht dat we toch wel van 50 plus verlost waren, maar die lijken weer met 2 zetels terug te komen. Daar heeft ook niemand wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |