ik heb sinds 1999 het voordeelurenabo gehad waarmee ik voor 9u niet korting kreeg. Had ik een los papier voor het abonnement die je in een hoesje deed waar je dan ook je treinkaartje in kon steken. De abokaart was een zichtkaart, papier, dus moest je voorzichtig mee zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben oud, met die voordeelurenkaart was er gewoon helemaal geen spits. Die spits is nog relatief nieuw. En toen die spits kwam heb ik inderdaad nog een tijdje met korting in de avondspits mogen reizen en toen schaften ze die hele kaart af.
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Relatief nieuw zeg ik, toen ik op kantoor werkte was die er al en dat was 2010 ofzo.
Oude leef.
Wat stom dat mijn geheugen dan iets heel anders zegtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb sinds 1999 het voordeelurenabo gehad waarmee ik voor 9u niet korting kreeg. Had ik een los papier voor het abonnement die je in een hoesje deed waar je dan ook je treinkaartje in kon steken. De abokaart was een zichtkaart, papier, dus moest je voorzichtig mee zijn.
Het reiskaartje gaf je aan de conducteur mv die dan even keek naar je papieren kaartje en papieren abonnement en op zijn horloge keek of het al 9u was
uitgefasseerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)
Heel raar dat je die in Thailand niet kan gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg gisteren de factuur van mijn Ns flex dal abbo. Vergeten op te zeggen
Ik word helemaal gestoord nu.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)
Dat kan toch aan je werkgever liggen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word helemaal gestoord nu.
Even gekeken en ik werkte in 2009 in Utrecht van 10 tot half 7 dus ik kon net buiten de spits reizen en dat kreeg ik vergoed. Als ik een keer een uur eerder begon kreeg ik het verschil niet vergoed.
nu kan je NS flex alleen op basis zetten, om em eraf te halen moet je product ophalen/verwijderen bij een automaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg gisteren de factuur van mijn Ns flex dal abbo. Vergeten op te zeggen
om de plantjes water te geven neem ik aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Het belangrijkste is dat ik nu koffie heb.
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nu kan je NS flex alleen op basis zetten, om em eraf te halen moet je product ophalen/verwijderen bij een automaat
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeïnequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ahquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel raar dat je die in Thailand niet kan gebruiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
nee, basis is gratisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Ze worden hard gedrilld hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeïne
kijken of ze bezorgen in thailand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Heb je wel de AH Premium opgezegd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
Oh dat hoeft niet maar betaal nu voor die kortings optie. Das natuurlijk een beetje domquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/
een week er na NS bellen dat je je kaart kwijt bent maar hem ook al tijden niet hebt gebruikt dus niet had gedacht aan het abo...
zij kunnen zien dat hij niet gebruikt is en de kaart a is geblokkeerd en dan opzeggen zonder dat jij actie hoeft te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |