abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219040164
En recepten opzoeken is tegenwoordig ook zo veel handiger met het internet.
pi_219040190
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
En recepten opzoeken is tegenwoordig ook zo veel handiger met het internet.
Ik heb nog wel een aantal koks op youtube die vrij simpele maar wel lekkere dingen maken.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_219040227
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ik heb nog wel een aantal koks op youtube die vrij simpele maar wel lekkere dingen maken.
Linkjes mogen altijd van mij. Van de week stuurde mijn zoon een filmpje door van een feetloaf, is geen tik fout en was vet geinig maar de saus die hij erbij maakte zag er prima uit, of wacht, de glace erover.
pi_219040241
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Linkjes mogen altijd van mij. Van de week stuurde mijn zoon een filmpje door van een feetloaf, is geen tik fout en was vet geinig maar de saus die hij erbij maakte zag er prima uit, of wacht, de glace erover.
Zoek ze morgen wel bij elkaar :Y

Maar als je stoer wil doen:
https://www.youtube.com/@FallowChefs/shorts
stupidity has become as common as common sense was before
pi_219040251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Leuk. Kom ik morgen zeker weten even kijken hier. Oh geen druk erop hè, later kan ook altijd nog en dan een mention erbij of zo. *O*
pi_219040263
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Klopt en ik wil zeker meer proberen. Maak tegenwoordig ook pastasaus zelf. Uit pot kan mijn maag ook niet meer aan.
Het voordeel van veel eten zelf maken ipv uit potten of zakjes, is dat je zelf kan bepalen en controleren wat erin gaat. Het is wel wat tijdrovender en zoals je hierboven ook al aanhaalde zijn de losse onderdelen soms zodanig duur dat het niet echt is te doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_219040294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Maar als je stoer wil doen:
https://www.youtube.com/@:FallowChefs/shorts
Oeh dat is veel te spannend voor mij en te vergevorderd. Ziet er wel erg lekker uit allemaal.
pi_219040318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Het voordeel van veel eten zelf maken ipv uit potten of zakjes, is dat je zelf kan bepalen en controleren wat erin gaat. Het is wel wat tijdrovender en zoals je hierboven ook al aanhaalde zijn de losse onderdelen soms zodanig duur dat het niet echt is te doen.
Klopt en tijdrovend vind ik niet zo erg, de prijs van producten wel maar gelukkig springt mijn zoon dan bij.
Ik wil binnenkort ook losse kruiden kopen, in grootverpakkingen, niet bij een super, om dan zelf kruidenmixen te maken. Ook al een site gevonden voor beide. Heb ook al lege potjes verzameld ervoor.
pi_219040325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 23:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Het is alleen tijdrovend als je het eenmalig maakt en dat heb ik het over bv pastasaus of soep. Dat kan je in één keer maken en dan gelijk een grote hoeveelheid en invriezen. Daar heb je dan vaker profijt van als je geen zin of tijd hebt om te koken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219040366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is alleen tijdrovend als je het eenmalig maakt en dat heb ik het over bv pastasaus of soep. Dat kan je in één keer maken en dan gelijk een grote hoeveelheid en invriezen. Daar heb je dan vaker profijt van als je geen zin of tijd hebt om te koken.
Daar heb je zeker gelijk in ^O^ Dat is het handige van het hebben van een vriesvak
pi_219040386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in ^O^ Dat is het handige van het hebben van een vriesvak
Mijn vriesvak was te klein, ik heb een paar jaar geleden een tafelmodel vriezer aangeschaft. Erg handig
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219040397
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Klopt en tijdrovend vind ik niet zo erg, de prijs van producten wel maar gelukkig springt mijn zoon dan bij.
Ik wil binnenkort ook losse kruiden kopen, in grootverpakkingen, niet bij een super, om dan zelf kruidenmixen te maken. Ook al een site gevonden voor beide. Heb ook al lege potjes verzameld ervoor.
Goed bezig hoor ^O^

Je kunt zo heerlijk variëren als je zoveel gedroogde kruiden hebt _O_ En ook dan kun je lekker zelf bepalen wat de verhoudingen zijn van je kruidenmix
pi_219040399
Ik ga nu iig naar mijn bed. Was weer gezellig, tot snel lieve mensjes. :*
  Spellchecker zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:15:59 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219040422
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
Truste :Y)
pi_219040441
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Mijn vriesvak was te klein, ik heb een paar jaar geleden een tafelmodel vriezer aangeschaft. Erg handig
Die hebben mijn ouders ook, zeker handig :Y Het is sowieso vind ik vaak wel handig om wat diepvriesgroenten op voorraad te hebben
  Spellchecker zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:18:21 #166
197773 crew  maily
pi_219040446
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Die hebben mijn ouders ook, zeker handig :Y Het is sowieso vind ik vaak wel handig om wat diepvriesgroenten op voorraad te hebben
En soep en friet en stoofvlees en ijs en brood en bitterballen.
Vrieskast hier.
pi_219040452
Deze is trouwens erg lekker en niet moeilijk (wel vaker gepost volgens mij). Prima in te vriezen ook.
Wat snijwerk, en ik haal ook de velletjes van de paprika's eraf zoals in het filmpje. Dat kost wat tijd maar ik kan van paprika wat last van mijn maag krijgen door het stofje in de schil, dus is niet noodzakelijk.

Bekijk deze YouTube-video
pi_219040460
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
Slaap lekker :*
pi_219040463
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:18 schreef maily het volgende:

[..]
En soep en friet en stoofvlees en ijs en brood en bittetballen.
Vrieskast hier.
Ja, als je erover nadenkt komt er steeds meer bij :D

In de zomer ligt hun vrieskast ook vol met ijsjes
  Spellchecker zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:20:19 #170
197773 crew  maily
pi_219040466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
Deze is trouwens erg lekker en niet moeilijk (wel vaker gepost volgens mij). Prima in te vriezen ook.
Wat snijwerk, en ik haal ook de velletjes van de paprika's eraf zoals in het filmpje. Dat kost wat tijd maar ik kan van paprika wat last van mijn maag krijgen door het stofje in de schil, dus is niet noodzakelijk.

Morgen ff kijken
pi_219040480
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ik maak de laatste tijd ook wel vaak verse soep en dat doe ik dan ook groots. Voor het eerst ook mosterdsoep gemaakt. Dat is zo lekker, die zakken zijn wel ok maar het haalt er niet bij.
pi_219040488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Ja, als je erover nadenkt komt er steeds meer bij :D

In de zomer ligt hun vrieskast ook vol met ijsjes
De Lidl heeft ook vaak van die diepvries zakken bosvruchten. Ook lekker
pi_219040516
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

Oeh dat ziet er heel lekker uit :9~ Dat ga ik een keer proberen
pi_219040521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik maak de laatste tijd ook wel vaak verse soep en dat doe ik dan ook groots. Voor het eerst ook mosterdsoep gemaakt. Dat is zo lekker, die zakken zijn wel ok maar het haalt er niet bij.
Ja heerlijk mosterdsoep :9
pi_219040525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
De Lidl heeft ook vaak van die diepvries zakken bosvruchten. Ook lekker
Diepvriesfruit ook altijd wel op voorraad. Niet persé van de Lidl, zijn die groter of goedkoper?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')