Ja ik heb ook zowat een paar wandelaars aangefietst zojuist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOnnetje is lekker warm, maar in de auto strontvervelend zo laag dat die staat
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je beter wortelen gaan telen. Die zijn goed voor je ogen.
En die vogel schijnt juist niet te vreten te zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze komt van Wikipedia![]()
Maar ik heb ze zelf gezien ja. In Nieuw-Zeeland.
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje luciferquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, wortel is ook echt een groente die eenvoudig is te verbouwen
< Kwartje valt... Kiwiquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze komt van Wikipedia![]()
Maar ik heb ze zelf gezien ja. In Nieuw-Zeeland.
Keek je weer niet goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kwartje valt... Kiwi![]()
Leuk voor je kabouterhuisjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje lucifer
Je hebt opeens inspiratie ?quote:
Goed idee. Hier moeten ze echt wat aan gaan doenquote:
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt opeens inspiratie ?![]()
Goed bezig.
Prima idee. KW.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.
Succesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.
Oh dat is minder inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje lucifer
Succes!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is minder inderdaad![]()
Hoewel je soms wel van die microgroentes (o.a. miniwortels) als garnering hebt
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zichquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me![]()
Spruitjes zijn ook een soort microgroente. Het zijn kleine kooltjes.
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zich
Prachtig woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.
Wat een mooi woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |