Erg is dat he, je valt in een soort gat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja.
Ik zit nu steeds om me heen te kijken van...is er niet iets wat ik nog schoon moet maken of op moet ruimen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja.
Ik zit nu steeds om me heen te kijken van...is er niet iets wat ik nog schoon moet maken of op moet ruimen
ja een beetje...maar volgens onze Daisyy is er hoop daar waar gaten zijn, dus dat komt allemaal goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, je valt in een soort gat.
quote:
Slimme vrouw hequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja een beetje...maar volgens onze Daisyy is er hoop daar waar gaten zijn, dus dat komt allemaal goed
that she isquote:
O lekker, dan heb je wat uit te zoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik weet al wat ik aan het doen ben.....aan het uitzoeken welke fruit ik allemaal straks in mijn tuin wil hebben. Er staan appelbomen, weet niet welke soort trouwens.
Ik zou zeker een perenboompje willen. Die vind ik ook gewoon prachtig om te zien. En nog meer! Mijn eigen fruit!
jaaaa! Heerlijk. En wat fijn is...ik kan er nu de tijd voor nemen zonder dat ik denk dat ik ergens anders mijn tijd aan moet besteden want dit moet en dat moet en zus moet en zo moet. Dat geeft wat rust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dan heb je wat uit te zoeken
Mooi toch,quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa! Heerlijk. En wat fijn is...ik kan er nu de tijd voor nemen zonder dat ik denk dat ik ergens anders mijn tijd aan moet besteden want dit moet en dat moet en zus moet en zo moet. Dat geeft wat rust.
Ik heb alweer inspiratie opgedaan
Zekers! Nog lekker twee bakkies thee zetten en ik ga weer lverder uitzoeken.quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik weet al wat ik aan het doen ben.....aan het uitzoeken welke fruit ik allemaal straks in mijn tuin wil hebben. Er staan appelbomen, weet niet welke soort trouwens.
Ik zou zeker een perenboompje willen. Die vind ik ook gewoon prachtig om te zien. En nog meer! Mijn eigen fruit!
Wat ik al tegen GOA zei, met bramen en frambozen heb ik slechte ervaringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Er is echt wel veel mogelijk qua verbouwen van fruit. Wij hebben zelf frambozen en bramen, die zijn heel makkelijk. We hebben ook een hele tijd aardbeien gehad. En van de zomer kwamen we hier om in de tomaten, dat werd echt een megastruikGeen fruit, maar in de voortuin hebben we een heel grote hazelaar waar nu heel erg veel hazelnoten aan zitten
Ik heb wel bramen, de tamme braam, en frambozen in de tuin en nog heel veel meer fruitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ik al tegen GOA zei, met bramen en frambozen heb ik slechte ervaring...die namen de hele tuin over, woekerden enorm. Het waren wel wilde bramen, die kwamen vanuit de slootkant de tuin in. Gemeente deed dat niet onderhouden, nou overal in die tuin die dingen. Dus moet even kijken hoe en wat. Aardbeitjes heb ik ook gehad, die komen zeker weer!
Ik wil een kasje zetten weer, en daar komen uteraard tomaten en komkommers en paprika en pepertjes.
Qua fruit heb ik al op mijn lijstje kersen, peren, perziken, pruimen....er staan dus al appelbomen. Ik heb alleen geen idee wat voor appelen. Kun je die gewoon zo eten of zijn het appels waar je appelmoes of appeltaart mee maakt.
Zoveel zin in
woekeren die bramen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel bramen, de tamme braam, en frambozen in de tuin en nog heel veel meer fruit
Ja die moet ik wel snoeien, de frambozen zitten ook al aan de andere kant van de tuin. Gister nog een paar uitgetrokkenquote:
Volgend jaar mag je wel wat fruit uit de tuin, nu is er niks meerquote:
Wat is dit aardig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je wel wat fruit uit de tuin, nu is er niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |