SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Vloerkleedje en wat aan de muur en het is net echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
ziet er bijna huiselijk uit zo
[ afbeelding ]
Als dat het is ben ik blij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"doe je broek maar alvast omlaag, dan kom ik zo"
wat lijkt je tv hoog te hangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
ziet er bijna huiselijk uit zo
[ afbeelding ]
Heb het kleed juist weg gehaald. Lastig schoon te houdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vloerkleedje en wat aan de muur en het is net echt.
Zat je te bellen?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Kijk de eerste aflevering van die serie monster
Oh het is ook alweer gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bijna twee uur buiten geweest en ik had de plu niet nodig.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:22 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat stiefmonster er ook in voorkomt?
Misschien kunnen ze seizoen 5 over haar maken, seizoen 4 staat alvast dus dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze seizoen 5 over haar maken, seizoen 4 staat alvast dus dat kan niet.
Ik vind het dan al snel kaal in huis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het kleed juist weg gehaald. Lastig schoon te houden
Nee, wel aan dieren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
Ja geen tijd om gehecht te rakenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie eet die meestal meteen op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie eet die meestal meteen op.
Ja lag hier zo’n langharige maar is niet ideaal met alle beestjes die binnen willen komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het dan al snel kaal in huis.
Niet snel, maar als ik eenmaal gehecht ben, is het wel sterk. Dan vind ik het heel moeilijk als iemand er niet meer is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
Die heb ik ook niet; met een hond is die ook niet echt schoon te houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lag hier zo’n langharige maar is niet ideaal met alle beestjes die binnen willen komen
Ja dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet snel, maar als ik eenmaal gehecht ben, is het wel sterk. Dan vind ik het heel moeilijk als iemand er niet meer is.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij een stabiele factor
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kittens van ballie maken ze ook gewoon sate van.
Heb je een date?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zaterdag uit eten en zondag moet ik heel lang in de trein zitten, dus weet nog niet eens of ik m'n huis wel ga halen voor etenstijd. Dus wordt weer een lekker gezond weekend.
Is dat die website waar je pas na tien min chatten ofzo de foto ziet ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog even überhaupt een chat durven te starten op Paiq
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat die website waar je pas na tien min chatten ofzo de foto ziet ?
Oh joh. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.
Rendangquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien dit weekend maar sate maken; of toch rendang.
En wie is iedereen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Iedereen in de KSC die die website heeft gebruikt heeft succes gehad, dus vond het wel een mooi alternatief voor de geflopte apps.
quote:
Ik niet iigquote:
Als je het niet probeert blijft het 0%quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
Maar ik zie nu dat het percentage maar op 50% ligt
Nee, dan blijft het 50%.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het niet probeert blijft het 0%
Ik Paiq dan voor homomannen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, jij hebt dat niet nodig.
Ik had het over specifiek jouw kansenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan begin ik er niet aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:24 schreef mschol het volgende:
@:ama
ik heb een gat gevonden waar ik heel veel geld in kwijt kan raken..Wat ga je ermee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar jij bent ook wel snel tevreden zolang het maar een gat heeft.quote:
als basis voor mn lego stad ipv lego platen wil ik dat doenquote:
sowquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel snel tevreden zolang het maar een gat heeft.
Oeh leuk, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
als basis voor mn lego stad ipv lego platen wil ik dat doen
steviger en makkelijker verplaats/aanpasbaar
Is dat niet man eigenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
ik ook,. maar om te beginnen wil ik er 10 hebben ofzo, dat is wel een goed begin.. alleen voor sommige stukjes ben ik dan al >100 euro kwijtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh leuk, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.
Oh damnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook,. maar om te beginnen wil ik er 10 hebben ofzo, dat is wel een goed begin.. alleen voor sommige stukjes ben ik dan al >100 euro kwijt
Maar dan nog moet je net een vrouw tegen komen die ook zo'n lage lat heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
ja, qua gebouwen kan ik een hele stad inrichten, het is vooral dat ik niet afhankelijk wil zijn van basisplaten omdat dat wat wiebelig is met verplaatsen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh damndure hobby maar je hebt al wel veel gebouwtjes toch?
Hoezo leeft chocolade zolang bij jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb nog steeds een zak paaseitjes en ze zijn ook nog steeds houdbaar.
Gewoon chocolade in huis hebben wat nog lekkerder is en dat opeten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo leeft chocolade zolang bij jou?
Dimmen he, ukkiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze was wel laagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je net een vrouw tegen komen die ook zo'n lage lat heeft.
Daar ga ik gewoon op staanquote:
Tuuuuuuuuuuuutquote:
Truequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen worden toch overal benaderd?
Totdat je geen matches hebt, dan is de stemming zo om.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
Y
[..]
True
Maar op zo'n datingapp zoek je het zelf op en ben je in de juiste stemming ervoor
jajaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je als man je goed wilt voelen, moet je grindr installeren.
Na een dag of 2 even je matches tellen, en weer verwijderen (tenminste, als je geen interesse hebt).
Ik zeg nergens dat jij zo bent, of de vrouw die jou zag zitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze was wel laag
Mr. Bachelor.
Zo voelde het welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zo bent, of de vrouw die jou zag zitten.
'Ik weet het ook niet, dus dan maar PDS.'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts denkt dat ik prikkelbaar darmsyndroom heb. Moet nog ontlasting inleveren om de ziekte van Crohn en Msc uit te sluiten. Geen rode vlaggen gelukkig
En wat houdt dat in en is daar iets tegen te doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huisarts denkt dat ik prikkelbaar darmsyndroom heb. Moet nog ontlasting inleveren om de ziekte van Crohn en Msc uit te sluiten. Geen rode vlaggen gelukkig
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
de eerste klieder al op t tshirt!!![]()
![]()
![]()
TACO's
Onder de duim te houden en gezond blijven eten. Dus lukt me wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat houdt dat in en is daar iets tegen te doen?
Het is in ieder geval niet het k-woord. Waar ik al heel blij mee ben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik weet het ook niet, dus dan maar PDS.'
Scoreshirt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
de stand na 4 Taco's
bij de eerste hap van de eerste taco twee vlekken op mn shirt.. daarna 0 er bij.
best knap..![]()
ze zaten een beetje vol dus de andere twee taco's die ik gereserveerd had voor vanavond even opzij gelegd, misschien later nog.
Ik houd dus ook gewoon het shirt met vlekjes aan
Dat is goed om te weten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onder de duim te houden en gezond blijven eten. Dus lukt me wel.
vanavond maar even in de biotex, de andere shirts er ook bij in en dan kan morgenvroeg de machine aanquote:
Vriendin heeft het ook. En het komt soms vaak en soms zelden voor. Dus er is mee te leven.quote:
Weer blancoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanavond maar even in de biotex, de andere shirts er ook bij in en dan kan morgenvroeg de machine aan
Kaalheid?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet het k-woord. Waar ik al heel blij mee ben.
Sigh.quote:
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woordquote:
Jezus kwiwiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd maar worden, zoals nigger.
nee dat was Jezus Christusquote:
Voor mij komt het vrij dichtbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd mag worden, zoals nigger.
Cher.quote:
"Diabolically delightful"quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi
Deze lijkt me ook leuk.
https://www.amazon.nl/Aut(...)0F798298D/ref=sr_1_2
Ik blijf steeds doorklikken en leuke boeken zien
Geen idee. Wie is er een beetje populair tegenwoordig? J. Law ligt eruit dacht ik, dan maar Margot Robbie?quote:
Ik heb eerder dit jaar een ander boek van hem gelezen, Boys in the Valley, en dat was heel vermakelijk.quote:
Dus je bent een beetje.. prikkelbaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook PDS hebben, het is eens genoemd, maar mijn darmen raken gewoon in de stress als ik stress heb en ik heb chronische stress dus het wc-papier vliegt er wel doorheen soms.
Voor mij ook. Maar er zo raar over doen alsof het woord niet genoemd mag worden slaat m.i. nergens op. Het doet me altijd denken aan aids in de jaren 80 zeg maar. Nou goed, dat wilde ik alleen even zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij komt het vrij dichtbij.
knooooooooooooooooooooooooooopiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag even naar een handwerkbeurs met een vriendin.
Niet zo'n hele grote dus net mooipaar keer even gezeten tussendoor, en daarna heeft ze me weer thuis op de bank afgeleverd
Kerstboomhaakpakket gekocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Enorme spoel garen voor dit patroon welaan de rest van het kraampje te zien was het iets als "oh dan is deze ook weer mooi opgeruimd"
[ link | afbeelding ]
En knopen voor bij het vestje
Wow cool, hoe groot is die boom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag even naar een handwerkbeurs met een vriendin.
Niet zo'n hele grote dus net mooipaar keer even gezeten tussendoor, en daarna heeft ze me weer thuis op de bank afgeleverd
Kerstboomhaakpakket gekocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Enorme spoel garen voor dit patroon welaan de rest van het kraampje te zien was het iets als "oh dan is deze ook weer mooi opgeruimd"
[ link | afbeelding ]
En knopen voor bij het vestje
de grote Kriebels?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cactus in m'n kontquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje.. prikkelbaar?
De grootste ring die erbij zit is 30cm, weet niet hoe groot die dan wordtquote:
RIPquote:
Krijg je die dit jaar nog af denk je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grootste ring die erbij zit is 30cm, weet niet hoe groot die dan wordt
Best groot iig
Dat hangt met name af van hoeveel tijd ik aan andere projecten besteedquote:
Is wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
En als ik er verlichting in wil dan moet ik die er zelf bij kopen
lichies kosten amper watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
En als ik er verlichting in wil dan moet ik die er zelf bij kopen
quote:
Daaromquote:
Snel, sites van FvD bezoeken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg de hele tijd cda reclame op fok.
Jammerlijk.
*puntmuts opquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
neem lekker een jonge klarequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik begin te hoesten en te snotteren na alle zooi die ik de afgelopen week over me heen heb gehad.
Heb je geen goede gezonde weerstand dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik begin te hoesten en te snotteren na alle zooi die ik de afgelopen week over me heen heb gehad.
Het forum en fatsoen zijn 2 handen op 1 buik ofzo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammerlijk.
Ik heb kiwi's en mandarijntjes op afgelopen week dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen goede gezonde weerstand dan?
Beetje groentjes, regelmatig een fruithapje en natuurlijk een dagdagelijkse boswandeling maken.
Danny wat centjes geven en je kunt ze uitschakelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammerlijk.
quote:
quote:
ik ken dr niet in iedergevalquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
nee serieus... even wachten... is dit gemeend dat jullie haar niet kennen???
Bij het museum 1 van oudere generatie die met name in het café stond, die zei dat ook.quote:
Ik heb geen idee wie het isquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
idd actricequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is
Een actrice oid gok ik? Een fashiontype?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
UIt het ziekenhuis. Ja, las het net gezien ik geen idee had wie dat is.
Ik zit hier ook vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
Moest het opzoeken... Qua gezicht komt me wel bekend voor maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
veel FOK!kers weten google niet te vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval Google benut
Als er een voor mij onbekende naam wordt gepost wil ik gerust even de moeite nemen te zien om wie het gaat. En gezicht zegt me wel iets, naam echter niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel FOK!kers weten google niet te vinden
Bakkes jij stinkjongquote:
Kom.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*duwt dud0r van duin en loopt lachend weg*
quote:
doordeweeks moeten de jongens werken, dus geen tijd..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Jongens geen ruzie maken, het is weekend, ruzie maken doe je maar doordeweeks
Nou iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Jongens geen ruzie maken, het is weekend, ruzie maken doe je maar doordeweeks
Dat moeten zij wetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
doordeweeks moeten de jongens werken, dus geen tijd..
Ze werken toch geen 24 uur per dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Ohhh is dit voorspel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
weekend tijd is rollebollen door de duinen met die 2
Dan slapen ze maar gewoon een half uurtje minderquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de andere uren moeten ze eten en slapen
Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*duwt dud0r van duin en loopt lachend weg*
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Hoi Essiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd
Sta ik eventjes eten te koken, escaleert het gelijk helemaal uit xe hand
Hoi Dudjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.
[..]
Dit inderdaad
[..]
Hoi Essie
Jou vind ik wel lief
Looolquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.hema.nl/eten-(...)ompouce-6310145.html
Zelluf.quote:
Ik sta elke woensdag in de sportschool krachttraining te doen. Dat is niet alleen voor waterpolo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Godnondeju. Alle Oostenrijkers en Zwitsers in het hotel zijn heerlijk rustig, maar iedereen moet horen dat er óók een stel Nederlanders is hoorWaarom moet het nou weer zo luidruchtig?
De vooroordelen worden weer lekker bevestigd zo. En ze hebben volgens mij zelf ook nooit door dat ze anderen tot last zijn. Of het maakt ze gewoon niks uit.
Of Chinezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Zo zo. Elke woensdag. Stoere boy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta elke woensdag in de sportschool krachttraining te doen. Dat is niet alleen voor waterpolo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig tegen jou.
Of Russen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.quote:
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. Watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.
Hebben zij voor betaald. Net als hun papa Poetinquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. WatIs gewoon openbaar vriend.
Eigenlijk nog lang nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuin al winterklaar? Ik moet morgen nog een keer grasmaaien
Heb je geen scheurgras?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
vies van een avondje naar vrienden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Zo en weer thuis, meteen even onder de douche springen.
Nee maar heb mijn bed verschoond vanmiddag dus het moet sowieso nu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vies van een avondje naar vrienden?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
En dan daarna wat mini saucijzenbroodjes in de oven.
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
Hoop dat ik in de lente weer wat meer tijd heb in de weekenden. Dan kan ik weer aan de slagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhHeb van de week de laatste planten gesnoeid. Was eigenlijk wat laat want het heeft al gevroren 's nachts. Volgend jaar hier ook wat planten verplaatsen
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens naar bed. Ik vind het wel mooi geweest
Mooi op tijd om weer stapjes te zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?
Top Gear kijken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
op hbo film opgezet maar 10 minuten later weer uitgezet
Ohquote:
Oh, waarom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
Niet leuk? Als mijn saucijzenbroodjes zo warm zijn ga ik verder met de docu The Perfect Neighbor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
Scheelt wel weer een handelingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoef ik niet eens aan te zetten om het saai te vinden
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht vanuit mijn ooghoeken te zien dat er chocolaatjes op tafel lagen
Zijn het die knopen![]()
Als troost heb ik maar een chocolade bananenbroodmuffin gepaktquote:
Dat is niet saaiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoef ik niet eens aan te zetten om het saai te vinden
das een hele mond volquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als troost heb ik maar een chocolade bananenbroodmuffin gepakt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht vanuit mijn ooghoeken te zien dat er chocolaatjes op tafel lagen
Zijn het die knopen![]()
Ja, zo lekker happenquote:
Bij mij staat het cda weer eens bovenaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Kieswijzer zegt ja21 of fvd
Ik zet de puntmuts vast op @:haags
Onze privacy is niet veilig bij Haags.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij staat het cda weer eens bovenaan.
Leugensquote:
Forumwijzer ook even invullen dan maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Kieswijzer zegt ja21 of fvd
Ik zet de puntmuts vast op @:haags
Halloween-LEGO in de nieuwe Kruidvat-folder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
@:golfer DM gezien, ik reageer bewust even niet zodat ik het morgen weer zie als ik wakker word.
Geen verrassing.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
VVD strak op 1.
DENK, GroenLinks/PartijtegendeArbeid en VOLT het laagst.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met hema rookworsten
Oeh even kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween-LEGO in de nieuwe Kruidvat-folder.
Ben je qua vrouwen ook overgestapt of zijn dat wel nog linkse vrouwen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als er DENK uit zou komen of hun vriendjes van GroenLinks.
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en gizmo over drie uur voeren
DENK vrouwen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je qua vrouwen ook overgestapt of zijn dat wel nog linkse vrouwen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
naja zeg vlinder zegt dat ik op een gremlin lijk
"die oren hahahahahaa"
gemeen...
Precies, degelijk middenmannetjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onze privacy is niet veilig bij Haags.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben je het niet stiekem met haar eens?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Etto heeft een goed zelfbeeld iig.
Doet gauw een pantser omquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb heul geen flaporen
kom @:bitterbal we gaan iedereen in elkaar rammen
Die mogen toch sowieso niet stemmenquote:
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaasquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween-LEGO in de nieuwe Kruidvat-folder.
Ik wil dit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze weer chocolade aan het opruimen (niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |