Of Chinezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Zo zo. Elke woensdag. Stoere boy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta elke woensdag in de sportschool krachttraining te doen. Dat is niet alleen voor waterpolo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig tegen jou.
Of Russen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.quote:
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. Watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.
Hebben zij voor betaald. Net als hun papa Poetinquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. WatIs gewoon openbaar vriend.
Eigenlijk nog lang nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuin al winterklaar? Ik moet morgen nog een keer grasmaaien
Heb je geen scheurgras?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
vies van een avondje naar vrienden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Zo en weer thuis, meteen even onder de douche springen.
Nee maar heb mijn bed verschoond vanmiddag dus het moet sowieso nu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vies van een avondje naar vrienden?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
En dan daarna wat mini saucijzenbroodjes in de oven.
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
Hoop dat ik in de lente weer wat meer tijd heb in de weekenden. Dan kan ik weer aan de slagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhHeb van de week de laatste planten gesnoeid. Was eigenlijk wat laat want het heeft al gevroren 's nachts. Volgend jaar hier ook wat planten verplaatsen
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens naar bed. Ik vind het wel mooi geweest
Mooi op tijd om weer stapjes te zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |