Spa Marino?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel een welnesscentrum
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Net als hun grote broer San Remo gaan we door met een serieuze intermezzo.
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Helaas! Ik was drukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Say na na na was echt wel een stuk beter te pruimenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het wel
Via RaiPlay heb ik nu beeld. Het is een nogal matig lied, dus je mist niet veelquote:
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:54 schreef CarloV het volgende:
Dit is degene die werd aangezien voor Mayaara
Mayaara was die koptelefoonmeid die ooit voor Slovenië uitkwam, die zou je moeten kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |