Dolcehera is dan wel weer bewust daarvanquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Door de naam Dolcenera dacht ik aan die valszingende kraai van Montenegro die geliefd is onder de fans.
Ja dat is hij toch? Het was alleen die andere die wegliepquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Hey is die linkse jurylid niet die ene van Sanremo die in 2020 toen wegliep van het podium na een ruzie?
Elettra wilde wel ooit heel graag naar ESFquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:20 schreef Momo het volgende:
Kan de jury nu niet zeggen Pikachu ik kies jou?
Verdorie, helemaal niet aan gedacht dat dat vanavond is! Heeft de Bruna een leuke aanbieding?quote:
Nee maar ze hebben wel een welnesscentrumquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdorie, helemaal niet aan gedacht dat dat vanavond is! Heeft de Bruna een leuke aanbieding?
Dan schakel ik straks nog even inquote:
Spa Marino?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel een welnesscentrum
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Net als hun grote broer San Remo gaan we door met een serieuze intermezzo.
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Helaas! Ik was drukquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:30 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja dan had je hier gister en eergister moeten zijn.
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het welquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja jemig, daar kijk ik toch niet voor? Waar zijn de matig zingende Turkse tandartsen?
Say na na na was echt wel een stuk beter te pruimenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is geen turkse tandarts maar matig is het wel
Via RaiPlay heb ik nu beeld. Het is een nogal matig lied, dus je mist niet veelquote:
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:54 schreef CarloV het volgende:
Dit is degene die werd aangezien voor Mayaara
Mayaara was die koptelefoonmeid die ooit voor Sloveniė uitkwam, die zou je moeten kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou ze ook door elkaar kunnen halen, aangezien ik van beide niet weet wie het zijn
Klinkt hooguit vaag bekend, dus veel indruk heeft ze niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Mayaara was die koptelefoonmeid die ooit voor Sloveniė uitkwam, die zou je moeten kennen
Nou toeval bestaat niet. Ze treed dit jaar op bij Amsterdam Calling. Het pre-eurovision in concert concert van de OGAE Nederland!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:58 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik mij ineens afvraag: Wat doet Valentina Monetta tegenwoordig eigenlijk? Die is volgens mij gestopt met zingen.
Ik heb toch niet genoeg opgelet lees ik nuquote:
Was Het Blauwe Gevaar er nog ergens bij dit jaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Wat mis ik deze troll inzending
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig alleen in de reclames van The Voice waar zij coach isquote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Was Het Blauwe Gevaar er nog ergens bij dit jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |