Vinnik dichtbij genoegquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
San Cristobal, twee kilometer
Hang out Alkmaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues klinkt heel geslaagd! Was het in Haarlem? Of ergens anders in de buurt?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bosbrand zichtbaar vanaf hier, iederen buiten en de brandweer bellen.
Bestrijden ze daar met water uit de lucht? of met het brandstofvrij maken van corridors ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
San Cristobal, twee kilometer
500 meter verderop een waterbassin voor helikopter. Vooralsnog stil in de lucht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bestrijden ze daar met water uit de lucht? of met het brandstofvrij maken van corridors ?
Je verwacht wel dat je moeder gaat wennen, zodra ze de mensen leert kennen en alle stress van de verhuizing voorbij is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:29 schreef Queller het volgende:
Mijn zaterdagavondbijdrage!
Sport en oefeningen; check! Ik heb een nieuw tennisracket gekocht. Niet dat ik kan tennissen, want mijn schouder is al maanden echt niet oke. Maar dat racket is zó sexy-de-moeder mooi, dat ik het desnoods boven mijn bed hang
Als je er iets meer van weet, ben je voorgoed verpest; check! Ik bevond me half jaren '90 in kringen heel dicht op het kabinet. Wat ik in die jaren heb meegemaakt, heeft me voorgoed verziekt. Mooi opgepoetst aan de buitenkant, maar totaal verrot aan de binnenkant.
Noten in de pindakaas; check! Nope, nooit, never!
Moeder heeft haar eerste dagen en nachten erop zitten. Ze is nu in de fase dat ze alles nogal stom vindt. Ik zucht en ploeter voort!
Daar zat ik daarvoor. Redelijk ontluisterend. Macht en geld maken mensen akelig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
In die tijd zat ik bij de directie van een multinational, daar werkt het waarschijnlijk net zo, daar hadden ze met diverse kabinetten te maken, en dan had je ook nog het “old boys network”. Ik het begin kijk je er nog van op
Ja, heel erg naar. Zelfreflectie is dan ook vaak afwezig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar zat ik daarvoor. Redelijk ontluisterend. Macht en geld maken mensen akelig.
Ja. Geen vuur meer te zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, jullie hadden dat etentje vanavond toch? @:leeharveyoswald
Volgend weekend is A9 tussen de knooppunten Badhoevedorp en Holendrecht (in beide richtingen) dicht.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:54 schreef AnneX het volgende:
Mogguh…vraag aan Vlieland / Terschelling gangers ms. @:fietsie ? is het een aanrader om een plaats in de P garage de Bazuin in Harlingen te reserveren?
Of is er een andere optie voor een aantal dagen (en nachten) ?
En nog eentje: wie weet of er oponthoud is rond A’dam onderweg naar Alkmaar? Vertrek ik een uurtje eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |