Nu welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoi…gezien? https://www.ad.nl/binnenl(...)0f7a4dbef80303de868d
Sad puppyquote:
Totaal anders, van lunges loop ik 3 dagen mank en ze voelen tijdens het doen alsof ik beter van een brug kan springen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We agree.
Maar hoezo lunges danen BSS
?
Is hetzelfde
Nee dat heb ik dan weer niet. Wel het eerste, niet het tweede. Lunges voelen aan beide benen kut.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:49 schreef sigme het volgende:
Ik vind lunges vooral heel moeilijk omdat ik dan omval. Leren om zelfs dan niet om te vallen heeft mijn evenwicht wel enorm verbeterd.
Misschien kan ik dat dan nu proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Balans met de BSS vind ik veel lastiger dan met lunges.
watwatwat?quote:
Met lunges breder staan is voor mij niet voldoende. Om niet veel te langzaam te zijn moet ik me niet laten opjagen (dus wel langzaam), breed staan, vrij kleine uitstap, en vooral een gewichtje in de hand aan de zijde van het voorste been.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
Mij helpt het bij lunges om wat breder te gaan staan.
Ik ben met stijgende verbazing naar podcast over Marlotte aan het luisteren (@:Blues heeft m ook geluisterd toch). Het verhaal op zich maar zeker ook de manier waarop Zembla te werk gaat. Heel inzichtelijk.
Tevens: lang weekenddonderdag pas weer werken.
Op basis van de eerste link besloot ik dat het iets is waar ik niet naar wil luister (true-crime-achtig)quote:
Hai, zag dit voorbij komenquote:
Zo klinkt het idd ja. Wat bestaat er toch bizar gedragquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
Zover ben ik nog niet helaas. Maar tot nu toe is het bizar.
Motivatie niet helemaal.....maar als je m afluistert heb je wel bijna alle antwoorden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai, zag dit voorbij komen
Oef...
Op Fok ook paar keer zo'n soort situatie meegemaakt. Is er (in deze podcast) ook duidelijk geworden waarom diegene dit gedaan heeft? Wat de motivatie erachter was?
Yup.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben met stijgende verbazing naar podcast over Marlotte aan het luisteren (@:Blues heeft m ook geluisterd toch). Het verhaal op zich maar zeker ook de manier waarop Zembla te werk gaat. Heel inzichtelijk.
Tevens: lang weekenddonderdag pas weer werken.
Ja er zijn genoeg misstanden in de zorg maar dit kan gewoon echt niet zo bestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Motivatie niet helemaal.....maar als je m afluistert heb je wel bijna alle antwoorden.
En ik had al heel snel door dat het niet kon, doordat ik weet hoe het eraan toe ging in mijn zkh
Maar dat ook vooral ja. Ik vind het behoorlijk schokkend hoe laat een stel journalisten die optie zelfs maar in overweging neemt. Ik vind ze vooringenomen en het blijkt wel dat ze echt niet begrijpen hoe dingen werken. De bestuursvoorzitter zegt treffend: "dit staat zo ver af van hoe de gang van zaken is dat ik bijna verontwaardigd ben dat je dit geloofde". En daar komt dan echt núl reflectie op, vooral gemurmel met ja maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja er zijn genoeg misstanden in de zorg maar dit kan gewoon echt niet zo bestaan.
Vind het boeiende èn rare onderwerpen. Net als die meid die zei Madeleine McCann te zijn. Één DNA testje en je weet zeker dat het onzin is. Is toch... intrigerend
Ja ik was het zó met haar eens!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dat ook vooral ja. Ik vind het behoorlijk schokkend hoe laat een stel journalisten die optie zelfs maar in overweging neemt. Ik vind ze vooringenomen en het blijkt wel dat ze echt niet begrijpen hoe dingen werken. De bestuursvoorzitter zegt treffend: "dit staat zo ver af van hoe de gang van zaken is dat ik bijna verontwaardigd ben dat je dit geloofde". En daar komt dan echt núl reflectie op, vooral gemurmel met ja maar.
Ik heb de podcast niet geluisterd maar het was vrij vroeg in het stuk tekst lezen duidelijk dat het niet echt was idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dat ook vooral ja. Ik vind het behoorlijk schokkend hoe laat een stel journalisten die optie zelfs maar in overweging neemt. Ik vind ze vooringenomen en het blijkt wel dat ze echt niet begrijpen hoe dingen werken. De bestuursvoorzitter zegt treffend: "dit staat zo ver af van hoe de gang van zaken is dat ik bijna verontwaardigd ben dat je dit geloofde". En daar komt dan echt núl reflectie op, vooral gemurmel met ja maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |