quote:
Die krijgen ze sowieso niet. Tenzij. Hegseth per ongeluk een journalist aan een chatgroep toevoegt. Maar dat gebeurt toch niet? Niet? NIET ???quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
+ vertrouwelijke informatie.
Ik krijg een lichte impressie dat je een bepaald woord wil gebruiken, maar daar toch maar van af zag. Ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:02 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer de overheid bepaalt wat de waarheid is en onafhankelijke media worden geweerd, schuift een samenleving richting het soort regimes dat Europa ooit in de jaren dertig heeft gekend. De geschiedenis is daar pijnlijk duidelijk over: wie de pers het zwijgen oplegt, wil vooral controle over het denken.
Je bedoelt een beweging die:quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichte impressie dat je een bepaald woord wil gebruiken, maar daar toch maar van af zag. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Geen idee wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichte impressie dat je een bepaald woord wil gebruiken, maar daar toch maar van af zag. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
De eerste twee letters van een shampoo-merk?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De totalitarian volume boost versie? Voor dat frisse gevoel van orde en gehoorzaamheid. En het geeft een glanzend resultaat en verwijdert hardnekkige democratische resten hoorde ikquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De eerste twee letters van een shampoo-merk?
2 in 1quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De totalitarian volume boost versie? Voor dat frisse gevoel van orde en gehoorzaamheid. En het geeft een glanzend resultaat en verwijdert hardnekkige democratische resten hoorde ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |