SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt extreem. Die lichten zijn altijd aan dus hoe kan je slapenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, ziet er echt kut uit om daar vast te zitten.
Met licht aan slapen op een stalen plaat.. ik vond die directeur op het einde ook maar een beetje een bijzondere kerel worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt extreem. Die lichten zijn altijd aan dus hoe kan je slapenze hebben niet eens bedden.
Ik zou ruzie zoeken met een bewaker zodat ik doodgeschoten wordt oid..
Ze waren allemaal wel behoorlijk kalm en stil voor zulke beruchte figuren. Misschien krijgen ze elektrische stoten als de camera weg isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
@:roos94 Die gevangen leken ook niet allemaal even blij te zijn met de cameraploeg.
BastiaanGODquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ah dat is de beruchte gevangenis waar Trump zijn terroristen en illegal aliens heen stuurt.
Lijkt wel een magazijn met mensen
Wel cool dat Ewout deze serie weer maakt![]()
Ewout maakt sowieso erg interessante programma's.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ah dat is de beruchte gevangenis waar Trump zijn terroristen en illegal aliens heen stuurt.
Lijkt wel een magazijn met mensen
Wel cool dat Ewout deze serie weer maakt![]()
Misschien zijn die landen minder happig op Westerse tvmakers?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:52 schreef Pinuts het volgende:
Sow als ik hier zat dan zou ik inderdaad oprecht mezelf laten doodschieten. En net alsof het nou nog wat uitmaakt of je 100 jaar of 600 jaar hebt gekregen.
Zelfs voor beruchte moordenaars is dit eigenlijk onmenselijk. Maar sowieso dat hier echt veel mensen onschuldig vast zitten hoor! Of inderdaad veel mensen die geen 'keuze' hadden.
Valt me overigens wel vaak op dat veel van dit soort programma's standaard naar Zuid-Amerika gaan, maar je Azie of Afrika altijd veel minder te zien krijgt. Terwijl er waarschijnlijk veel meer Nederlanders/Europeanen in Azie vast zitten, en dat lijkt me ook zeker geen pretje.
Was destijds idd ook op insta gepostquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Hij is tijdens opnames in Nigeria opgepakt. https://www.rtl.nl/boulev(...)eria-tijdens-opnames
Ik blijf het zeggen. Ballen van staal die ventquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Hij is tijdens opnames in Nigeria opgepakt. https://www.rtl.nl/boulev(...)eria-tijdens-opnames
100% mee eens dat deze mensen in de gevangenis horen de rest van hun leven. Maar deze gevangenis vind ik wel echt extreem. 30 min per dag uit je cel en voor de rest opgesloten zitten als een beest, de rest van je leven. Laat ze dan nog werken of iets nuttigs doen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 07:52 schreef Drass het volgende:
Eens Dj.
De uitzending kreeg opeens een draai dat we deze gevangenen zielig moeten vinden, terwijl de meeste 1 tot wel tientallen mensen hebben vermoord, bedreigd of wat dan ook vele jaren lang. Een land compleet kapot gemaakt. Dat sommige geen keuze hadden omdat je anders zelf een kogel kreeg van een gang.. tja dat is kut maar nog steeds geen reden om zelf maar te gaan moorden etc.
Ik vond het maar een tranenshow terwijl je deze mensen? Maar 1 plek kan bieden en dat is deze gevangenis voor de rest van hun leven.
Slapen op ijzeren platen..quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
100% mee eens dat deze mensen in de gevangenis horen de rest van hun leven. Maar deze gevangenis vind ik wel echt extreem. 30 min per dag uit je cel en voor de rest opgesloten zitten als een beest, de rest van je leven. Laat ze dan nog werken of iets nuttigs doen.
Op zich voor de vele nabestaanden wel fijn om te weten dat ze daar zitten te kreperen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:12 schreef Ronald het volgende:
Het zou humaner zijn om de gevangenen in die gevangenis in El Salvador een dodelijke injectie te geven. Deze extreme manier van opsluiten dient geen enkel doel, behalve misschien afschrikking voor de buitenwereld.
Alleen tussen al die echte moordenaars zitten ook genoeg relatief onschuldige types zonder enig proces. Van mij hoeft dit niet zo, dit is eigenlijk niet anders dan pure marteling. Als je dan toch mensen levenslang opsluit, gebruik dan in ieder geval nog hun arbeidspotentieel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op zich voor de vele nabestaanden wel fijn om te weten dat ze daar zitten te kreperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd zo’n drugsverslaafde die even koud zegt 15 mensen heeft omgelegd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
De meeste van deze mensen kan de wereld ook prima zonder verder, dus heb er weinig sympathie voor. Zou voor iedereen makkelijker zijn ze gewoon in een oven te bonjouren
Je kunt je van veel van dit soort figuren wel afvragen hoeveel kansen ze hebben gehad in het leven. Wss geboren in een achterstandswijk/ghetto, familieleden die je de drugswereld in helpen, grote armoede, enzovoorts.. als dat je normale wereld is?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Idd zo’n drugsverslaafde die even koud zegt 15 mensen heeft omgelegd.
Ze zien er ook allemaal uit als moordenaars, qua uiterlijk en hun blik
Blijft een vicieuze cirkel inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kunt je van veel van dit soort figuren wel afvragen hoeveel kansen ze hebben gehad in het leven. Wss geboren in een achterstandswijk/ghetto, familieleden die je de drugswereld in helpen, grote armoede, enzovoorts.. als dat je normale wereld is?
Leven is niet eerlijk. Je kan niet iedereen redden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kunt je van veel van dit soort figuren wel afvragen hoeveel kansen ze hebben gehad in het leven. Wss geboren in een achterstandswijk/ghetto, familieleden die je de drugswereld in helpen, grote armoede, enzovoorts.. als dat je normale wereld is?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:18 schreef roos94 het volgende:
Aflevering MexicoWelke aflevering keek jij? El Salvador of Paraguay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt enorm als Trump nu, alles wat ten zuiden van de USA ligt ´Mexico´ noemen
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Achterlijke, aflevering 3 is Mexico.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:34 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Welke aflevering keek jij? El Salvador of Paraguay?
Je klinkt enorm als Trump nu, alles wat ten zuiden van de USA ligt ´Mexico´ noemen
Achterlijke, gisteren is aflevering 2 uitgezonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Achterlijke, aflevering 3 is Mexico.
Oké prima.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Achterlijke, gisteren is aflevering 2 uitgezonden.
Ga dan ook niet vooruit kijken als een wijsneus. Dit topic is voor de live uitzendingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Achterlijke, aflevering 3 is Mexico.
Waar staat dat precies?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ga dan ook niet vooruit kijken als een wijsneus. Dit topic is voor de live uitzendingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |