Dure duiven? Al staat verder in het artikel dat hij geen vaste woon- of verblijfplaats had.quote:duivenmelker
Lijken me oost-Europeanen. Kan ook vlassig zijn of een schaduw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft die kerel op de 3e foto nou een hitlersnorretje?dat lijkt mij wel makkelijk herkenbaar.
Hij had ook een vrouw en drie kinderen, mogelijk gescheiden en nog geen eigen woonruimte?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dure duiven? Al staat verder in het artikel dat hij geen vaste woon- of verblijfplaats had.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij had ook een vrouw en drie kinderen, mogelijk gescheiden en nog geen eigen woonruimte?
Dat plantje daar links in het midden staat ook verdacht veel naar rechts!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja DAT is het serieus grote mysterie
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat plantje daar links in het midden staat ook verdacht veel naar rechts!
Zou 'ns tijd worden dat het runnen van een drugslab niet meer als misdrijf wordt gezien. Prima ontwikkeling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Blijkt te zijn omgekomen in een drugslab in België, politie denkt niet aan een misdrijf.
Ook niet proffesioneel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Gejatte auto, dode man. Dit kan niet veel soeps zijn.
Wel bijzonder dat vader en dochter uit Boxmeer de man dumpen in Boxmeer, zou logischer te zijn om dit ergens tussen Torhout (West-Vlaanderen) en Boxmeer te doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Blijkt te zijn omgekomen in een drugslab in België, politie denkt niet aan een misdrijf.
Als ik alles zo op een rijtje zet krijg ik niet de indruk dat we hier te maken hebben met leden van mensa...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat vader en dochter uit Boxmeer de man dumpen in Boxmeer, zou logischer te zijn om dit ergens tussen Torhout (West-Vlaanderen) en Boxmeer te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |