Jazeker, welbewust ook maar hij heeft een klein hedonistisch trekje wat hem zijn geluk in de weg staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft het zaadje toch zelf geplant
Wat voor site gebruik je?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:15 schreef bitterbal het volgende:
Oké twee nieuwe matches. Een die heeft in zijn profiel staan op zoek naar nieuwe vrienden en de ander heeft een kind van 4
Heb nog niets gestuurd
Grote piel en 38 jaar?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:15 schreef bitterbal het volgende:
Oké twee nieuwe matches. Een die heeft in zijn profiel staan op zoek naar nieuwe vrienden en de ander heeft een kind van 4
Heb nog niets gestuurd
Hmm.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, welbewust ook maar hij heeft een klein hedonistisch trekje wat hem zijn geluk in de weg staat.
Fok is voor mannen vruchtbaarder dan al die datingappsquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn langste relaties zijn allebei via FOK!
Ook niet altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fok is voor mannen vruchtbaarder dan al die datingapps
Dan ben ik doodquote:
Tinderquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat voor site gebruik je?
Bejaarden verbieden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Bijna een bejaarde op een elektrische fiets aangereden omdat rechts gaat voor nog niet bestond 50 jaar geleden schijnbaar. Hartslag 200.
Hoe gaat het met jullie?
Veel Spreeuwen, Mussen en Kraaien op Fok!, minder Quetzals, Gouldamadines en Pauwen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fok is voor mannen vruchtbaarder dan al die datingapps
Dat is altijd een strak plan.quote:
huehue leegzuigenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is altijd een strak plan.
Zuigen toch alleen maar de verzorgingsstaat leeg.
leegzuigen zonder kunstgebitquote:
aapquote:
Ik zou wel bloed chaggy worden als dat naast mij was elke ochtend om 05:00.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het mysterie van de wekker die in de nacht de buren wakker houdt is opgelost
was het die knakker die zelf om 5u naar zn werk vertrekt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het mysterie van de wekker die in de nacht de buren wakker houdt is opgelost
Nee hij was op vakantie en had een wekker gezet om zijn buren te pesten waar hij gezeur mee had/heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het die knakker die zelf om 5u naar zn werk vertrekt?
dat was die twee week. het speelt al maandenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij was op vakantie en had een wekker gezet om zijn buren te pesten waar hij gezeur mee had/heeft.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het die knakker die zelf om 5u naar zn werk vertrekt?
Misschien woon ik wel in die flat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
maar ik dacht even dat NK ook een wekkerprobleem had daar
hahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien woon ik wel in die flat.
Nou ja ik stond dus bij de Boots en ik wilde iets hebben waar zo'n alarm aan zat, dus ik poppetje van Boots aangesproken. Sta ik daar met een bek vol tanden want hoe de fuck zeg je dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ik dit kopen. tempo!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik stond dus bij de Boots en ik wilde iets hebben waar zo'n alarm aan zat, dus ik poppetje van Boots aangesproken. Sta ik daar met een bek vol tanden want hoe de fuck zeg je dat.
Collegegeld goed besteed.
Nu weet ik het natuurlijk, zodra je buiten staat schiet het je te binnen.
Ik zou er gewoon doorheen slapen, dus dat zal je nooit weten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahaha
nee
dan hadden we veel meer klaagzang van je gehad
hij had hem ook overdag staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon doorheen slapen, dus dat zal je nooit weten.
Je praat met iemand die ooit van een huisgenoot heeft moeten horen dat er een rookmelder was afgegaan in de nacht.
quote:Dat was ook de reden dat hij zijn wekkers de twee weken dat hij in Thailand zat, niet uitzette en ze elke morgen en middag anderhalf uur afgingen.
i give moneyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik stond dus bij de Boots en ik wilde iets hebben waar zo'n alarm aan zat, dus ik poppetje van Boots aangesproken. Sta ik daar met een bek vol tanden want hoe de fuck zeg je dat.
Collegegeld goed besteed.
Nu weet ik het natuurlijk, zodra je buiten staat schiet het je te binnen.
Ik had een bijl gepakt.quote:
Videodeurbel!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
En ik hoor m'n eigen deurbel nog niet eens als ik thuis zit en muziek oid aan heb staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |