Ik hoop eigenlijk dat meer dan de helft van de stemgerechtigden rechts zou stemmen, maar dat gebeurt helaas niet. In de praktijk blijkt dat in elk West Europees land ongeveer 1/3 het maximale is wat rechts kan halen. Dat ze ons “extreemrechts” noemen daar moet ik eerlijk om lachen, zo probeert de linkse media ons weg te zetten en de standpunten te bagatelliseren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21, BVNL?
Echt?
Dus in Nederland stemt ongeveer 1/3e van de stemgerechtigden extreem rechts?
Dat is me nogal een statement.
En zo ja, dan mag de rest van het politieke spectrum zich wel eens achter de oren krabben, als die extreem rechtse kiezer zo'n enorm grote groep is.
Misschien toch eens de oortjes open doen wat die groep nou eigenlijk dwars zit ipv negeren, belachelijk maken, tegenwerken en uitsluiten.
Nou hadden we met PVV + VVD + BBB + NSC een behoorlijk rechts kabinet. En daar zaten dan een paar kleinere partijen als FvD, JA21 en de confessionelen nog niet eens bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat meer dan de helft van de stemgerechtigden rechts zou stemmen, maar dat gebeurt helaas niet.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:18 schreef recursief het volgende:
[..]
BBB
onder andereNou vooruit maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GroenLinks–PvdA is alleen geen brede middenpartij, maar een links en progressieve partij met een behoorlijk radicale vleugel, zoals bijvoorbeeld de groep LinksBoven, wiens standpunten meer richting BIJ1 gaan dan het politieke centrum.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met BIJ1 of PvdD zou ik ook nooit voorstellen om er mee te gaan regeren.
Je onzinnige claim dat GL-PvdA radicaal zou zijn laat ik lekker aan jou.
Het brede midden heeft bij mij altijd de voorkeur boven extremisten of radicalen.
Zeker wel, je bereikt er mee dat die gekke radicalen uiteindelijk in hun eigen sop gaarkoken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen houden er niet van als politieke partijen anderen uitsluiten. Dat heeft niks met een democratie te maken.
Hoeveel krachttermen je ook blijft gebruiken, je bereikt er helemaal niks mee.
Als de VVD niet zo extreem rechts/dom was geweest om de PVV niet uit te sluiten had Dylan nu niet aan hoeven schuiven bij dumpertreedten om te kijken naar lekke borstvergrotingen die zijn gaan rotten. Dan waren ze gewoon nog de grootste op rechts.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21, BVNL?
Echt?
Dus in Nederland stemt ongeveer 1/3e van de stemgerechtigden extreem rechts?
Dat is me nogal een statement.
En zo ja, dan mag de rest van het politieke spectrum zich wel eens achter de oren krabben, als die extreem rechtse kiezer zo'n enorm grote groep is.
Misschien toch eens de oortjes open doen wat die groep nou eigenlijk dwars zit ipv negeren, belachelijk maken, tegenwerken en uitsluiten.
gl-pvda is radicaal geworden sinds ze zijn gekaapt door gl.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het brede midden heeft bij mij altijd de voorkeur boven extremisten of radicalen.
Ik zou GL-PvdA niet bij het brede midden rekenen. Dat soort terminologie lijkt beter te passen bij CDA, VVD, D66.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Daarmee ben je wellicht wel wat losgezongen van de realiteitquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zou GL-PvdA niet bij het brede midden rekenen. Dat soort terminologie lijkt beter te passen bij CDA, VVD, D66.
Urk?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks, gewoon per gemeente kijken hoeveel mensen PvdA/GL stemmen, en de invasie daar neerzetten.
Wij hebben dan 0%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |