Ja hij is met nieuw overtrek niet meer terug beneden geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:07 schreef Schanu het volgende:
[..]
Haha heerlijke uitspraak, maar tegelijkertijd jammer van het dekbedovertrek. Heeft hij daarna nog wel goed kunnen slapen (na wissel dekbedovertrek waarschijnlijk)
Gefeliciteerd met je 20 jarige Vicky, wat een mooie leeftijd

Hoogsensitief? Ik heb dat ook met nieuwe dekbedovertrekken/kleding.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hij is met nieuw overtrek niet meer terug beneden geweest.
Nog jammerder dat we er meteen 2 hadden gekocht. Maar ik probeer nog een rondje 90 graden en de droger, hopen dat dat helpt.

Wel gevoelig, maar dit was echt gewoon een kutdekbed, ik zou er ook niet onder willen liggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoogsensitief? Ik heb dat ook met nieuwe dekbedovertrekken/kleding.

Ik duim voor je! Hier slapen de meiden met een slaaptunnel en daar bovenop hun dekbed (of verzwaringsdeken maar dat wordt al snel weer te warm). Misschien ook een oplossing voor kriebelende dekbedovertrekken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hij is met nieuw overtrek niet meer terug beneden geweest.
Nog jammerder dat we er meteen 2 hadden gekocht. Maar ik probeer nog een rondje 90 graden en de droger, hopen dat dat helpt.

.
. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt goed in ieder geval. Ik word op geen enkele manier gepusht om snel weer aan het werk te gaan.En daar ben ik echt heel blij mee.

https://www.hema.nl/wonen(...)ltblauw-5750061.htmlquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:04 schreef Phaidra het volgende:
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd welk overtrek het was, zodat wij niet dezelfde fout maken
.
Gefeliciteerd Vicky!

Dat lijkt me geen probleem, die stukjes zijn best wel klein. Op die leeftijd was N op een bruiloft en had ze zo een schaaltje hele pinda's leeggegeten dat daar stond (was geen kindvriendelijke bruiloft). Dus als ze een voorzichtige/rustige eter is en goed kan kauwen, lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Vicky!
Vast een domme vraag: vanaf hoe oud mag een kind pindakaas met stukjes? Nichtje komt dit weekend weer hier en de oude pindakaas is op. Ik had tot nu toe altijd zonder stukjes, maar vind zelf met lekkerder. Mag ze dat inmiddels al eten of moet ik nog even gewone voor haar houden? Ze is 2 jaar en 5 maanden.

Het ziet er niet uit als een behaarde emoe. Dus hopelijk helpt wassen en een rondje in de droger!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/wonen(...)ltblauw-5750061.html
Echt HEMA
Zacht katoen zeggen ze dan ook nog.
En de donkerblauwe.

En gewoon zeggen tegen je nichtje dat je geen pindakaas hebt? En iets anders aanbieden als broodbeleg?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Vicky!
Vast een domme vraag: vanaf hoe oud mag een kind pindakaas met stukjes? Nichtje komt dit weekend weer hier en de oude pindakaas is op. Ik had tot nu toe altijd zonder stukjes, maar vind zelf met lekkerder. Mag ze dat inmiddels al eten of moet ik nog even gewone voor haar houden? Ze is 2 jaar en 5 maanden.

Pindakaas is levenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En gewoon zeggen tegen je nichtje dat je geen pindakaas hebt? En iets anders aanbieden als broodbeleg?
 dus dat maakt haar wel ongelukkig. En ik moet sowieso nog nieuwe halen, dus wilde vooral weten welke.
 dus dat maakt haar wel ongelukkig. En ik moet sowieso nog nieuwe halen, dus wilde vooral weten welke. 

De kans is wel aanwezig dat ze het niet wil eten, want stukjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:10 schreef vencodark het volgende:
Pindakaas met nootjes moet voor een 2+ jarige echt wel kunnen hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |