Ik kan er al niet mee omgaan dat de gemiddelde website tegenwoordig al een app is.quote:

Het grappige is ook wel dat een hoorn nog steeds het "telefoontekentje" is terwijl die al 20+ jaar uit het wereldbeeld zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:00 schreef Marsenal het volgende:
Onlangs gehoord bij een puber: Die vertelde een jonger kind hoe het moest bellen. Het zei: je moet de groene app hebben met het witte telefoontekentje.
Mijn wereld brokkelt af. Is bellen tegenwoordig een app? Is het ooit eigenlijk iets anders geweest dan een app?
Iemand?

En andersom: al die HTML5 apps voor je computer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan er al niet mee omgaan dat de gemiddelde website tegenwoordig al een app is.

Ik zie wel de uitfasering van de diskette als "save" icoon gebeuren. Tegenwoordig is het steeds vaker een folder met een pijltje. (terwijl folders veel oudere tech zijn als diskettes)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het grappige is ook wel dat een hoorn nog steeds het "telefoontekentje" is terwijl die al 20+ jaar uit het wereldbeeld zijn verdwenen.

Dat valt wel mee. Op heel veel werkplekken is gewoon nog sprake van een telefoon met hoorn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het grappige is ook wel dat een hoorn nog steeds het "telefoontekentje" is terwijl die al 20+ jaar uit het wereldbeeld zijn verdwenen.

Afkorting voor applicatie, of application zo je wil. Dat is verzameling code waardoor jij middels een interface handelingen kunt uitvoeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik weet niet eens wat een app is man. Leg dat eerst eens uit.

Vet moelluk allemaal. Doe mij maar gewoon een simpele Nokia.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Afkorting voor applicatie, of application zo je wil. Dat is verzameling code waardoor jij middels een interface handelingen kunt uitvoeren.

Maar daar kun je Snake op spelen... en ook bellen trouwens!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vet moelluk allemaal. Doe mij maar gewoon een simpele Nokia.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |