Ik heb nog geen stemwijzer gedaan, verwacht niet dat er veel zinnigs uit komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Van wie niet?quote:
Ik krijg er verdacht vaak SGP uitquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had Vrede voor de Dieren op 73% overeenkomst bij de Stemwijzer
net als 5 andere partijen...
Ik heb er geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die afkorting komt me vaag bekend voor
ik ga zo eens aan de lunch beginnenquote:
Black hole.quote:
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.quote:
It's something...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverige
Er zijn daar ook bepaalde users waar ik bij op mijn handen moet zitten om er niet op te reageren dus ik snap je welquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf. En ik denk dat ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin ook streng zullen zijn.
Ga lekker naar NWSquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
Misschien heef Ger nog een kamer voor jequote:
Ik kijk daar niet eens naar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
Magenta vind ik mooie kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |