49ers tegen de Eagles is meteen wel een wedstrijdje (op papier de Bills tegen de Jags ook wel maar op een of andere manier heb ik heel weinig vertrouwen in de Jags).quote:Op maandag 5 januari 2026 14:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Rodgers is erbij!En wie weet tegen Houston
![]()
quote:- 49-ers: RudyL, RobertoCarlos
- Rams: slacker_nl
- Giants: Tweek
- Browns: tjoptjop
- Packers: Arnhemunited
- Panthers: Evenstar
- Vikings: Mykonos
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
(en Stefanski bij de Browns maar dat boeit niemand).
Leuk om te volgen!quote:Op maandag 5 januari 2026 22:06 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdmBUMAN/
Hey een nederlander in de draft
Paul Geelen, leuk
Was dat niet enkel superbowl?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deden we/jullie andere jaren niet ook een voorspellingspoule over allerlei verschillende dingen die in de playoffs kunnen gebeuren (hoeveel PAT's enzo)?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was dat niet enkel superbowl?
Dit was het lijstje 2 jaar geleden (vorig jaar werd het overgeslagen). Ik wil het dit jaar trouwens ook best organiseren en bijhouden. Bij 4 likes doe ik datquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:52 schreef bambino het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Vorig jaar was de winnaar Evenstar
Dit weekend staan de 1e wedstrijden op het spel:
CLE HOU
MIA KC
PIT BUF
GB DAL
LAR DET
PHI TB
Daarnaast weer de 3 vragen vooraf:
Missed PAT (tijdens gehele playoff) (2 punten)
OT Games (tijdens gehele playoff) (2 punten)
Winnaar SB (5 punten)
De antwoorden graag als volgt!!! Niet iets ervoor/achter, is irritant voor het kopiëren
CLE
MIA
BUF
DAL
DET
TB
5
0
BAL
Dit zijn dus mijn antwoorden.
Ronde 1 is 1 punt per goed antwoord.
Enige team wat je nu nog mist (voor de afkorting) is 49ers, die afkorting is SF (voor diegene die SF kiezen als SB winner)
Game ON!
Zoals altijd: na start van de wedstrijd posten = geen score voor die wedstrijd
quote:Panthers
Packers
49ers
Jaguars
Patriots
Texans
5
0
BAL
Saai hahaquote:Op woensdag 7 januari 2026 01:37 schreef Evenstar het volgende:
Rams
Bears
Eagles
Bills
Patriots
Texans
3
1
Rams
Daarom heb ik ze bij het spelletje maar als SB-winnaar (ook al denk ik eigenlijk ook de Rams), weinig playoff ervaring in de AFC buiten de Bills (en Rodgers)quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je hebt wel gelijk inderdaad. Ik heb Josh Allen helaas niet zoveel in actie kunnen zien, maar uit wat losse beelden en de stand maak ik wel op dat de Bills niet zo geweldig speelden. De Jaguars heb ik wat vaker gezien en die speelden idd degelijk..
Ik ben er maar vanuit gegaan dat de playoff ervaring van Allen en de Bills ervoor gaat zorgen dat ze boven zichzelf gaan uitstijgen, maar ik ben er nu niet meer zo zeker van.....
Ik vind de Bills heel erg van twee extremen. Als ze ''gewoon'' spelen denk ik dat alleen de Panthers (vooruit, en de Steelers, die ik stiekem wel gewoon naar de Divisional zie gaan, maar dat is meer een gebrek aan vertrouwen in CJ Stroud) slechter zijn en ik heb geen enkel vertrouwen in McDermott. De andere kant is het moment dat Josh Allen z'n cape omdoet. Dan zijn ze plots niet te bespelen en zijn ze m.i. de beste in de AFC.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je hebt wel gelijk inderdaad. Ik heb Josh Allen helaas niet zoveel in actie kunnen zien, maar uit wat losse beelden en de stand maak ik wel op dat de Bills niet zo geweldig speelden. De Jaguars heb ik wat vaker gezien en die speelden idd degelijk..
Ik ben er maar vanuit gegaan dat de playoff ervaring van Allen en de Bills ervoor gaat zorgen dat ze boven zichzelf gaan uitstijgen, maar ik ben er nu niet meer zo zeker van.....
Tja, voor mij is het een gun factor en ben ook niet heel impressed door de Jags. Ja een mooi record, maar 2x winst in OT tegen Cardinals & Raiders, 4x winst tegen Colts & Titans. Vooral een knappe zege tegen de Broncos en Chargers na hun bye week.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ga ik de enige zijn met vertrouwen in de Jags dan wel geen vertrouwen in de Bills?
Je hebt 't over de helmet to helmet met DA?quote:Op zondag 11 januari 2026 00:46 schreef Evenstar het volgende:
Sorry hoor maar hoe moet je dan tacklen, hij komt met schouder in, ja helm maakt contact, kom op ....
Hahahaha. Nou wel. 2 matenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Kijk dat is leading with your helmet ......
Zie je verschil echt niet?quote:
Rams zijn gewoon wel betere team, dus ik verwacht nog steeds dat ze winnen eigenlijk. Ben al trots op de Panthers dat ze steeds beter worden, maar nog steeds teveel fouten.quote:
Ik vermaak me iig primaquote:Op zondag 11 januari 2026 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Rams zijn gewoon wel betere team, dus ik verwacht nog steeds dat ze winnen eigenlijk. Ben al trots op de Panthers dat ze steeds beter worden, maar nog steeds teveel fouten.
Gast. De rulebook heeft ook nog eea te zeggen over een defenseless player. Los van de helmet to helmet. En het is echt hetzelfde... ik snap je niet. Doei.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zie je verschil echt niet?
Leading with the helmet vs leading with the shoulder but still hitting with the helmet .....
Als je puur naar de regels kijkt zijn het allebei flags echter vind ik die eerste belachelijk omdat je op zo'n moment weinig anders kan, dus je eigenlijk dan maar niet moet tacklen. Die flag van de Rams is precies waar deze regel voor bedoeld is.
14uur +5 == 19 uur iddquote:Op zondag 11 januari 2026 02:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik loopt altijd te kloten met de tijden, we hebben dus morgen (zondag) in NL tijd
19:00 jags-bills
22:30 eagles-49ers
en dan laat in de avond (ergo maandagochtend) 2:15 pats-chargers
?
Top thnx, wordt een lang avondjequote:Op zondag 11 januari 2026 02:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
14uur +5 == 19 uur idd
17.30 +5 == 22.30 idd
21.15 +5 == 2.15 idd
Ja. Je tijden kloppen.
Ha... that was... something.quote:Op zondag 11 januari 2026 03:16 schreef tjoptjop het volgende:
Packers - Bears geloof ik wel, welterusten
Bij individuele sporten zie je vaker dat een tegenstander in het hoofd zit maar als team van 50 spelers is dat toch uitzonderlijk. De statistiek voor beide events gecombineerd zal in de tienden of misschien zelfs honderdsten van een procent liggen.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat zijn twee absurde Packer chokes in Soldier Field in een paar weken tijd, ongelooflijk.
Ja ik zag hem ook niet perse op de grond, hij rolde over die Jag en daarna was het niet echt te zienquote:Op zondag 11 januari 2026 22:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het knap dat ze die TD overturnen ....
Jacksonville geeft deze wegquote:Op zondag 11 januari 2026 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou als Buffalo een paar downs wachten
Ja, had echt niet overturned mogen worden, je ziet echt niet welke been of hand van wie is. Het LIJKT er op dat zijn kont op de grond komt, maar dat zie je niet duidelijk genoeg, dus echt belachelijke call weer. Maakt uiteindelijk niet uit gelukkig.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja ik zag hem ook niet perse op de grond, hij rolde over die Jag
Toch ging het mis netquote:Op zondag 11 januari 2026 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles is FG range voor Cam Little.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |