vvd- leden die eens zijn met wat zij zegt is prima mogelijk toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er was dan ook niks om over te applaudisseren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef H_T het volgende:
Geen winnaar uitroepen is wel Mini Playbackshow
En aan RTL die ook JA21 had kunnen kiezen ipv D66quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de peiling van Gijs vooral D66 dus de winnaar omdat daar de meeste kijkers daar naartoe switchen
Met dank aan Geert Wilders
Eerdmans flink aan de tand voelen over extremist Nanninga in zijn partij had wel vermakelijk geweest jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aan RTL die ook JA21 had kunnen kiezen ipv D66
Hebben ze allemaal de 2e prijs?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef H_T het volgende:
Het gaat om een systeemverandering wat me waarschijnlijk wel heel wat meer kost dan 20.000 over de komende paar decennia gezien de compounding die ik dan misloop. Als het niet deze periode zou veranderen zou ik het niet meegewogen hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind het wat sneu dat je op basis van je spaargeld een keuze gaat maken, alsof je plotsklaps 20 000 naar de belastingdienst moet overmaken
Mijn professor filosofie zei vroeger altijd dat een succesvol debat geen winnaars kent omdat een succesvol debat met elkaar gevoerd wordt en niet tegen elkaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef H_T het volgende:
Staan die in de peilingen even hoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aan RTL die ook JA21 had kunnen kiezen ipv D66
Meer dan de helft van de VVD kiezers wil Yesilgoz ook niet hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vvd- leden die eens zijn met wat zij zegt is prima mogelijk toch?
ja gezien de verschuivingen is het ook lastig om langer dan 4 jaar vooruit te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het gaat om een systeemverandering wat me waarschijnlijk wel wat meer kost dan 20.000 over de komende 20 jaar. Als het niet deze periode zou veranderen zou ik het niet meegewogen hebben.
Ik denk overigens ook niet dat het superveel uitmaakt of ik nou D66 of CDA stem; vermoedelijk komen beide partijen in een coalitie. Ik zou bv. ook JA21 of BBB kunnen stemmen, maar dat is me een brug te ver. CDA kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja gezien de verschuivingen is het ook lastig om langer dan 4 jaar vooruit te kijken.
Paar van links, paar van CDA, paar van rechts. Denk niet heel duidelijk uit 1 bron.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:56 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat Jetten het heel goed gedaan heeft vanavond.
Benieuwd tot hoever D66 kan stijgen en waar die zetels vandaan gaan komen.
Heerlijk was dat. Een verademing.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:58 schreef capricia het volgende:
Viel jullie ook op hoe weinig het woord Wilders genoemd werd vanavond?
Die heb je gemist als kiespijn vanavondquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:58 schreef capricia het volgende:
Viel jullie ook op hoe weinig het woord Wilders genoemd werd vanavond?
Je zou zeggen van GroenLinks / PvdA, VVD, Volt en wellicht ook nog wel wat van het CDA.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:56 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat Jetten het heel goed gedaan heeft vanavond.
Benieuwd tot hoever D66 kan stijgen en waar die zetels vandaan gaan komen.
CDA/D66/JA21 moeten hun momentum pakken nu. En volhouden tot de finishlijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je zou zeggen van GroenLinks / PvdA, VVD, Volt en wellicht ook nog wel wat van het CDA.
Ik ben benieuwd welke dynamiek in de peilingen gaat ontstaan. Want wat je ziet is dat een tendens aan het begin van de campagne (nu dus) vaak wordt versterkt.
De hele "TIMMERMANS IS HET GEVAAR!!"-strategie valt nu wel in duigen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je zou zeggen van GroenLinks / PvdA, VVD, Volt en wellicht ook nog wel wat van het CDA.
Ik ben benieuwd welke dynamiek in de peilingen gaat ontstaan. Want wat je ziet is dat een tendens aan het begin van de campagne (nu dus) vaak wordt versterkt.
Je zou denken dat PVV kiezers taktisch zouden willen overstappen naar JA21 of wellicht CDA. Althans, het lijkt me persoonlijk niet heel waarschijnlijk dat PVV weer in een coalitie komt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
CDA/D66/JA21 moeten hun momentum pakken nu. En volhouden tot de finishlijn
Als ik de peilingen zo bezie, breekt het CDA niet echt verder door. Ja, ze zijn gigantisch gestegen. Maar lijken nu toch weer wat in te leveren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, behoudens grote blunders of enorme goede vondsten de komende campagne, verwacht ik een verdere groei in de peilingen van JA21, CDA en D66 en een verdere daling van de VVD en de PvdA.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |