wel op haar manier..quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
Mooi uitzicht met al die bomen Amaquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk. Alleen een beetje ziekjes maar verder alles goed. Nu weer een eind opgeknapt.
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht met al die bomen Ama
Ja dat snap ik, lekker rustgevend.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.
O was je ook al ziek?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
ik ben ook een eind opgeknapt weer, benieuwd hoe het tijdens werk en na werk gaat
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jarenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?
Hoe ligt de Slufter erbij?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jaren
quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nog donker toen ik van huis vertrok.
Dat blijft het voorlopig wel.quote:
Komende half jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat blijft het voorlopig wel.
Sterkte en beterschapquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Dat doet niemand meer helaas. Gewoon lekker je collega's allemaal ziek maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als die ene kut collega met zijn geblaf en gesnotter gewoon thuis was gebleven, was er niets aan de hand geweest.
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.
Vibes wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De zon heeft 10 seconden geschenen en dacht toen: fuck it het is maandag, succes ermee
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor ook allemaal collega's hoesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |