Ik parkeer bij het hotel en kom te voetquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.
Durf niet met de trein. Al kreeg ik geld toe.
ik zie tegen die tijd wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom met de trein, taxi is te duur en met de fiets is het te ver
hotels in Woerden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik parkeer bij het hotel en kom te voet
Ja, dat was echt niet verquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie tegen die tijd wel.
Heinde was volgens mij prima aan te lopen vanaf Woerden station
Ja, was vlakbij. Waar we daarna zijn gaan drinken was verderquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie tegen die tijd wel.
Heinde was volgens mij prima aan te lopen vanaf Woerden station
kloptquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was vlakbij. Waar we daarna zijn gaan drinken was verder
Ja, het zijn er niet veel, maar die wat ik de vorige keer had was prima. Dus die pak ik nu weerquote:
Ik ken het daar helemaal niet, maar las hier dat ik tegenover kon parkeren. 😊quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik parkeer bij het hotel en kom te voet
Prima parkeerplaats, alhoewel laatste keer daar was het zowat volquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken het daar helemaal niet, maar las hier dat ik tegenover kon parkeren. 😊
Gerrie heeft er ook geparkeerd en ik dacht Elvi ook toenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
owja @Elvi, weinig gezien hier laatste tijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gerrie heeft er ook geparkeerd en ik dacht Elvi ook toen
Ik heb een Up tegenwoordig. Prop m wel ergens tussen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima parkeerplaats, alhoewel laatste keer daar was het zowat vol
ik zit net een week in een Skoda Elroqquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een Up tegenwoordig. Prop m wel ergens tussen.
Moet je ver rijden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Die is net iets groter dan een upquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit net een week in een Skoda Elroq
ook wat massiever dan de ID3 die ik hiervoor 1.5 jaar reedquote:
Das NET even wat groter.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit net een week in een Skoda Elroq
Ik woon in Friesland. T is een soort wereldreis.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Woerden is net een half uurtje rijden voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |